Night Drivers

četvrtak, 03.05.2007.

Dugo nisam pisao nes, pa barem nes malo.. :)

Pozdrav svima, evo vratio se ja.. nisam dugo napisao post... nisam imao ni previse vremena, a i desavalo se puno toga... ali ok, sad sam tu, valter i ja pokusavamo poboljsat blog, iako nam neide bassmijehal bit ce bolje... Valter, moramo se dog za subotu, da se opijemo kao i prosluparty.. samo nemoj opet napravit neko sranje, ma boli te kurac, jos si mladthumbup.. Ajde ljudi ostavljajte komentare, da nam blog izgleda bolji... cujemo se ubrzo...wave

03.05.2007. u 17:54 • 37 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Srpanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Ovaj je blog o izlascima, zajebanciji, autima, i nama... bit ce cool. Nadam0 se... smijeh

Ovo je za jednog decka koj mi je ukrao rijeci i tekst, svaka mu cast...

Čovjek pita me pjesmu da mu dam, kao da vidi sta znam, kad ono on tu stvar repa u klubu,moj ritam cuje se u subu, popizdio sam kad sam cuo,al sam sad ja njemu nesto skuvo. pizdo rijec za tvoju karijeru je kraj, neces moci repati vise nikad znaj, za vratom cu ti biti kao zmaj. trebat ces gan da me se rijesis, al i onda ces da pogrijesis, neces zadnjii da se smjesis, ekipa ce te izjebat, oderat, posramit, neces ih se nikad moc okanit, ljudi ajmo tome nazdravit ! kompa, za tebe me sad boli kurac, od tebe dize se zeludac, jer ukro si moj tekst, propast ces prije nego sto kazes keks! cijeli ce grad znati sto si uradio, nitko te nece postivat, na ulicama ces se skrivat! Mislio si ko ga jebe, ukrast cu mu rijeci, necu se opeci, sta mi on moze, ali seljacino ostat ces bez koze, gledat cu kako tones iz loze, uz ekipu nabacit cemo spiku, dok ti budes u kriku, pricat ćemo o liku, koj je zabrijo na krivu sliku, pa je ukro tekst i ziku, nula si brate, moje rijeci se sad zlate, svi ce ovu pjesmu da shvate.Pizdo, samo napravi jos jednu stvar, pa cu ja opet, i tako stalno, samo sta ce onda postat verbalno, do gola cu te skinut, a ti ces se pizdo izvinut!!
by: Leo

Dio pjesme od mene i jednog frenda....

Pravo prijateljstvo uvijek dobro dođe, sve ostalo je sranje jer to brzo prođe, kad ti pravi frend uz rame stoji, moze da ti sere majmun bilo koji. Maky, kao brat posto si mi ti, nadam se da ce to jos dugo ostati, brate ko bi reko da ce bit ovako, sva sranja sto smo prosli nije bas svatko, na muriji smo mi, svakog tjedna bili, ali ipak jedan drugog cinkat nismo htili, pravo prijateljstvo djelima se stece, brate nema srece od toga vece !!!