Stranice na koje volim zaviriti:
index
Sveuciliste u Dubrovniku
Liga Mufova
Jutarnji list

Forumi koje pratim:

naruto-elite
kenova

Stuff 4 blog

bravenet
Bigoo
HTML i CSS tutoriali

Tri mudraca



Za većinu ljudi život je kao ružno vrijeme - stanu
i čekaju da prođe

London

Nije majmun kriv što je od
njega postao čovjek

Kanižaj
myspace


Najdublja je ljudska potreba
da predvlada svoju usamljenost.
Neuspjeh da se to ostvari
dovodi čovjeka do ludila.

Fromm

Nikako se ne mogu odlučiti da
li je čovjek ukras svijeta ili
greška prirode.

Zoščenko
myspace


Svaki čovjek, kao i knjiga, ima
svoje dobre i loše strane - treba
samo preskočiti loše.

Nehru

Bog misli u genijima, sniva u
pjesnicima i spava u ostalim ljudima.

Altenberg
myspace


Mladost imamo da bi činili
gluposti, a starost da bi za
tim glupostima žalili.

Hemingway

Bolje je prokockati svoju
mladost nego ne učiniti s
njom baš ništa.

Camus


DRAGI MI STIHOVI
ENRIQUE IGLESIAS:
"Could I Have This Kiss Forever"


Over and over I look in your eyes
you are all I desire
you have captured me
I want to hold you
I want to be close to you
I never want to let go
I wish that this night would never end
I need to know

Could I hold you for for a lifetime
Could I look into your eyes
Could I have this night to share this night together
Could I hold you close beside me
Could I hold you for all time
Could I could I have this kiss forever
Could I could I have this kiss forever, forever

Over and over I've dreamed of this night
Now you're here by my side
You are next to me
I want to hold you and touch you taste you
And make you want no one but me
I wish that this kiss could never end
oh baby please

Could I hold you for a lifetime
Could I look into your eyes
Could I have this night to share this night together
Could I hold you close beside me
Could I hold you for all time
Could I could I have this kiss forever
Could I could I have this kiss forever, forever

I don't want any night to go by
Without you by my side
I just want all my days
Spent being next to you
Lived for just loving you
And baby, oh by the way

meet me and my frineds

reklama za diners :)


ovo se zove - "jutro nakon..."


....kolektivna ispaljotka....


jedan sasvim obican izlazak


freaks.... O_o

Another Dimension

07.01.2006., subota

Meet Lee

Ne mogu vjerovati. Napokon sam dobila psa. I to cisto srećom. Presretna sam. Zove se Lee. I crni labrador je. Naravno već imam milijun njegovih slika, i svi ćete ga moci upoznati. To je jedan predivan pas. Predobar. Ma znam da ga puno hvalim jer je moj, ali stvarno je tako :D
Evo ga trenutno u kućici, ali ćim se ja spremim na spavanje, dolazi kod mene u sobu. ujutro ćemo se poći prošetati.
ma joj....happy saaaaaaaaaaam
napokon ću prestati maltretirati pse po putu
evo malo njegovih slikica






- 22:25 - Reci nesto (8) - Izbaci na papir - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv