Zoka Design ý
Besplatni dizajni
posjetite i komentirajte
Zoka Design ý
ey ljudi pišem novi pot zato što mi se nešto dogodilo!!! - ....::::ana.aka.bariša:::::..... - Blog.hr

nedjelja, 02.12.2007.

ey ljudi pišem novi pot zato što mi se nešto dogodilo!!!

Ja sam jučer bila u kinu sa frendicom Barbarom išle smo gledati Bratz tako je dosadan film da sam skoro zaspala ali to nije sve prije filma sam ja Barbari pričala o jednom tipu Toniju koji mi se sviđa,i ja nešto pričamo o njemu i ja se okrenem a on taman ulazi sa svojim frendovima...ja sva u čudu što sam ga vidjela kako se super obukao on je mene prepoznao!!Što je od svega najgore on je saznao da se on meni sviđa moja glupa sestrična je njemu rekla...Ja nisam mogla pogled skinuti s njega ja ga nisam očekivala a ja glupača uzela da budem o dolje a ne gore a on je otišao gore ja sam po šitizaaaaaaaaaaa...kmeeeeee....kada je završilo on je bio sa strane gore taman pogled da ga ja vidim ja sam ga pozdravila kamen mi je pao sa srca..
Sada je to sve završilo ja žurim van da ga vidim da popričamo i Barbara je zvala svog tatu da dođe po nas ali sam ja htjela da idemo pješice da ga vidim,i ja barbaru natjerala da kaže tati da daođe ispred McDonalca...mi sada krenuli prema mcdonalcu i oni išli tamo a ja sva heppy!!!!
Meni je još ostalo 5 kn taman sam si mogla kupiti sladoled ili šejk u mcdonalcu...oni su prvi ušli a onda tek mi on je bio jako blizu mene ja na blagajni i on tamo su bile Mihaela,Lea i Barbara Ž..nisam htjela da posumljaju da gledam Tonia ali sam ga opet gledala šta ja mogu i ja kupila sebi sladoled i taman kako sam se okrenula a ono sva škola Retfala došla u mcdonalc on je tamo sjedio s frendovima i jeo kada sam izašla još sam ga jednom pogledala mislim da mi je ovo bio zadnji put da sam da vidjela..kmeee zato što on živi u Sarvašu ali proči će me...ako on ovo čita neka zna šta mislim o njemu i tako se ja tužna vratila kući samo sam ga htjrla vidjeti ali mi to i nije baš uspjelo..kmeeeeeeeee Ja idem vi mi komajte i daj te mi savjete kako da mu priđem ili nešto slično..pozzzzz

02.12.2007. u 21:18 ý 79 Komentara ý Print ý #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari da/ne?

 

0 m€nł

¤ime:ana¤
¤nadimak:bariša,ancy,Mala Duda¤
¤razred:8a the best...
¤godine:14
¤mjesto:osijek¤
¤kvart:retfala metropolapartyparty¤
¤hobi:biti na kompu,rukomet,rolanjeno¤
¤¤¤¤moji frendovi:naughty¤¤¤¤
ELVIS
STIX
GELO
MIRELA
ENA
TAŠA
i još punooo njih
al ne da mi se
nabrajati

sretanvolim:
-stixa
-biti na kompuyes,
-ići van u centarthumbup,
-volim se zajebavati yes
-svoje frendove(šta bi ja bez njih)partythumbup
-čokoladunjami
-rolanjesmokin

tuzanne volim:
-umišljene ljudemad,
-tračanjepuknucu
-i neke ljude......rrrrrrburninmadburninmad
moj msn:ana.995@hotmail.com

Linkovi koje najčešće posjećujem


eLLa-pre luda

Ancy-ludacha

barbara-moja ludača

Marina-ludača

Petra-šminkerica moja

Mihaela i Lea-dore frendice

Tea-curka moja

Dora-ludačaaa

Ivanković-moj frend

Meggie-ludačaaaaa

sve o tree hillu

Ema-moja pre dora frendica


Luna - Seceru.mp3

 

moje sike





 

DeSiGn InFo

Designer: Zoka ý Design
Image hosting:

Software:

Microsoft Frontpage 2003

Adobe Photoshop

Notepad