Zoka Design ý
Besplatni dizajni
posjetite i komentirajte
Zoka Design ý
evoooo mene (ko bi rekao) - ....::::ana.aka.bariša:::::..... - Blog.hr

utorak, 19.08.2008.

evoooo mene (ko bi rekao)

hy svima evo i mene nije mi se dalo pisati postove ehe al evo sada ću hh ko bi rekao.....bila sam na moru otoku murteru-jezera bila sam tjedan dana bilo je pre dobro prvo kada sam išli izgubili smo se naravno,a išli magistralom tršššš al aj i sve dobro i mi pitali nekog čovjeka da nam kaže put za sisak i mi došli na nek kaldrmu i sa jeden starne neka zelena rijeka Sunja i druga strana dunav i 2 orla užas ja se usrala i oko nas šuma tamo niko ne prolazi mislim stvrano a mogli smo ići gore za bosnu ili za sisak i na kraju tamo završili hh jbg i tak izašli mi iz toga i fala bogu mi stigli tamo odma sam ošla na plažu i vidjela sam brunu,luku,karla i ostale dečke od tamo voda je bila hladna al sam se ipak kupala.....upoznala sam jednog slovenca mmmm pre sladak je ima plavu kosu mmmm i ja i on šli na pedalininu i tak ma svaš je bilo....pa sam išla malo do tisna tamo sam kuplia lančić i bilo tamo neki lik koji je prodavao tamo na štandovima ima 15 ili 16 god mmmm tamo je bila i dora al je nisam vidjela kmee....onda sam jedan dan išla na muretr na slanicujao pre dobro je bilo al je tamo prljava voda al niš nije bolje od jezera ehe.....onda sam išla navećer van u jezerima pa sam se glupirala i zajebavala i malo se svađala sa onim kao domačima baš sa murtera.....tamo su me naživcirale one glupače koje se preseravaju užassss popizdila sam tamo se prenemažu htijela sma mi priljepiti šamarčinu al nisam hhhh.....zadnji dan je došla jedan dunja i njena brača ante i marko pozzzz njima ijedan dečko iz c.n.o-a marin bilo je pre dobro oni išli na trempolin pa ih ja slikala pa su raspalili cajke na sred trga i to one teške cajke ceca,lepa brena i te fore al bilo je ludo.....hh
tamo sam upoznala neke dvije ženske pa su me čarale i tak baš je bilo fora pa sam se glupirala s njihovim sunčanim naočalam....hhhh....i tak ma svaš sam radila i mi morali krenuti kući joj ja sam plakala ko kišna godina nisam htijela ići kući kmeeee al morala sam jbg....i mi došli i tak išla na kopiku i zajebavala se.....i došo je dan Velika Gospa.....ja išla pješicee joj e bilo je pre zakon al su me izgrizli komarci tamo u sarvašu i u belom brdu.....jbt a belo brdo dugačko jbt nikako daga više prođemo ehe......i kao mi išli nekim kračim putem de lol jbt to je dugačko 20 kilometara i više jbt jesam se nahodala al sam zato tamo malo jela crnih šnjiva mmmm pre dobro al komaraca ko šuge užassss.....i došli mi na kraj mise i meni dokac pošalje poruku e de mi reci kako si obučena da te mogu prepoznati i ja mu kažem i on me vidi i ja njega hahahahahahaha.....al nije bilo moj ivan tamo kmeeee al nema veze vidjet ću ga 4.9 na kirvaju velika pusa njemu....i u nedjelju ja išla na rođendan u sarvaš kod mog bratića roke bilo je pre zakon tamo bili neki likovi pa nas zvali tamo pa smo bili tamo sa njima veliki pozdravv njima et to bi bilo to ovo je malo duži post i zato hoću više komentara aj pozzzzzz možda stavim slike sa mora ehe nzm vidjet ću aj pusa ivanu

19.08.2008. u 10:59 ý 51 Komentara ý Print ý #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari da/ne?

 

0 m€nł

¤ime:ana¤
¤nadimak:bariša,ancy,Mala Duda¤
¤razred:8a the best...
¤godine:14
¤mjesto:osijek¤
¤kvart:retfala metropolapartyparty¤
¤hobi:biti na kompu,rukomet,rolanjeno¤
¤¤¤¤moji frendovi:naughty¤¤¤¤
ELVIS
STIX
GELO
MIRELA
ENA
TAŠA
i još punooo njih
al ne da mi se
nabrajati

sretanvolim:
-stixa
-biti na kompuyes,
-ići van u centarthumbup,
-volim se zajebavati yes
-svoje frendove(šta bi ja bez njih)partythumbup
-čokoladunjami
-rolanjesmokin

tuzanne volim:
-umišljene ljudemad,
-tračanjepuknucu
-i neke ljude......rrrrrrburninmadburninmad
moj msn:ana.995@hotmail.com

Linkovi koje najčešće posjećujem


eLLa-pre luda

Ancy-ludacha

barbara-moja ludača

Marina-ludača

Petra-šminkerica moja

Mihaela i Lea-dore frendice

Tea-curka moja

Dora-ludačaaa

Ivanković-moj frend

Meggie-ludačaaaaa

sve o tree hillu

Ema-moja pre dora frendica


Luna - Seceru.mp3

 

moje sike





 

DeSiGn InFo

Designer: Zoka ý Design
Image hosting:

Software:

Microsoft Frontpage 2003

Adobe Photoshop

Notepad