< travanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Travanj 2008 (8)
Ožujak 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Yep.Nope

dizajnič bY: *...Night Angel...*

Opis bloga

Image and video hosting by TinyPic
Ovaj blog je namjenjen
ljudima koji imaju zdravu pamet,
vole sport (treniraju veslAnje) I
imaju (nikada ih dosta) puno puno frendova,
zato vam želim mnogo zabave i
smijeha na blogu i da ste mi komali,
a onda ću ja vama.Ne puštajte mi nikakve
linkove kad na njih klikneš =
Dobili ste 10 00000 kn....
You are the 9,99999 vissitor...
yer ću se naljutiti a onda će biti problema,ja sam SITNA ALI DINAMITNA
Kadda.
Naj imena:Pandora,Anja,Meridiam,Kelly,Corryna,Melany
Naj muška imena:Rockey,Riccy,Niccy,
Naj mjesto:MA neč ni reč
Naj animal:Pas i vjeverica
Naj blog:My best friend




FeferončićImage and video hosting by TinyPic

KIKAČA (=
my best friend
Image and video hosting by TinyPic
Ines i Korana
Roberta
Analiza-ana



:::SARA VIDIŠ DA POSTOJI BLOG:::

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr
Image and video hosting by TinyPic


Free Music




Free Music



AndreiČthumbup
Image and video hosting by TinyPic
Ivana i Ivazijev

Colerica Iav

Pjesmice pjeva

ANA :LOL:
Ana-Punkyzujo
Sara-Saritanamcor
LUda Sara =P




Free Music

Free Music



Free Music




bok ljudi

danas su se gađali
sa slinavim kuglicama:
Goku,Keke i Ernjava.nutnut
crazy!!
Pisali smo petminutni iz hrv.
Idem ja veslat ajd bok...KOMAJTE MI ,
aha ovako ćemo još danas pišem
postove dok ne vidim 10 komentara
ne pišem post!!!
burninmad


18.04.2008. u 14:20

| KomEntaRi (15) | pRinT | PeRmaLink |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.