< listopad, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

By:me®i

Opis bloga

ahh..svaki komm je brijem suvisan..vidjet cemo sami sta ce vec svega tu bit:))

ja,plava zvijerka

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

najdrazi moj i jedini misek:))
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

i sad mi together:))
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Moja Editica i njen dragi Kuky:))

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


bedzevi.com,button,badges,priponke,(U)dala bih se


bedzevi.com,button,badges,priponke,Plavusa u dusi


bedzevi.com,button,badges,priponke,Volim te, budalo mala


bedzevi.com,button,badges,priponke,Nisam ja, majke mi!


bedzevi.com,button,badges,priponke,Skoro normalna


bedzevi.com,button,badges,priponke,Nisam ginekolog, ali mogu pogledati


bedzevi.com,button,badges,priponke,Vodimo ljubav, a ne rat


bedzevi.com,button,badges,priponke,Vodimo ljubav, a ne rat!


bedzevi.com,button,badges,priponke,Vrijedna grijeha


bedzevi.com,button,badges,priponke,Sponge Bob


bedzevi.com,button,badges,priponke,Dolje droga, zivjeli cevapi!


bedzevi.com,button,badges,priponke,Shut up and kiss me


bedzevi.com,button,badges,priponke,Plavusa s mozgom


bedzevi.com,button,badges,priponke,Nisam nategnuo konobaricu


bedzevi.com,button,badges,priponke,Zivot je bolest koja se prenosi sexom<br />
(Petra - Oroslavje)


bedzevi.com,button,badges,priponke,Volim te, sad se skidaj<br />
(Marija - Nustar)


bedzevi.com,button,badges,priponke,Jing jang


bedzevi.com,button,badges,priponke,BMW

četvrtak, 04.10.2007.

novi postek:))

mahkissevo ljudovi moji dragi,da i ja napisem novi post...bila mi je uuuuzasna guzva zadnjih dana..iii nista zivo nisam stigla..tako da ono...zivi pakao..u skoli nas i dalje maltertiraju:P
kako to vec obicno ide..

eeee da....buraz mi je maloprije dosao doma.:::)))isao se tetovirat napokon..:)))pa evo vam i slikice..:)))skorpion na prsima..:))
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

i tako to..jaaaooo jedva cekam subotu..ide nas hrpa van...ono..brijem da cemo se tak jebeno zabavit da ono..heh..jedva cekam:)))nadam se samo da ce sve proci ok:))
hvala svima na komm:))bas ste srceka:))puno mi to znaci..
nadam se da ste mi vi ok...paaa...evo malo toliko od mene..mrtva sam umorna..idem u krpe napokon...pusssakissmahfino



| Reci nešto pametno… (25) | …printaj ako hoćeš… | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.