Zoka Design ý
Besplatni dizajni
posjetite i komentirajte
Zoka Design ý
Evo i škole kmeee!!! - ....::::ana.aka.bariša:::::..... - Blog.hr

ponedjeljak, 14.01.2008.

Evo i škole kmeee!!!

waveBok svima!!!jbt počela je madškola užassss,ja sam dežurala prvi dan....bilo je super...MARTINA I MESIČKA su cijelo vrijeme dolazile kod mene..jbt šta su me namijavale..ma bilo je ludo.Ja sam dežurala sa Anitom Rutnik mojom frendicom.....slušale smo mp3,pa mi je Mesička uzela neke papire di sam ja pisala o našim dečkima iz škole jbt šta su one pisale..... sve u svemu je bilo zakon...kada je bio 2 sat razmišljala sam o jednim riječima šta su me rekle Mesička i Ema...sigurno vam nisam ispričala šta je bilo s Toniem...pa ovako
meni se cerekToni sviđa i jučer se Mesička i Ema vračale sa mise i oni žive u naselju i tamo je bio Toni i njegova brača i Toni zaustavi Mesičku i Emu i kaže im da pozdrave mene one ok i produže i onda im je rekao da stanu da nije sve rekao i onda je rekao da imam jako malo headbangšanse kod njega,ali da sam mu ok......skoro sam počela cryplakati,mislim i jesam ona malo...a prije neki dan ja mislim petak bili s nama mouthwashBurča,ludNovačić i zujoPerkan i ja Martini nešto govorim u vezi sa Toniem i to Perkan sve čuo i taman Toni dolazi iz trgovinei i perkan mu kaže šta sam ja rekla.....i onda su ispred Tonieve kuće nešto pričali i Perkan kaže naglas:E Ana,Toni te želi užvaliti,prvo sam pomislila da je to istina,ali ja mislim da nije....I sada me svi zezaju.Tomislava bi ubila sve je rekao bratu rrrrr..hhh šta ćeš život ide dalje,ali on se meni sviđa bez obzira što ja njemu necry ....
Ljudi moji vi mi komentirajte,ako vam se nesviđa moj blog odite slobodno,a ne mi ostavljati komentare koje mene vrijeđaju i moj blog kissss svima!!!!!!

14.01.2008. u 13:37 ý 301 Komentara ý Print ý #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari da/ne?

 

0 m€nł

¤ime:ana¤
¤nadimak:bariša,ancy,Mala Duda¤
¤razred:8a the best...
¤godine:14
¤mjesto:osijek¤
¤kvart:retfala metropolapartyparty¤
¤hobi:biti na kompu,rukomet,rolanjeno¤
¤¤¤¤moji frendovi:naughty¤¤¤¤
ELVIS
STIX
GELO
MIRELA
ENA
TAŠA
i još punooo njih
al ne da mi se
nabrajati

sretanvolim:
-stixa
-biti na kompuyes,
-ići van u centarthumbup,
-volim se zajebavati yes
-svoje frendove(šta bi ja bez njih)partythumbup
-čokoladunjami
-rolanjesmokin

tuzanne volim:
-umišljene ljudemad,
-tračanjepuknucu
-i neke ljude......rrrrrrburninmadburninmad
moj msn:ana.995@hotmail.com

Linkovi koje najčešće posjećujem


eLLa-pre luda

Ancy-ludacha

barbara-moja ludača

Marina-ludača

Petra-šminkerica moja

Mihaela i Lea-dore frendice

Tea-curka moja

Dora-ludačaaa

Ivanković-moj frend

Meggie-ludačaaaaa

sve o tree hillu

Ema-moja pre dora frendica


Luna - Seceru.mp3

 

moje sike





 

DeSiGn InFo

Designer: Zoka ý Design
Image hosting:

Software:

Microsoft Frontpage 2003

Adobe Photoshop

Notepad