travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Prosinac 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Travanj 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

mozete komentirat i sve ali ako cete srat bolje nemojte ni dolazit ovdje.. pozzzz..

Linkovi

Zovem se Deni zivim u Novom Vinodolskom idem u ugostiteljsku skolu u Crikvenici trenirem nogomet u Rijeci i igram za Hrvatsku reprezentaciju.. Slusam sve i svasta od hip-hopa pa sve do punka..
Ovo sam ja..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
MOZETE ME DOBIT NA:
Msn-u:deni.237@hotmail.com
Icq:399865654



free web counter

free web counter

www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws



...Muško-ženski rječnik...


...Ženski rječnik:

Da = Ne
Ne = Da
Možda = Ne
Treba mi... = Ja hoću...
Žao mi je. = Teško tebi!
Trebamo razgovarati = Hoću kukat'
Naravno, samo naprijed = Nosi se!
Radi što hoćeš = Platit ćeš mi kasnije
Nisam loše volje = Naravno da sam loše volje, morončino!
Slušaš li me? = Mrtav si!
Trebaš naučit komunicirat = Slušaj što ti govorim
Budi romantičan, ugasi svjetlo = Imam celulit
Tako si muževan = Trebaš se obrijat i okupat
Da li me stvarno voliš? = Sad ću tražit od tebe nešto komplicirano ili skupo
Baš si uzbuđen večeras = Kako ti ne dosadi mislit samo na seks?
Bit ću spremna za pet minuta = Izuj cipele i odgledaj neki film
Koliko me voliš? = Uradila sam danas nešto što ti se nikako neće svidjeti


...Muški rječnik:

Da = Da
Ne = Ne
Možda = Boli me kurac!
Gladan sam = Gladan sam
Spava mi se = Spava mi se
Umoran sam = Umoran sam
Lijepa haljina! = Dobre noge!
Volim te = Ajmo u krevet
Dosadno mi je = 'Aj'mo u krevet
Šta ti je? = Znači, ništa od seksa?
Mogu li zamolit za ovaj ples? = 'Aj'mo u krevet.
Mogu li te nazvat sutra? = Jebo bi te.
Hoćemo li sutra u kino? = Jebo bi te.
Mogli bi na večeru. = Mogli bi na večeru, a onda bi te jebo.
Izgledaš umorno, da te izmasiram? = Želim seks za najviše 3 minute.
Da popričamo = Hoću ti pokazat da sam intelektualna osoba, ne bih li te tako smotao u krevet.
Te cipele ne idu baš najbolje sa takvom haljinom = Ja sam peder

ponedjeljak, 23.04.2007.

U PROLAZU..

Ljudi samo da vam se javim.. Bio sam ovaj petak na gljivi ali nisam nista slikao bang a u subotu sam isao u Osijek jer sam u nedjelju ima utakmicu tamo.. Sutra idem na turnir u Italiju neki dosta jaki turnir pa cu malo slikat tamo i vracam se u subotu taman na Staklarov rodjendanparty tako da ocekujte puno slika.. pozzz do tada..



| komentari (18) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.