XIX. (B)

"Konačno te upoznajem. Kety priča o svom tipu cijelo vrijeme", Tara je nasmiješeno rekla Billu. "Nisam znao da je ona takav tip cure", zbunjeno me pogledao. "Tko kaže da pričam o tebi? Imam ja i drugih tipova", nacerila sam mu se u facu. "Nijedan ne može biti ni približno toliko zgodan kao ja", rekao je Bill i zamahnuo kosom. U pozadini se čulo Tomovo gušenje od smijeha. "Ti šuti tamo!" prijetio se Bill. "Ne mogu na ovakve provale", rekao je Tom sav crven u licu. Bill je nešto ljutito progunđao. "Nego...sad kad smo vas konačno sve uhvatile, Josephine i ja bi nešto rekle", počela je Bernadette. Nisam ju pretežito voljela. Često bi bila toliko arogantna da bih joj poželjela otkinuti glavu i nabiti je na kolac. Nedavno se upala na sinkronizirano plivanje koje ja obožavam. Tamo se uvijek samo prenemagala i iritirala sve oko sebe. Lijepa je, pa misli da može imati bilo koju mušku osobu. Tako joj je David, moj bivši, zapeo za oko. Kad god bi on došao gledati moj trening cijelo bi vrijeme bila s njim i valjala neke kretenske fore. Potpuno sam poživčanila i užasno smo se posvađale. Glasnice mi nisu iste od tada. "Ovaj...došlo je do nekih problema i selimo se natrag u Francusku", objavila je melodramatički. "Koji k*rac? Ma nemoj me.." šokirala se Yvonne. "Znam", rekla je Bernadette na rubu suza. Sve smo se okupile, grlile se i tješile, a Bill i Tom su zbunjeno stajali po strani, iako je Tom izgledao kao da ne bi imao ništa protiv da se pridruži. Bilo mi je žao, većinom zbog Josephine. Ona je bila stvarno dobra cura. Pomalo tiha, ali strašno zanimljiva. Za Bernadette nisam pretjerano žalila. Nikad joj nisam iskreno oprostila onakvo ponašanje. "No, nećemo sada plakati. Idemo u život!" rekla je Bernadette i osmjehnula se. "Vuhu!" izderali smo se. Otišli smo do našeg apsolutno najdražeg mjesta. Ogroman žuto/zeleni prostor s puno naslonjača, stolica i ogromnim šankom nas je vidio u svakakvom stanju. "Kao obično?" pitao me Thomas, moj najdraži konobar. "Naravno", nasmješila sam mu se. "Ej, nema me dvije sekunde, a već tražiš druge?" Bill se stvorio pokraj mene. "Kad ti nisi dovoljno dobar." "Ma nemoj, a šta bi ti htjela?" "Visokog, tamnog, mišićavog, sexy, pametnog, osjećajnog, pomalo ljubomornog, sa stilom, da zna svirati neki instrument, da ima para.." počela sam. "Ok, ok, nisam mislio doslovno", pravio se ljut. "Nisam ni ja", rekla sam i poljubila ga. "Nego, šta misliš o našim curama?" pitala sam. Kad bih ih usve upoznala, uvijek bi to pitala. Da mu se ne sviđaju, imali bi ogroman problem jer se mi obožavamo i stvarno smo super društvo. "Super su. Potpuno lude. Nisam navinkut na takvo društvo. Svi sve znaju, otvoreni su, govore što misle..nešto fenomenalno", iskreno je rekao buljeći u Mariu i Taru koje su se ulizivale Tomu da ih časti. "Jel da? I ti se njima sviđaš", odvratila sam. "Stvarno? Počašćen sam. Kako znaš?" malo se zacrvenio. "Vidim po njima. Ni s jednim se tipovima nisu tako brzo počele zaj*bavat" rekla sam. "Cool. Baš mi..", počeo je Bill, ali ja ga nisam slušala. Odjednom, kao da mi je netko rekao, odvratila sam pogled prema vratima. Na njima se pojavio Michael, ali..to nije bilo sve. S frajerskim smješkom na licu, David se približavao šanku.

