Zoka Design ý
Besplatni dizajni
posjetite i komentirajte
Zoka Design ý
eWo MeNe NaKoN dUgOg VrEmEnA - ....::::ana.aka.bariša:::::..... - Blog.hr

nedjelja, 20.04.2008.

eWo MeNe NaKoN dUgOg VrEmEnA

wavewavewavewaveHallo svima!!!!!
Šta ima kod vas????
ja pišem post nakon dugog vremena....a jbg nije mi se dalo pisati.....al ću zubozubosada napisati pa ovako.........Jučer je moja sestra imala krizmu,a danas od moje druge sestre pričest tršššššš..........a ja niš kmeeecrycrycrycry
Krizma je protekla jadno zato što sam stajala 2 ipo sata.....jbt mišići su me bolili......Tamo bila cijela retfala od osmih razreda a ja samo pogledavam prema njima hhhh
A danas je bila pričest moje sestre......a ja bila sva happy zato što je i hokiev brat imao pričest hhhh.....premda ja tu osobu mrzim iz dna duše al jbg kada ga vidim promjenim mišljenje.....ugl. tamo je bio i jedan Tin pre sladak je lik...
Došla onda jedna Iva iz Josipovca i Mesička je isto bila.....pa smo se slikali...
I Tina sam slikala hhhh naravno!!!!!!
Ušli mi unutra i nakon 15 min izašli i onda bili skoro cijelu misu vani.....a van je izašao i Hoki hehe a ja sva happy!!!!!E da i Miki je bila i ona uzela fotić
i slikala ga je hehe (hvala miki) I onda kada je bilo pri kraju mise Hoki je stajao malo dalje od nas i njegov stari i ja sam mu neš htijela reći,al jbg tamo mu je bio stari tako da nisam....pa su ga one zvala pa nije onad htijeo doći kme.....I onda sam ga ja zvala i opet nije došao.....jbg i nakraju nisam niš rekla.....Ja se okreneom a kada ono moj tata priča s Tinovim tatom,a Mesićka i Iva sve sretne imaju štele hhhh to su riječi Iveroflroflroflrofl hhhha onda mi došli gosti i tak prošli su i ti dani...
Jako se bojim ponedjeljka.....neki znaju zaš......to bi bilo to
idem pozzzzzzzz svima!!!!!!
komentiraj te!!!!!
Malo slika s krizme i pričesti:
marina,mesička i ja

Mesička

Mesička i ja

Iva i Marina

My Vansice


20.04.2008. u 19:24 ý 225 Komentara ý Print ý #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari da/ne?

 

0 m€nł

¤ime:ana¤
¤nadimak:bariša,ancy,Mala Duda¤
¤razred:8a the best...
¤godine:14
¤mjesto:osijek¤
¤kvart:retfala metropolapartyparty¤
¤hobi:biti na kompu,rukomet,rolanjeno¤
¤¤¤¤moji frendovi:naughty¤¤¤¤
ELVIS
STIX
GELO
MIRELA
ENA
TAŠA
i još punooo njih
al ne da mi se
nabrajati

sretanvolim:
-stixa
-biti na kompuyes,
-ići van u centarthumbup,
-volim se zajebavati yes
-svoje frendove(šta bi ja bez njih)partythumbup
-čokoladunjami
-rolanjesmokin

tuzanne volim:
-umišljene ljudemad,
-tračanjepuknucu
-i neke ljude......rrrrrrburninmadburninmad
moj msn:ana.995@hotmail.com

Linkovi koje najčešće posjećujem


eLLa-pre luda

Ancy-ludacha

barbara-moja ludača

Marina-ludača

Petra-šminkerica moja

Mihaela i Lea-dore frendice

Tea-curka moja

Dora-ludačaaa

Ivanković-moj frend

Meggie-ludačaaaaa

sve o tree hillu

Ema-moja pre dora frendica


Luna - Seceru.mp3

 

moje sike





 

DeSiGn InFo

Designer: Zoka ý Design
Image hosting:

Software:

Microsoft Frontpage 2003

Adobe Photoshop

Notepad