KRAFNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

13.02.2006., ponedjeljak

sutra je valentinovo ,a ja moram biti na porti ...grrr ...ubit ću se ....

a joooj ...ja ću se ubiti ..sutra je valentinovo ,a ja moram biti na porti ...uff ...no nema veze prebrodit ću to ...aufff ...gledam tu nekakvu glupavu zabranjenu ljubav ...a kak me živcira ..no nema sad to veze s ovim ...ubiti ću se ...mrzim portu ...a jooo ...ajde idem ća i pozzzdrav ,ivi hvala na onim silnim komentarima ,i znaj da ću i ja tebe čitati i ostavljati mnogobrojne komentare ..kiss
- 19:56 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

KRAFNE I PERECI

ovdije ću pisati o svemu i svačemu !!!

moj mail je:teaa0704@net.hr
pa ako me trebate uvijek sam tu ...
moj nick na chatu je:
teaa0704

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja sam se u ovaj auto zaljubila cim sam ga vidjela prvi put ...pa zar nije lijep ????BMW je njljepši auto na svijetu !!!


Free Website Counter


Free Website Counter

"...bila je zima ,
vručine teške .
jedan je mrtvac ,
jahao pješke !
za sobom je vukao ,
crnkinju plavu .
kosa joj viorila ,
niz čelavu glavu ..."
HAHA...

Blogovi koje ja čitam:

ines
petra
duje
jurica
ivana
željka
ana
ella
t.n.t
lara
saša
karla
hela
lana
alen
tommy 18

ako se još nekoga sijetim napisati ću ga ...


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws



Ovo je Richie Strinigini (US5)

Image Hosted by ImageShack.us



On i ona su mi bili favoriti od
početka samo što su oboje
ispali !
Monika i Kićo !!!

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


E OVO JE MOJ NAJDRAŽI I
NAJSLAĐI GLUMAC :
Chad Michael Murrary (Kaj nije sjatki ??)

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us




Ovu slikice posvećujem samo nekome !
Nadam se da znate o kome se radi !!!




myspace

images for blogs




myspace

images for blogs



myspace

images for blogs



myspace

images for blogs



myspace

images for blogs













PONEŠTO O MENI:

ime:Tea
prezime:xyxyxy
živim:u zagrebu
imam:stariju sestru
(prava gnjavatorica)
uff ...grr
--volim:
-svoj mobitel
-svoj TV
-svog didu
-moj krevet
-obje bake
-internet
-decke
-sestru
--najfrendovi i frendice:
-najfrendice:
Ela ,Ana ,Ivana v.,
Lana ,Petra
(moja sestrična=))
ona is the best ,
Ivana B.,
Mare ,...
-najfrendovi:
Rene ,Dominik ,
Fran ,Filip ,
Marko v.,
Marko ž.,...
--ne volim:
drugu ,pljuge ,
alkohol ,
dobro možda
crno vino i malo
pive ...hehe,...

ovako ću ja pasti jednog dana
myspace

Stuff for your blog!



a ovo vam je moje bolno srce !!!
myspace

Stuff for your blog!