Image and video hosting by TinyPic

Kety

31.07.2007. u 08:00 | 16 Komentara | Print | # | ^

XIX. (A)

"Ma, j*bem ti mater! Mrš van!" izderao se Tom i, samo u boksericama, nasilnički izbacio Billa i zatvorio mu vrata pred nosom. Ja sam ležala u svojoj najdražoj širokoj majici i umirala od smijeha na Tomovu bijesnu reakciju. "Šta se toliko uzrujavaš? Imamo sreće što nisu prije došli. Bilo bi svega", rekla sam podižući novčanik, kojim je Tom gađao Billa, s poda. "Kreten glupi. Stvarno nisu normalni. Nisam im ja kriv što nemaju nikakav seksualan život", gunđao je zaključavajući vrata. "O, bože. Doduše, poševili su se u onom wc-u", rekla sam okrečući očima. "Da, priznajem to im je bilo dobro. Ali, ipak...mi smo bolji", zadovoljno je zaključio Tom dok se smještao pokraj mene na krevetu. "Da, mi smo ko zečevi", potvrdila sam jer mi se stvarno nije raspravljalo o toj temi. "Ej, uvijek te zaboravim pitati. Šta tvoji misle o meni? Mislim, progovorila sam s njima samo nekoliko riječi jer se rijetko nalazimo kod tebe", sjetila sam se. "O tebi? Sviđaš im se. Stara je rekla da si joj lijepa i simpatična. Potpuno se slažem s njom", rekao je i zažvalio me. "Stvarno?" pitala sam ga nakon što smo se razdvojili. "Pa, da. Ali, šta nju briga. Zna da smo zajedno i da nam je dobro. Iako mi je, prije nego što sam došao ovdje, natuknula da kuži da se sexamo i da je sve to ok, ali da se nada da se pazimo", rekao je i nacerio se. "Isuse. Šta si ti na to?" pitala sam kroz smijeh. "Da sam odgovoran i premlad za djecu. Na što je ona rekla: nadam se", rekao je. "O, bože. Tom, šta bi mi s djetetom?" iznenada sam se uzbunila. "Ma daj, to se ionako neće dogoditi", odbacio je Tom. "Ali, šta ako se dogodi? Isuse, moja škola, društvo, ti si slavan, ja bih bila sama.." uhvatila me panika bezveze. "Dee, ne seri. Neće se ništa dogoditi. A i da se dogodi, smislili bi nešto. Ti stvarno razbijaš glavu glupostima", bio je realan. "Aha...imaš pravo. Nego, kad ćemo se sljedeći put vidjeti?" "Sve zauzeto sljedeća tri tjedna. Neam vremena ni za spavanje", mrzovoljno je odgovorio. "Tri tjedna?! Imaš li ti i najmanjeg pojma koliko je tri tjedna?!" viknula sam kad mi je došlo do mozga. "Pa, otprilike isto koliko smo bili posvađani", odgovorio je neraspoloženo. "Frajeru, ne počinji s tim", upozorila sam ga. "Sorry, samo što za tom svađom jako žalim." "I trebaš. Ti si kriv", odgovorila sam. "Da, znam. Ali glavno da je sad sve gotovo. Ja nisam pogledao drugu žensku, niti neću, a ti nisi drugog muškog", rekao je kao da se to podrazumjeva. Nešto sam promrljala, a onda ga poljubila kako bi izbjegli temu. Nisam mu rekla za Michaela niti namjeravam jer se nije dogodilo ništa posebno, a on bi bezveze pop*zdio kad bi saznao i samo mi napravio scenu. "Jesam ti rekla da razmišljam o novom piercingu?" promjenila sam temu. "Ne, gdje ćeš?" zainteresirao se. "Mislila sam ispod usne. Ne na usni jer nisam tvoja kopija niti mi se da čekati da to splasne, nego u ovom udubljenu", rekla sam i pokazala. "Sviđa mi se. Ako treba, znam jednog tipa koji će te odmah ugurati i sve super napraviti. Uredno, lijepo, legalno", ponudio se. "Ne, tnx. Ići ću gdje sam se i prvi put. Kod onog zgodnog lika s kosom", rekla sam. "Ma, kojeg zgodnog lika s kosom? Jesi sigurna da te ne trebam pratiti?" ljubomorno je pitao. "Ajme, kako se ti lako uzrujaš. Sigurna sam da me ne treba pratiti. Pa cijela Njemačka zna da smo zajedno", iživcirano sam rekla i počela tražiti hlače. "Kako god ti kažeš", rekao je još uvijek uznemiren. "Eh, danas idete s nama van da se upoznate s našim društvom", spomenula sam. "O, ok", rekao je i poečo se oblačiti. uskoro smo sišli dolje i ostatak dana se zaj*bavali. Tom je još nekoliko puta bacao stvari na Bill, ali ništa ozbiljno. Navečer smo se spremili i izašli. I, iako sam ja inzistirala da se navečer svi upoznaju, pri odlasku sam imala čudan osjećaj u želucu.

