Mobilna aplikacija AirRaid odnijela je pobjedu na AppCircusu održanom ovih dana u Zagrebu, čime je dobila mogućnost natjecanja na Mobile Premier Awardsu u Barceloni. Navedeni događaj spojen je s Mobile Monday okupljanjem, a održan je uz potporu Hrvatske gospodarske komore koja je ustupila svoj prostor u centru Almeria. Viktor Marohnić održao je predavanje o svom poslovnom putu u SAD u ime Shoutema i iznio svoje dojmove i zapažanja. Tijekom svog boravka posjetio je Yelp, Twitter, Sillicon Valley Bank i filmske studije u Los Angelesu, te je otkrio niz podataka s navedenih susreta poput onoga da 25 prometa Twittera dolazi iz Japana, te da većina korisnika Twittera koristi web site a ne klijente. Nakon njegovog predavanja započeo je AppCircus, na kojem je predstavljeno deset mobilnih aplikacija, na način da je kreator svake aplikacije imao pet minuta za prezentaciju, nakon čega je uslijedilo glasovanje publike. Sudionici natjecanja predstavili su svoje aplikacije: AdriaGUIDE, AfterCall, Be-mobi, GOM Reminder, Trambus, badaSports, Toshl, Croatia.poi i Party košaricu Najboljom aplikacijom proglašen je AirRaid tvrtke C-studio, prve igre u svijetu koja kombinira augmented reality i društvene mreže. Japansko-hrvatski dvojac Yasue-Hlebar prezentirao je igru i pokazao širu verziju spota koji je predstavlja. Drugo mjesto osvojila je aplikacija Trambus Svena Kapuđije koja je osim zbog korisne primjene izazvala pozornost okupljenih i zbog činjenice da njezin programer ima samo 18 godina. Dvadesetdevet godišnji Ken Yasue sin je Japanca i Hrvatice, a u Hrvatsku je došao prije pet godina.) Vlasnik je Clover studija (odnosno C-studija) u kojem rade tri stalno zaposlena i tri honorarca. Ken, Koliko dugo postoji Vaša tvrtka i čime se bavi? Ken: Postoji dvije godine, a bavi se web developmentom i razvojom aplikacija. Dosta radimo za Japance. Je li poslovanje iz Hrvatske prednost ili mana s obzirom na troškove i ostale okolnosti? Ken: Ima više minusa nego pluseva. Hrvati ne rade kao Japanci, a naši naručitelji to očekuju. Pobijedili ste prvom igrom koja kombinira društvene mreže i proširenu stvarnost. Koji je sljedeći potez? Ken: Sigurno idemo u Španjolsku, konkurencija je jaka, ali je naš projekt jedinstven, to bi trebalo jamčiti nekakav rezultat. Koji su prvi potezi po pitanju igre? Ken: Igra se trenutno igra uglavnom u Hrvatskoj i Japanu, dobivamo feedback od korisnika, saznajemo što je dobro, a što loše i ovo drugo ispravljamo, debugiramo sve bugove. Za dva tjedna ide nova verzija, a kasnije ćemo se širiti na svjetsko tržište. Ima li u svemu i zarade? (tijekom prezentacije rečeno je kako je igra besplatna ali se zarađuje od raznih dodataka koji se mogu kupiti op.a.) Ken: Za sad smo zaradili više nego sam očekivao. Do sad smo budžet za igru osiguravali drugim poslovima, jedan programer će sad raditi samo na njoj. Izvor |
< | studeni, 2010 | > | ||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |