Zoka Design ý
Besplatni dizajni
posjetite i komentirajte
Zoka Design ý
....:::::Utakmica::::::..... - ....::::ana.aka.bariša:::::..... - Blog.hr

srijeda, 24.10.2007.

....:::::Utakmica::::::.....

zujosmijehnaughtyBOK!svima meni je malo dosadno pa sam se odlučila napisati još jedan malo duži post!
Danas sam imala utakmicu na jugu 2 igrali smo protiv Josipovca i ima jedna ženska koja cijelo vrijeme štipa za ruku i oduzima loptu...lol
I naravno ta krava je zabijala cjelo vrijeme golove....ggggggg......lol
Izgubili smo 16:5 užas bokte sve su visoke a mi svi neki niski....lol...
Ja vam inaće igram lijevo vanjsko i bila tamo neka visoka višlja od mene za moju jednu glau...ali ipak sam zabila gol!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!jeeeee!!!..lolfinosmokinthumbupbang
I kada je sve završilo onda smo se svađali s njima ali vrlo kratko!!!!!!..to nam je običaj....i mi sada išli na autobus a mi se vukle...tako smo išle polako da smo zakasnili mi trčali preko ceste i trčali za autobusom, ali kreten nije stao...lol....i mi smo čekali 30 cerekgreedyzubominuta i čak je i zakasnio!!!!!!
Ali došao je i mi sada u autobusu i neka debela ženska na malome motoru sa rozom kacigom.....mi smo se tolikogreedyheadbangcoollaze smijali da nas je skoro vozač izbacio ali nije...imali smo sreće....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Lol
Ja se vratila kući napisala lektiru i učila malo engleski.....nije mi se dalo ali sam morala...i danas sam imala trening u 19 do 20:30,a meni se nije dalo ići
ali ipak sam išla....i dobro što sam došla zato jer je bilo super zajebavali smo se,smijali,i za kaznu smo morali rolleyesrofl50 sklekova........lol...hahah!!!!!!
Danas na treningu sam zabila 12 golova.....a ja sam danas pala i slomila sam se ali naša glupa trenerica me je tjerala da igram užas ali sam izdržala...
I ja došla napokon kući!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
KOMENTIRAJTE!!!!!!!!!!!!!!
Ja idem pozzzz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!fino:smokinnononomahwavesmokinpartynjami

24.10.2007. u 20:51 ý 133 Komentara ý Print ý #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari da/ne?

 

0 m€nł

¤ime:ana¤
¤nadimak:bariša,ancy,Mala Duda¤
¤razred:8a the best...
¤godine:14
¤mjesto:osijek¤
¤kvart:retfala metropolapartyparty¤
¤hobi:biti na kompu,rukomet,rolanjeno¤
¤¤¤¤moji frendovi:naughty¤¤¤¤
ELVIS
STIX
GELO
MIRELA
ENA
TAŠA
i još punooo njih
al ne da mi se
nabrajati

sretanvolim:
-stixa
-biti na kompuyes,
-ići van u centarthumbup,
-volim se zajebavati yes
-svoje frendove(šta bi ja bez njih)partythumbup
-čokoladunjami
-rolanjesmokin

tuzanne volim:
-umišljene ljudemad,
-tračanjepuknucu
-i neke ljude......rrrrrrburninmadburninmad
moj msn:ana.995@hotmail.com

Linkovi koje najčešće posjećujem


eLLa-pre luda

Ancy-ludacha

barbara-moja ludača

Marina-ludača

Petra-šminkerica moja

Mihaela i Lea-dore frendice

Tea-curka moja

Dora-ludačaaa

Ivanković-moj frend

Meggie-ludačaaaaa

sve o tree hillu

Ema-moja pre dora frendica


Luna - Seceru.mp3

 

moje sike





 

DeSiGn InFo

Designer: Zoka ý Design
Image hosting:

Software:

Microsoft Frontpage 2003

Adobe Photoshop

Notepad