.....Pozdraw svima.....
....Aston Martin V12 Vanquish.... - *#*ThE nIkA bLoG*#* - Blog.hr
 

*#*ThE nIkA bLoG*#*

29.04.2005., petak

....Aston Martin V12 Vanquish....

Mmmm…a nema se tu šta reć.. Auto Aston Martin V12 Vanquish meni je jedan od najdražih autiju. Jako mi se sviđa njegov dizajn…Inače mnogi za taj auto kažu da je san svake osobe da ga ima…
(slika je mutna ali nije bilo druge)..

Pozdrav svima....

- 20:49 - Komentari (9) - Isprintaj - #

  travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Ukratko o mom blogu..
Free Hit Countres
Free Hit Countres



Hm..a šta da napišem...svega po malo...bit će i o glazbi,društvu,ludim trenucima,dobrim provodima...
.....Malo o meni.....ali malo...;-)
ime:Erica..čita se Erika
Nadimak:Ercy,Nika,Eryx,...
Godine:14
Živim:Ja vam živim u jednom malom
gradiću kraj zg-a...
Ljetujem:Ja vam ljetujem kraj Pule
u Medulinu...
Volim:ljeto..istru..motore..aute..frendove
i frendice...
zabavu...izlaske..
i još puno toga
Nevolim:Nastavu...jesen..
zadaće...štrebere...Dalmaciju...
U slobodno vrijeme:A u slobodno vrijeme se
malo bavim sportom..
al ne treniram ništa više..Inaće se rolam ili
trčim ili vozim bicikl...
Izlazim s frendovima i zajebavamo ljude...;-))
Horoskop:Za one koje zanima
po horoskopu
sam škorpija...opasna..hehhee
Nebi mogla bez:Frendova,
zabave,muzike,smjeha,love..;-)..
Mogla bi bez:hm...nastave..
zadaća i štrebanja...;-))
Kao osoba sam:Hm..zabavna..
simpatična.uvijek za zajebanciju...

Izgledam:pa ja vam imam plavu kosu
i plave okice...visoka sam 165cm i imam 51kg...
kak vam se čini?;-))

This free script provided by
Rainbow Arch