utorak, 09.08.2011.

I što sad? Kamo s 40 i sitno van?

Eto – solo sam već – ohohohoho – 10 dana – to bi trebalo nekako proslaviti!! Pametno zaključih iako sam plava!!
Ali kamo?
Lokalni kafić – ne da mi se objašnjavati zašto sam došla sama, gdje je on, ooooo pa kako to? pa zašto to? Očem izači van i dobro se provesti!!
Cvrc!!
Teta ima godina!! Nije da se te godine vide – pretjerano, no nakon nekog vremena se osećam, u najmanju ruku kao raska u pratnji nekoliko razreda na maturalcu!!
A ne treba niti zanemariti činjenicu da posljednjih nekoliko godina nisam nigdje izlazila tako da sam potpuno ispala iz štosa!
Lijepi naš Zabreg grad!!
Prvo sam malo googlala – naravno to je uvijek korak 1.
Preporuke dobrih birceva, pivnica, pubova po gradu – no to mogu i na kvartu i onda ne moram razmišljati kako ću do doma.
Klubovi – Jarun – nekad sam izlazila u Aquarius četvrtkom, dok Bazu nisu preimenovali prekonekoliko puta bila sam i tamo.
Lake city – preuredili u Faces – opet djeca
Ako se okrenem gradu – Tkalča – ista stvar – šetnja, gledalište, razgledalište – i finalno sjedenje na cugi!
NE!! NEĆU!! – meni se čaga, smije, zeza ali s nekim tko mi je godinama blizak!!
Saloon – ljetna stanka, a i kad nije eventualno srijeda – a kada se uzme u obzir da moram slijedeći dan raditi nije neka sreća.
Đuro pust, pred zatvaranjem
Cajke -ako imam dovoljno maligana još i može proći ali nakvarcane curičke u dopi*njacima, cicama i guzicama na izvolte - e to ne mogu!!: Ludnica - zatvorena, Black&With-c-c, BBK - samo za članove kluba....

A i neću cajke - hoću dobri stari house, funk, neki dobri tehno!!

Ljudi moji – upomoć!! Zaista bih željela nakon sto godina, srediti se, nabaciti osmjeh i s 12 cm zagaziti u noć.
Kamo?
Slušam preporuke – izvještaj nakon izlaska slijedi!!

- 12:57 -

Komentari (10) - Isprintaj - #

četvrtak, 04.08.2011.

Sama ali ne usamljena

Napokon i to mogu reči!!
Posljednjih nekoliko godina bila sam toliko okružena ljudima, a toliko osamljena. Od subote, točnije od nedjelje sam i službeno sama ali osjećaj osamljenosti je počeo nestajati i sad je već gotovo iščezao.

Evo prošlo je već 5 noći kako sam spavam. Kad bolje razmislim, tako sam spavala proteklih nekoliko godina, bez obzira što je iza mojih leđa hrkao, puhao, prdio jedan mužjak.
Otišo je!! U subotu se spakirao i otišao!! Cijenim što me je barem jednom ozbiljno shvatio!
Ipak, nadala sam se da će, napokon, svijet stati zbog mene, da će se pobuniti, vikati na sav glas da me voli, da me treba, da ne može bez mene.
Da će moliti, preklinjati, plakati!
No dobro, sad sam malo pretjerala ali i 1/10 od svega gore navedenog bi bila dovoljna da možda po 1001. puta pređem preko svega i pokušam sebe uvjeriti da probam izdržati još malo.

Ovih 5 dana mi je zaista dobro. Sve se bojim priznati sama sebi koliko se dobro osjećam. Ona stara ja se vraća negdje iz dubine mene gdje je nestala zatrta posljednjih par godina.

Neki dan sam stavila status na FB: „Hm, napokon sam otkrila tajnu svog dobrog izgleda: svakih 10 godina krećem iz početka!!“
I onda dobijem od moje ujnice komentar: „… neki ljudi nikada ne prelaze granice ograničenja što su ih sami sebi postavili ili ih im je postavio netko drugi. Drugi nas mogu zaustaviti privremeno, samo mi sami sebe trajno……… Feniksu moj plavi, gradiš li kule u zraku, ni one neće propasti, jer one tamo i pripadaju, jer imaju temelj, a ne vidi ga svatko …. Svojim ih srcem i svojom dušom gradiš…..“
Sjedila sam na poslu za kompom i – rasplakala sam se!! Nisam se mogla suzdržati!! Nisam se željela suzdržati – taknula mi je dušu – jer duša dušu zna!!

Znam da mi neće svi dani biti dobri, spremna sam na promjene raspoloženja, tugu, sjetu, bijes, suze. Zaista sam spremna jer odjednom imam snage, volje, želje probuditi se ujutro.

Silno mi nedostaje nježnosti, poljubaca, maženja, vođenja ljubavi, no to ne znači da ću to krenuti tražiti u nekom pohotnom mužjaku (a biti će takvih samo kad nanjuše da sam solo!!). Apstinencija pročišćava (jebate pa ja sam ko izvor voda – koliko dugo već apstiniram).

- 11:27 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

utorak, 02.08.2011.

Pjevam!!

Nedostaje par stvari da bih sretna bila
fali mi nova haljina, nakit i svila
odjednom sve puno jasnije ti bude
shvatis da zivot ne, nije samo kupi plati

Prepoznajem tvoje brige sada meni bliske
i zovem te da se borimo za bitke iste
upoznajem novi svijet, a tuga neka ceka
ja pocinjem zivot ispocetka

Slavim ljubav, pjevam sreci
moj problem nije od mene veci
jer sam hrabra, jer sam svjesna
da moj je zivot moja pjesma

Pokazi mi da se dobrim vraca kad se daje
s tobom mi i minuta puno duze traje
ne pristajem ni da pomislim da nade nema
i dalje sam majka, sestra, ljepa, vrijedna zena

- 12:11 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2011  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Kolovoz 2011 (3)
Srpanj 2011 (3)
Lipanj 2011 (1)
Ožujak 2011 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

svega po malo

Linkovi