<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>


Welcome!

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket


Miss me

O meni
Pozdrav svima Ja sam samo jedno djevojče iz Zagreba, staro 19 godina, nisam baš normalna, al ajde ko je danas sasvim zdrav? Zaljubljenik sam u japansku kulturu od svoje 12-te godine, zašto i kako je to došlo ni sama nisam sigurna, jednostavno se sve to nekako posložilo sa mojim interesima iz djetinjstva, nebitno sada, da skratim filozofiju.

Volim igrati igrice, crtat i plesat! :D Volim zanimljive, interesantne i komunikativne ljude, poštujem svačije mišljenje i rado ću poslušati dobar i kvalitetan savjet, ali ako je netko u nečemu u krivu a ja sam 100 % sigurna da je, onda tupim svoje i tvrdoglava sam do zla boga, mislim da treba imati živaca upuštat se u daljnje rasprave i sukobe samnom.

Svaki komentar je dobrodošao pa čak i oni zločesti komentarčeki, hehehe, ipak svatko ima pravo na svoje mišljenje. :D
Photobucket





Links

LINKS



Music


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com



Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

srijeda, 22.07.2009.

Najduža pomrčina sunca u 21. stoljeću!

http://www.tportal.hr/vijesti/svijet/29593/Najduza-pomrcina-u-21-stoljecu.html

Japan,Kina,Indija,Nepal,Bangladeš,Mianmar i Butan u utorak u 22:53 uživali u najdužoj potpunoj pomrčini sunca 21. stoljeća :)

u trajanju od 6 minuta i 39 sekundi!

22.07.2009. u 14:57 • 2 KomentaraPrint#