Image and video hosting by TinyPic

dee

28.07.2007. u 08:00 | 12 Komentara | Print | # | ^

XVIII. (B)

"Ajd, baš mi je drago!" rekla sam iskreno kad mi je Dee ispričala sve o tome kako su se ona i Tom pomirili. Bilo je jutro i sjedile smo na našem kauču, jele pahuljice i gledale naš omiljeni crtić. Mjesečevu ratnicu. Sve smo epizode pogledale oko 20 puta i one su, na puno DVD-ova, uredno stajale sakrivene u ormaru u našoj sobi jer ne priznajemo rado da ju sa 16,5 godina još obožavamo. Ja sam bila vatrena obožavateljica Rei, Marsove ratnice, dok je Dee obožavala Usagi, Mjesečevu i oko toga smo se uvijek svađale. "Aj, pogledaj ju! 3 puta je zgodnija, pametnija, spretnija, jača od te tvoje!" rekla sam čim je Rei napravila neki fantastičan potez. "Pa, ako je tako super zašto onda ona nije glavna. Usagi je cool", zaključila je Dee. "Je je..Nespretna je, glupa, ne zna lagati, stalno se crveni, slini za onim tipom.." nisam se dala smesti. "Sad nisi opisala Usagi, nego sebe", prekinula me Dee i nacerila se. "Ma, vidjet ćeš ti!" odustala sam od verbalnog meča i odlučila se na fizički. "Primirje!" viknula je kad sam ju pritisnula nogama. "Nego...kad smo kod tipova. Kad dolaze ona dvojica?" promjenila je temu. "Sad bi trebali. Baš će bit cool biti cijeli dan ovdje s njima. Sami..." rekla sam i otišla u svoje misli. Bio je neki praznik, pa nismo imali školu, a Anna i Mark su bili dragi i otišli prespavati na obližnje jezero kako bi mi mogli biti cijeli dan s njima. "Ni ne pomišljaj. Soba je moja!" rekla je Dee čim je vidjela moj izraz lica. "Potpuno se slažem s njom. Vas dvoje ni ne pomišljajte", čuo se glas iz hodnika. U sljedećem trenutku u sobi se stvorio Bill, a nakon njega Tom. Očito su sve čuli. "Ej, dolazi ovamo", rekla sam Billu i poljubila ga. Na kauču su se Dee i Tom pozdravljali trudeći se nadoknaditi propušteno. "Šta je ovo? Mjesečeva ratnica. Zanimljivo", nacerio se Bill gledajući ekran. "Hm...ne voliš li ti takve stvari?" pitala sam ga. "Da, iako je ovo nešto drugačije", rekao je i smjestio se pokraj mene. "Sexy su", rekao je Tom konačno sposoban za razgovor. "Tko je ova crna? Uuuuu, sexy", malo je bolje promotrio. "Haha, pobjeda. Vidiš da je bolja od ove tvoje", nacerila sam se Dee u lice. "Ma, nemate vas dvoje pojma", rekla je Dee i iživcirano ugasila TV. "Nego, imamo cijeli dan. Šta ćemo raditi?" promjenila je temu. "Slatkice, pa ja nikad nisam izbliza promotrio tvoju sobu", rekao je Tom Dee. "Ma nemoj? Onda ćemo to odmah ispraviti. Slijedi me", rekla je Dee i za dvije sekunde bili su gore. Nisam ni sumnjala. "No, trebalo im je puno vremena", rekao je Bill i okrenuo očima. "Ma, glavno da ih nema", rekla sam i potpuno se sklupčala uz njega. Upalila sam VIVU. "Opa, vidi ti to", rekla sam kad je prikazan spot Rette mich. "Zgodan si", rekla sam i poljubila ga. "Pa, naravno. Ova pjesma je savršena za tebe. Potpuno si me spasila." "Od čega?", polaskano sam ga pitala. "Od svega. Nikad nisam mislio da ću spot za ovu pjesmu gledati sa savršenom curom, da ćemo postati slavni, da će se sve promjeniti. Potpuno ludo", rekao je Bill zamišljeno. "Da, nije li? A, j*biga, život je takav. Nikad ne znaš kad će te nešto iznenaditi", potvrdila sam. "Stvarno si pametna", rekao je i zažvalio me. Dugo smo bili zajedno, a onda sam dobila ideju. "Ajmo im upasti", rekla sam presretna. "Ma daj, nećemo. Ne bi im napravili nešto takvo", odbio je Bill. "Ne bi?" pogledala sam ga podignutih obrvi. "Ma, naravno da bi. Trči gore!" rekao je Bill i odmah smo pojurili stepenicama. "Ti prvi", rekla sam i ne čekajući odgovor otvorila vrata i gurnula ga unutra. Život je lijep.

