Zoka Design ý
Besplatni dizajni
posjetite i komentirajte
Zoka Design ý
Evo još jedna nova školska godina! - ....::::ana.aka.bariša:::::..... - Blog.hr

utorak, 04.09.2007.

Evo još jedna nova školska godina!

crycry:Jućer je poćela još jedna školsaka
godina.Meni je prvi dan bio lud,zato jer
smo dobili 2 nove učenice iz vjenca.
Nism ih dobro upoznala ali mislim da
i Tea.Luda su imena,
ali nadam se da ću biti s njima dobra
frendica!!!!!E ljudi ostavite mi barem 50 komentara
i tek onda pišem novi post!!!!!!!!!
Pozzzzzzzzz!!!!!!!!

04.09.2007. u 09:31 ý 60 Komentara ý Print ý #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari da/ne?

 

0 m€nł

¤ime:ana¤
¤nadimak:bariša,ancy,Mala Duda¤
¤razred:8a the best...
¤godine:14
¤mjesto:osijek¤
¤kvart:retfala metropolapartyparty¤
¤hobi:biti na kompu,rukomet,rolanjeno¤
¤¤¤¤moji frendovi:naughty¤¤¤¤
ELVIS
STIX
GELO
MIRELA
ENA
TAŠA
i još punooo njih
al ne da mi se
nabrajati

sretanvolim:
-stixa
-biti na kompuyes,
-ići van u centarthumbup,
-volim se zajebavati yes
-svoje frendove(šta bi ja bez njih)partythumbup
-čokoladunjami
-rolanjesmokin

tuzanne volim:
-umišljene ljudemad,
-tračanjepuknucu
-i neke ljude......rrrrrrburninmadburninmad
moj msn:ana.995@hotmail.com

Linkovi koje najčešće posjećujem


eLLa-pre luda

Ancy-ludacha

barbara-moja ludača

Marina-ludača

Petra-šminkerica moja

Mihaela i Lea-dore frendice

Tea-curka moja

Dora-ludačaaa

Ivanković-moj frend

Meggie-ludačaaaaa

sve o tree hillu

Ema-moja pre dora frendica


Luna - Seceru.mp3

 

moje sike





 

DeSiGn InFo

Designer: Zoka ý Design
Image hosting:

Software:

Microsoft Frontpage 2003

Adobe Photoshop

Notepad