Zoka Design ý
Besplatni dizajni
posjetite i komentirajte
Zoka Design ý
...aJ nOvI pOsT...aLi NeĆe BiTi DuG kO oStAli - ....::::ana.aka.bariša:::::..... - Blog.hr

petak, 28.03.2008.

...aJ nOvI pOsT...aLi NeĆe BiTi DuG kO oStAli

eeeee,pa di ste vi meni....šta ima novoga!?!Kod mene ima svašta...
Ove praznike sam provela na Dinari jbt kako je bilo ludo...Upoznala sam jednu pre zakon curu Virnu iz Švicarske...ima i bratanaughtynaughtyzove se Luka lik je zanimljiv...Igrala sam s njom kockice i sa Miki,Ivom,Monikom,Mesičkom i tak ja vodila naravnothumbup....hh moš si misliti.....i danas mi je Virna otišla ja sam plakala puna sat vremenacrycry
a jbg kada sam se s njom super skompala....i imala sam instrukcije iz matematike užas!!!!!!bangbangE da i sretan Uskrs s velikim zakašnjenjem....bila sam kod tetepuknucupuknucuMesička je u kazni zbog poruka koje je slala Tonu.....o jadna opet ni kriva ni dužna u kazni...crylud
I da Zitakiss i Ćosakiss će mi možda nešto srediti s jednim likom _ _ _ _ _ _ _!!!!
thx unaprijedsretan
Ćosa nadam se da će mo ja i Papi uspjeti!!!!hhhh
I DA AKO VAM SE NE SVIĐA MOJ BLOG NE OSTAVLJAJ TE GLUPE KOMENTARE!!!!KOJE VRIJEĐAJU MENE

sada da malo pozdravim:
pozzz
Tihanuthumbupwave
Ivithumbupwave
Mikithumbupwave
Mimithumbupwave
Mesićkithumbupwave
Burčithumbupwave
Perkanuthumbupwave
Dinithumbupwave
Silvijithumbupwave
Ivanithumbupwave
Tomarithumbupwave
Toniuthumbupwave
Tomiuthumbupwave
Jurićuthumbupwave
Monikithumbupwave
Barbarithumbupwave
Emithumbupwave
i svima ostalima!!!!

28.03.2008. u 21:52 ý 147 Komentara ý Print ý #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari da/ne?

 

0 m€nł

¤ime:ana¤
¤nadimak:bariša,ancy,Mala Duda¤
¤razred:8a the best...
¤godine:14
¤mjesto:osijek¤
¤kvart:retfala metropolapartyparty¤
¤hobi:biti na kompu,rukomet,rolanjeno¤
¤¤¤¤moji frendovi:naughty¤¤¤¤
ELVIS
STIX
GELO
MIRELA
ENA
TAŠA
i još punooo njih
al ne da mi se
nabrajati

sretanvolim:
-stixa
-biti na kompuyes,
-ići van u centarthumbup,
-volim se zajebavati yes
-svoje frendove(šta bi ja bez njih)partythumbup
-čokoladunjami
-rolanjesmokin

tuzanne volim:
-umišljene ljudemad,
-tračanjepuknucu
-i neke ljude......rrrrrrburninmadburninmad
moj msn:ana.995@hotmail.com

Linkovi koje najčešće posjećujem


eLLa-pre luda

Ancy-ludacha

barbara-moja ludača

Marina-ludača

Petra-šminkerica moja

Mihaela i Lea-dore frendice

Tea-curka moja

Dora-ludačaaa

Ivanković-moj frend

Meggie-ludačaaaaa

sve o tree hillu

Ema-moja pre dora frendica


Luna - Seceru.mp3

 

moje sike





 

DeSiGn InFo

Designer: Zoka ý Design
Image hosting:

Software:

Microsoft Frontpage 2003

Adobe Photoshop

Notepad