ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Kolovoz 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by [TinchA]

Opis bloga

Ime:Petra
Nadimak: Pepy, malena...ccc :D
God:15
Slušam:Britney...ali sve manje i manje:(
Živim: sa bratom, sestrom, mamom i tatom
Volim:svoje frendove, mir, svoju sobu, internet...xD...iskrenost...ljeto...nokte....
Mrzim:/
Najdraži film: High school musical 1, Princezini dnevnici, Crossroads...
Najdraža pjesma: I gotta go on my own way, With you, Underneath, Snow, Ninanajna, This kiss, S.O.S, I will be, Beautiful soul, Because you live, I will be there, Better in time, Bleeding love, I'ts my life,Runaway, Hey there Delilah.......(svaka me podsjeća na nešto....)
Najdraža stvar: Moj mp4...internet...mobitel...
Moj msn:pkunjko@hotmail.com



Moja najdraža pjesma: I gotta go on my own way by: Vanessa Hudgens

I gotta say what's on my mind
Somethin about us doesn't seem right, these days
Life keeps getting in the way
Whenever we try somehow the plan is always rearranged

It's so hard to say
But I gotta do what's best for me
You'll be okay

I've got to move on, and be who I am
I just don't belong here
I hope you understand
We might find a place in this world someday
But at least for now
I gotta go my own way...



Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Evo malo slikica!!!

myspace background

myspace background

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
Ovo smo Beky, Pepe i ja...( znam da ćete me ubit zbog tog, ali....xD...)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
myspace

myspace


myspace

myspace


cute myspace layouts

cute myspace layouts


Image Hosted by ImageShack.us



 

[nedjelja][23.03.2008.]

Bokich!!

Za početak-Sretan Uskrs svima...! Uopće nemam nikakav feeling da je neki blagdan...Nisam bila uopće doma danas....bila sam kod bake cijeli dan...ionako nisam imala planove za nedjelju, ali svejedno, htjela sam malo bit doma, ali nema veze...
Pepe- nadam se da si sad malo bolje zbog onog šta se dogodilo na ribnjaku...mislim, uopće nisam bila u toku...ništa mi nije bilo jasno...u svakim novinama piše različito....heh...objasnit češ mi ti malo bolje...
Ne znam zašto se svađam toliko sa svojim bratom i sestrom...u zadnje vrijeme to je postalo stvarno nepodnošljivo....sve što kažem on okrene kako njemu paše...ufff....fkt me živcira....a najviše kad dođu njegovi frendovi u MOJU sobu...ponekad me toliko naljute da bi im najradije pokazala vrata i istjerala ih van....ali ne mogu...a zašto?-to su bratovi frendovi...to je jako važno...da da...big deal...
A sestra??-ona je priča za sebe...kad smo same, glumi mi najbolju sestru na svijetu (pogotovo ako nešto treba od mene) a kad smo svi zajedno u kući, stalno mi odgovara i ja poludim, naravno...i ja ispadnem kriva za svađu koja izbije....:(...i opet sve iz početka...ja sam umišljena, bezobrazna, bahata, nepodnošljiva, bezosječajna....ah...možda se to sve jednom promjeni...da da... Alene, jel vrijedi još ono da me tvoja obitelj posvoji???xD...
Ja od srijede idem na praksu...nema veze....tako će mi brže vrijeme proć...izludit ću doma......xD....
Stalno se svađam sa svojima....a mislim da mi još malo fali da ih nagovorim da mi netko potpiše za piersanje....xD...hoću taj piercing na pupku...joooj...već sam si probušila jednom, ali previše boli...Sad hoću ići tamo u studio....hehe....Stavit ću vam sliku od mog bivšeg pierca...šmrc.....:(

Cure, jako mi falite...jedva čekam školu.....hehe...Beky-lolim te...Pepe-lolim te.....xD...Mislim, i sve ostale cure iz raz....ali....vas posebno....hehe....Čuvajte se!!! Hvala svima na komentarima....potrudit ću se vratit....Borjane- očekujem ovih dana novi post na tvom novom blogu....xD...pozzek&kissach



[ 25 KomentarA ][PrinT ][# ]


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.