nedjelja, 18.06.2006.

What to do?

Nije potrebno da pišem kolko uživam u ovom trenutku i općenito.
Nije potrebno da pišem kolko sam sretna da je gotovo.
Nije potrebno da pišem kolko sam psihički odmornija.
I nije potrebno da pišem kolko mi je falilo odmora.
Eto.

Što ja radim kroz ove vruće, duge, schoolless dane?

Radim narukvice. Primila sam tolko želja da budem cijele praznike zaposlena.
Mahnito posuđujem DVD-ove. Uspjela sam kročiti u onaj novi "DVD thing" nedavno otvoren kojeg zovem Isis makar skoro pa jasno piše da se zove Kik. Ali ne, ja ga zovem Isis.
Čitam. Puno. Mogu reći da nadoknađujem propušteno:
Jučer sam Lei analizirala rukopis. Zanimljiva knjiga, nema kaj.
Neki dan sam počela čitati James Joyceovu knjigu "Portret umjetnika u mladosti." Moram primjetiti da je malo čudan početak.
I na red čeka Don Quijote. Lektira. Impresionirati - profesora - misija? - pa baš i ne. Više... pročitati - lektiru - jer - kasnije - ne - budem - stigla - misija.
Pratim utakmice. Razbijam predrasude o curama. Grlo me boli. Dolje s Australcima.
Idem van s mojima. Nisam mislila da budem ovo izjavila, ali stalno sam zatrpana s nečim. Heh, zaposleni ljudi preko praznika. Zar ih još ima?
Skidam Gilmoreice novu sezonu s neta. I love them. Really. I do.
Veselim se zbog Angeline i male klinke Shiloh Nouvel. I novinara također. Free Image Hosting at www.ImageShack.us
No inspiration for songs. Moj filozofski zaključak je da pišem kad sam u lošem raspoloženju. Trenutačno nisam. Ne znam kad budem. Osjećam se glupo kad ne pišem pjesme u postovima. Dakle, sad. Evo. Glupo.
Razmišljam kak da sredim ta slova u komentarima. Tamna podebljana slova. Samo su se stvorila. Tiho ušla u moj život. Bil bi red da izađu već jednom van. Tiho. Ili ne?
Ali mi još nešto fali... izgubljeno prije nekoliko dana. Nažalost i nadalje. Probably.

Sluša se.....Nickelback......This Is How You Remind Me.....

| 20:49 | Komentari (36) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.