Savršenstvo ne postoji

srijeda, 08.02.2006.

Nisam vas zaboravila:)


Evo me napokon!
Ma nisam vas zaboravila a jos manje zapostavila svoj blog.Samo nisam imala vremena.
A nije se nista novoga ni događalo tako da ubiti nisam imala nista novo za pisat.
Neki dan sam napisala post ali mi se nesto prekinula veza i izbrisalo mi se sve sto sam napisala,popizdila sam i ugasila komp pa sam danas odlučila nastaviti.
Evo prošlu subotu je dosla racija u Točku ja nisam bila ali su mi bile frendice Ana i Martina.Neću vam sad pricati detalje ali bile je ovako.
Oko 1 i pol ujutro upala je murija Ana mi je pricala da je bilo negdje oko 30-ak policaja i da nije bilo moguće ni na jedan naćin izači van.Još mi je pričala da je više od pola Točke završilo u policijskoj stanici na Zametu.A to je sve zbog toga što nisu imali dokumente ili osobne.I sad su zatvorili Točku.
Ana je došla doma u 4 ujutro a Martina tek u 5 sati ali najbitnije da im starci nisu zabranili i dalje da izlaze van do kasno.
Iako se pročulo da su Prljavci u utorak to je laž oni neće uopće nastupat u 2.mjesecu.
U utorak 14.02 na valentinovo nastupaju Colonija i Karma.A baš me briga svejedno cu ići samo da se zabavim sa društvom.A jedva čekam taj utorak jer sam prošli vikend bila po cijele dane doma i dopizdilo mi je.Evo jos jedna tužna vjest u vezi moje frendice.Naime vjerojatno znate za nju ona je imala nadimak (angelofsmrt),zatvorila je svoj blog iz tog razloga što nije htjela da joj većina poznatih čitaju njen privatni život.A stara joj je rekla kako će nekako saznat za njen blog a to joj je bio jedan od razloga da zatvori svoj blog.
Ali bez brige ljudi nije ga zatvorila 4EVER samo je htjela da prođe neko vrijeme,pa će ga ponovno napravit samo će za neke biti anoniman.
Evo to je to od mene što sam vam imala novoga za reći.
Znam da je svaštarija ali bolje išta nego ništa.
Nadam se da me niste zaboravili!
Šaljem vam jednu vejiku pusssssssu:)))

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
NICKELBACK

- 22:07 - Komentari (8) - Isprintaj - #