Image and video hosting by TinyPic

Kety

25.07.2007. u 08:00 | 9 Komentara | Print | # | ^

XVIII. (A)

Konačno se mičem iz ovog pretrpanog grada. Nisam više ni sekunde mogla provesti tamo, iznova razmišljajući o gluposti koju sam napravila. Još mi nije jasno zašto. Mislim, popila sam dosta, ali mi je ostala ona mala razina razuma, koja mi je trebala vrištati da se ne približavam Michaelu. Ali jesam i sad moram živjeti sa svojim glupostima. Još k tome, idem u Loitsche i svesrdno se molim da tamo nema Toma. Kety je rekla da možda dođe s Billom, ali da će se on potruditi da se to ne dogodi. Samo i mi još to trebalo. Mislim da bih pukla da ga vidim. Jedino pozitivno je da sam cijeli vikend slobodna i da ću konačno napuniti baterije. Više me mediji neće opsjedati na svakom koraku moleći šokantnu ispovijed o prekidu. Lijepo je od Toma što je odbio bilo šta reći, iako je zapravo on kriv. Doduše, vjerojatno se nije htio sramotiti, ali me barem nije molio preko medija da mu se vratim. To bi bilo stvarno jadno. Izašla sam iz auta, skupila svoje stvari i ušla u kuću. Bilo je lijepo biti na ovakvom mjestu, potpuno drugačijem od uvijek smrdljivog i bučnog Berlina. Ovdje je sve tako mirno i tiho. Svatko radi svoje i svatko zna svakoga, što može biti prilično loše, ali ipak.. Malo kasnije odlučila sam otići u šetnju. Sama. Da malo promislim što ću dalje. Ne mogu izbjegavati ni Michaela ni Toma zauvijek, a zabrljala sam s obojicom. Ne znam hoću li ikada više moći pogledati Michaelu u oči. Sigurno je grozno kad te cura poljubi, a zatim ode i ostavi te kao kretena jer se sjetila da voli svog bivšeg. Nisam ga uopće više vidjela jer sam cijelu noć grlila wc. Dok sam šetala uskom cestom počela je padati kiša. "No, super. Samo mi je još to trebalo", pomislila sam tražeći nešto što bi moglo poslužiti kao zaklon. Iznenada se iznad mene nadvio ogromni plavi kišobran. "Ej, tko si..", zastala sam usred rečenice jer je osoba koja je držala kišobran bio Tom. Na trenutak mi je bilo tako drago što ga vidim jer mi je užasno nedostajao, ali to je kratko potrajalo. "Biram kišu", kratko sam rekla i počela hodati već prilično mokrom ulicom. "Ej, stani. Molim te, saslušaj me..", opet je počeo. "Šta da te saslušam? Da pričaš kako je to bilo prije svega i kako nisi imao pojma da ću ti toliko značiti?!" bilo me briga što kisnem. "Pa, kad je to istina!" rekao je, a onda bacio kišobran na cestu. Očito mu se psihičko stanje jako pogoršalo. "Ma, vraga je istina. Jedina je istina da ti ne možeš zadržati svoj k*rac u hlačama!" izderala sam se i okrenula. "Znaš da nije tako. Uopće me ne želiš saslušati!" krenuo je za mnom. "Da slušam kako stalno ponavljaš da me voliš? Da se rastopim na ono jadno cvijeće koje si mi slao, a koje sam odmah bacila? Ja nisam takva cura! Ja ne padam na patetična sranja! Bljuje mi se od njih! A, ako već s nekim hodam, očekujem da mu 100% vjerujem! Nije ni toliko važno jesi li bio s njom ili nisi! Stvar je u tome što mi nisi rekao! Ja to moram saznati iz novina kao zadnja budala! A navodno me voliš! Pa, j*bi ti takvu ljubav! Mogu je dobiti na svakom koraku!" izbacila sam sve iz sebe i, mokra kao miš, bijesno nastavila hodati prema kući. "Diana, molim te. Znaš da nije tako! Potpuno sam zaboravio na nju! Ne sjećam se ni kako se zvala! Priznajem, ponašao sam se ko svinja i usrao sam jer ti nisam rekao, ali ne možeš mi reći da te ne volim! Jer to nije istina! Otkad sam s tobom ni ne gledam one ženske bez grudnjaka na koncertima, nije mi važno koliko pisama dobivam, koliko mi cura šalje svoje gole slike! Boli me za njih. Ja imam tebe i to je sve što mi treba. Diana, molim te, oprosti mi. Bio sam kreten. I još sam. Molim te", rekao je i tužno gledao u mene dok je kiša pljuštala na sve strane. "Ne znam, Tom, stvarno ne znam. Ne znam", ponavljala sam, a on se približavao. "Molim te, Dee, molim te", bio je odmah ispred mene. Sve kočnice su mi popustile. Obožavala sam ga i nisam više mogla ni sekunde izdržati bez njega. Zagrlila sam ga i počela plakati od olakšanja. Poljubio me, a ja sam bila sretnija nego ikada. Još dugo smo se ljubili dok se kiša oko nas polako stišavala.

