petak, 22.06.2007.

¤ Secret Dream ¤

... Nisam htjela ... al ne mogu biti jaka
Ne pitajte šta mi je ... samo malo sam sama ...
... Samo sam sanjala , došlo je, ne znam otkuda...
Otvorim oči i samo tama , i jedna ... samo jedna suza u očima...

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


... Zagrlim jastuk i još ne mogu shvatiti koja tužna slika je bila u snu...
...Ne sjećam se ...

Ustanem do prozora, još nije svanulo ... još pokoja zvijezda nebo krasi ...
Mjesec je još tu ... zna li mi on odati tajnu mog sna koji je donio suzu u oku..


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

... ne , ni on mi ne odgovara... samo čujem tišinu ... opet ... kao i onog puta
... onog puta kada sam čeznula za pjesmom ljubavi ...

Udahnem ... a onaj miomiris toplog jutra mi ispuni dušu i mislima odletim
.... daleko ...


Opet san ...

..al sa sjajem u očima i bez traga tuge koja je često kupala moje srce suzama ...
U tren ona sjeta prestaje biti sjena , a oko srca stvori se toplina...
Osluškujem tišinu koja mi tiho pjeva, moja prijateljica ... vjerna...
... krije svaku moju tajnu i daje mi snagu ... i kad sam tužna i kad sam sretna ...


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

... al san ostade samo san, nepoznat , u tihoj noći satkan ...
... ostade samo jedna suza tog sna ...
... suza i tajna neotkrivena...




21:40 | Komentari 23 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>