rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

¤PłS M¤G C¤¤Ł BŁ¤G@...

bla,bla,bla...ne znam...sam šaljite komentare...

IME:Nika
RAZRED:5.b
NICK:nikićka
GOD:11
GRAD:osijek
KVART:sjenjak
NAJ FRENDICA:karla,marija
NAJ GRUPA:pussycat dolls







Posjetite i ove blogove...

helena
maja
klara
andrijana
morena

Naj frendice:

Karla:
Ne ide samnom u
razred,ali često se
družimo!!!!!!


Marija:
Super frendica,
često joj sve smeta,
ali brzo se smiri!!!!!!


Helena:
Ima sto blogova,
i obožava ih uređivati!!
Svakako posjetite
njezine blogove!!!!


Morena:
Idemo zajedno u razred,
na odbojku i na Dramsku!!
Jedina je višlja cura u
razredu od mene...



Leona:
Uvijek pravi frizure,
i najbolje se šminka
u razredu!!!!!
Dobra je ona cura....


ł¤Łk¤ z@ s@d!!!!!







četvrtak, 14.09.2006.

bog!!danas sam imala 666666 sati u školi.KATASTROFA!!!!!!!!
sada je kod mene Karla i naravno opet pričamo
o školi........
toliko od mene za sada,idem napraviti Karli blog
pa će te ga moći posjetiti i ostaviti komentare.......
Kisssss



| komentari (1) | print | # |

petak, 08.09.2006.

TTTTToooooooooooooooo!!!Danas smo pisali inicialni ispit iz matematike.smijeh
Ja mislim da sam ga jako dobro napisala.
Poludila sam kada sam skužila da je Karlo prepisivao
od meneheadbang.........
Malo sam promijenila blogach.
Skinula sam sliku grupe Pussycat dolls,
ali pjesmu sam ipak ostavila...............
Ajd sada idem gledat telku,pa ću
onda ići u krevet jer sutra imam trening(već dugo idem na odbojku)hrvatska.
Ciao!:



| komentari (5) | print | # |

četvrtak, 07.09.2006.

Bok blogeriwave!Ovo mi je već drugi blogachnaughty...Tu sam mal da vam se
javim i da vi meni šaljete puno komentararofl!!!Javit ću vam se kasnije...
Idem sad uređivat moj novi blog!KI$$!!!!mah



| komentari (3) | print | # |

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.