Noću je hladnije nego vani...

utorak, 14.03.2006.

Eto tako...

Eto bila sam danas u školi i naravno ko i uvijek dosađivala se i spavala pod nastavom...imala sam jebenu školu do 3 sata jer sam imala i truli tjelesni...došla sam doma i naravno opet gledala film RANE...nažderala se i sad pišem post.
Tek je utorak..ustvari već,ovo vrijeme leti ko da nije normalno...ni ne okrenem se a već je vikend...pa ja dođem u školu i praktički odem...žasu,al dobro brže će doć LJETO i naravno naša najdraža TOPLANA na kojoj smo obavezno svako jebeno ljeto!
Ovih dana sam si sva u ljetu,a vani pada snjeg...ma luda sam si...
Al moram si nač neki posao po ljeti jer nebum imala para za sve,pa idem sa curama u Rovinj, Spaja ide samnom u Munchen, svaki dan idem u grad,na toplanu...i u šoping naravno...jebote pa od kuda para za sve...moram raditi,ja i Spaja čemo sad počet već tražit! Ljudi to bi bilo to od mene... ;) POZRAV

- 19:07 - Komentari (27) - Isprintaj - #