Noću je hladnije nego vani...

srijeda, 15.03.2006.

No title...

Evo ja danas bila u Friendsu sa Spajom,Svenom i Ančy na kavi...bilo nam je baš dobro,spaja i ančy su se trgale ko da nisu normalne...smijeh...
Joj sutra jebena škola,imam školu od 8 sati ujutro di 5 popodne jer imam retardiranu praksu...joj kak mi se ne da! Mrzim svoju školu,da znate kakvi pacijenti idu u moju školu...brijem da ne bi više ušli u nju nikada...zato vam je bolje da nejdete NIKADA tamo! ma ja sam se trebala prebacit sad na polugodištu u turističku al debili su me sjebali i nisu me primili...jebiga...
Ma jedva čekam subotu,neznam zašto al dobro...valjda zato da se opet nacugam i smijem cijelu večer...ma ni sama neznam kaj čekam više! Nemam pojma di da izlazim subotom ni nikaj...želim samo ljeto i ljeto...da nema škole više i da nemoram bit doma i dosađivat se kad ove moje kuje imaju školu popodne...
Neznam kaj da pišem,budem sutra nastavila,i budem vam sljedeći tjedan stavila slikice...ocke? POZ...;)

- 23:33 - Komentari (12) - Isprintaj - #