Zoka Design ý
Besplatni dizajni
posjetite i komentirajte
Zoka Design ý
eee!!! - ....::::ana.aka.bariša:::::..... - Blog.hr

srijeda, 20.02.2008.

eee!!!

wavewavewaveHy svima!!!
Kako ste?nutSvašta mi se izdogađalo ovih dana...Bilo je valentinovo dobila sam 15 naughtypisama...uuuu...dosta..haha...i tak..Danas sam imala tzk i došao nam je moj bivši trener latino američkih plesovabang...bilo je ludo...smijali smo se ko kreteniroflroflrofl....učili smo neki čudan ples ugl. bilo je pre zakon.Ja i zuboTatjana smo bile zajedno u paru jbt kako sam se ubiladead kada sam to plesala.....jbt to je zeznuto..ali ok i to sam preživjela...Kada samo završili sa time mi se polako spremali i Marina se žurila na neko natjecanje i zaboravila roleludlud...baš "super"..pufff...jadna Ema je morala voziti Marinine rolelud koje su joj za 2 brojaheadbang manje ali je preživjela...ja sam uzela njenezubozubo...i tako mi išli do Dinarezubo i do njenog stana...bila sam kod nje do školetuzan...pošto ona ima najveći stan u zgradi ima neke velike prozoreyes a kroz te prozore se vidi cijela Dinara coolnaughtyzubo ...haha...ja sam uzela od njenog brata dalekozor i gledala pre ludo ludlud..haha...ali nisam vidjela ništa pametoga crycrycry
Došle mo u školu 10 do 2 bilo je dosadno u školizijevzijevzijev
Ja i Ema smo pisale zajedno zadačuthumbupthumbup i mene je prozvala nastavnica iz matematikesretan da pokažem zadaču hvala Ema što si mi pokazala zadaču!!!
I dobila sam 3,3nono zato što nisam riješila 3 zadatka a jbg...Ema trebala sam tebe slušati ali ok....I sada moram na treningcrycry ali mi se neda...idem ja,a vi mi komentirajte.Hvala na 301 komentaru ali mogli ste i više..hh
pozzzz

20.02.2008. u 18:39 ý 102 Komentara ý Print ý #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari da/ne?

 

0 m€nł

¤ime:ana¤
¤nadimak:bariša,ancy,Mala Duda¤
¤razred:8a the best...
¤godine:14
¤mjesto:osijek¤
¤kvart:retfala metropolapartyparty¤
¤hobi:biti na kompu,rukomet,rolanjeno¤
¤¤¤¤moji frendovi:naughty¤¤¤¤
ELVIS
STIX
GELO
MIRELA
ENA
TAŠA
i još punooo njih
al ne da mi se
nabrajati

sretanvolim:
-stixa
-biti na kompuyes,
-ići van u centarthumbup,
-volim se zajebavati yes
-svoje frendove(šta bi ja bez njih)partythumbup
-čokoladunjami
-rolanjesmokin

tuzanne volim:
-umišljene ljudemad,
-tračanjepuknucu
-i neke ljude......rrrrrrburninmadburninmad
moj msn:ana.995@hotmail.com

Linkovi koje najčešće posjećujem


eLLa-pre luda

Ancy-ludacha

barbara-moja ludača

Marina-ludača

Petra-šminkerica moja

Mihaela i Lea-dore frendice

Tea-curka moja

Dora-ludačaaa

Ivanković-moj frend

Meggie-ludačaaaaa

sve o tree hillu

Ema-moja pre dora frendica


Luna - Seceru.mp3

 

moje sike





 

DeSiGn InFo

Designer: Zoka ý Design
Image hosting:

Software:

Microsoft Frontpage 2003

Adobe Photoshop

Notepad