Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Imageshack

Blogovi do kojih najčešće navraćam:

Gova
Stare pisme
Hotel California
Deno

Image Hosted by ImageShack.us
Blind Man

I took a course in Hallelujah
I went to night school for de blues
I took some stuff they said would cool ya
But nothing seemed to light my fuse

But it's all in the past
Like a check that's in the mail
She was a tall whiskey glass
I was an old hound dog that just loved to chase his tail

Until I met a Blind Man
Who taught me how to see
A Blind Man
Who could charge night into the day
And if-a I can
I'm gonna make you come with me
Because a here comes the sun and we'll be chasing all the clouds away

I've had some lovers like a joy ride
Some things are never what they seem
My heaven's turned into a landslide
I thank God I woke up from that dream

I met a Blind Man
Who taught me how to see
A Blind Man
Who could change right into the day
And if-a I can
I'm gonna make you come with me
Because here comes the sun and we'll be chasing all the clouds the way that
some bees chase honey
And drink all the flowers dry
We'll be saving us a little money
And if that don't do it, yeah, I know the reason why

Don't make no sense lightin' candles
There's too much moonlight in our eyes

I met a Blind Man
Who taught me how to see
Blind Man
Who could change night into day
And if-a I can
I'm gonna make you come with me
Because a here comes the sun
Ain't no surprise
Ain't no doubt about it
Gonna open up your eyes

Štrumfić

12.03.2006., nedjelja

..... šibenski recycle bin.....

Da odmah objasnim ovaj naziv Recycle bin. To je naziv za Dolac, šibensko okupljalište mladih. Tome nazivu možemo zahvaliti dvojici ovdašnjih magistara Šimi Guberini i Mariju Prskalu koji su taj dio grada nazvali tim imenom, hmmmmmmmmmm, baš se pitam zašto? Pa ovako, nije tajna da je Šibenik srednja žalost šta se tiče izlazaka bar za nas mlade. Stoga je Dolac ajmo reći središnje okupljalište mladih, u kojem ni jedna subota ne može proći bez ijedne šore, a šta je najgore postao je središte okupljanja dječice koja su se taman skinila s majčine cice. Žalosno al istinito, prolaziš tuda i gledaš klinju 8. razred leži na putu totalka pijan s duvanom u ruci, a kafići od Domalda do Skipera su mjesta za kojim mladež ovog grada luduje i živi za svaku subotu da se pojavi u nekom od njih i odglumi neku igru, jedino pozdrav ekipi kojoj je nezaobilazna destinacija mjesto kraj brodova, pa bar ih nitko ne vidi. Sreća da kafići rade do ure, inače bi naša policija svaku subotu imala puni pansion u policiskoj stanici. Ipak neki meni dragi ljudi izlaze u Recycle bin, nadajući se da će se dogoditi čudo i neke stvari se promijeniti. Postoje Cohiba, Inside, Mali kafe mjesta za ljude koji uživaju u određenoj vrsti glazbe ili se pojavljuju na tim mjestima samo da ih se vidi i da mogu reći mi smo bili tamo.Naime ja sam rocker i u ovom trenutku ne postoji mjesto osim Pivnice Toni za pošteno izaći, iako je i on malo počea naginjati na drugu vrstu glazbe još uvijek ima tu onog dobrog starog rocka. Za rockere postojali su do prije nekog vremena Tesla i Crtaona mjesta gdje si za jeftine pare moga 2 sata vidit pošten koncert i pošteno se izludirat, al žalost od ovog grada ukinula je koncesiju Tesli, a taman su se trebali naredati koncerti Divljih Jagoda, Opće Opasnosti, Urbana i ostalih, a Crtaona se zatvorila radi neke meni još uvijek nepoznate gluposti, iako se kako govore Crtaona za nepuni tjedan ponovo otvara, možda je došlo konačno i mojih 2 sata kad se mogu jednoj vrsti muzike totalka prepustiti. U ovom postu sam preko Dolca htia pokazati na kakvu razinu je došao ovaj grad šta se tiče nas mladih i mjesta za izlaske, ali ipak za neke ljude postoje mjesta za izaći, kojima su totalka zadovoljni, ali nažalost i to je malo.

- 20:55 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Ovaj blog komentirat će sve moguće stvari koje se tiču nas Šibenčana i ostalih Hrvata. Kritike, komentari i opisivanje raznih događaja i zanimljivosti iz svijeta filma i glazbe i najzanimljivijih događaja iz mog života.

Image Hosted by ImageShack.us
Paradise City

Just a urchin livin under the street
I m a hard case that s tough to beat
I m your charity case
So buy me something to eat
I ll pay you at another time
Take it to the end of the line

Ragz to richez or so they say
Ya gotta-keep pushing for the fortune and fame
It s all a gamble
When it s just a game
Ya treat it like a capital crime
Everybody is doing their time

Take me down
To the paradise city
Where the grass is green
And the girls are pretty
Take me home

Strapped in the chair of the city is gas chamber
Why I m here I cant quite remember
The surgeon general says it s hazardous to breathe
I d have another cigarette but I cant see
Tell me who ya gonna believe

So far away
So far away
So far away
So far away

Captain America s been torn apart
Now he is a court jester with a broken hart
He said
Turn me around and take me back to the start
I must be losing my mind - "Are you blind"
I ve
Image Hosted by ImageShack.us