Image and video hosting by TinyPic

dee

22.07.2007. u 08:00 | 23 Komentara | Print | # | ^

XVII. (B)

"Nisi ružna! Ne možeš biti ružna u mojoj odjeći!" uvjeravala sam Dee. Konačno je odlučila izaći iz kuće i otići na taj tulum. Cijeli dan se samo bezvoljno vuče po kući i izgleda kao strašilo. Volim ja nju jako puno, ali me stvarno iritira jer se ponaša ko neka žrtva, ko da ju je netko silovao, a zapravo si je za sve sama kriva. Prvih nekoliko sati sam ju tješila bez prestanka, ali jednostavno nemam više snage. Jedva čekam da ode na taj tulum, pa da se ja malo odmorim, a valjda će se i ona tamo osjećati malo bolje. Meni se ne ide na tulum. Naći ću već neki način da se zabavim. I dok se ona sređivala u kupaonici, ja sam malo razmišljala o ostatku večeri. "Dakle Bill je u hotelu, ja sam kod kuće, Dee nije kod kuće, za Toma kog briga... Idem ja kod Billa", zaključila sam na kraju. Bill je s ostatkom benda u hotelu na drugom kraju Berlina. Javio mi je da su popodne stigli u hotel, tamo će prenoćiti, a sutra imaju koncert. Što znači da su večeras slobodni. Pokupila sam novac za bus iz Deeine kasice (pa neću valjda trošit svoj novac, thaaaa), pokupila svoju jaknu i torbu, te doviknula Dee da idem u šetnju i iskrala se iz kuće dok mamchy i Mark nisu gledali. Christian je krenuo za mnom, ali sam mu ja rekla da idem samo do prijateljice koja živi nekoliko desetaka metara od mene, a neka on ide sa Dee. Pogledala sam na sat. Imala sam točno 10 min da dođem do stanice jer će mi inače pobjeći bus, a ne mogu pješke do drugog kraja Berlina. U posljednji tren sam dotrčala na stanicu i uskočila u bus. Cijelim putem sam razmišljala o Billu i večeri kada mi je rekao da me voli. I ja njega volim... Sve bih učinila za njega. Znam da Dee voli Toma, mogu misliti kako je sada njoj grozno bez njega. I ja bih se jednako osjećala bez Billa, i iako znam da Dee nije dobro postupila što je odmah prekinula s njim bez da mu je dala priliku da joj sve objasni, mislim da bih ja na njezinom mjestu isto postupila. Jednostavno ne bih mogla podnijeti pomisao da je on (u mom slučaju Bill) bio s drugom. I to još na dan kada smo prohodali! Obje smo takve. Činimo u trenutku ono što nam instinkt govori. Sada kada je o svemu razmislila vjerojatno joj je žao što je tako postupila, no poznavajući svoju sestru znam da je preponosna da bi ga ikada otišla moliti za oprost. Ona će radije čekati, pa makar i godinama, da on dođe do nje. Dok sam bila tako udubljena u misli o Dee, Tomu i Billu nisam ni primjetila neka baba cijelim putem priča o svojoj maloj mirovini. Upravo kada sam htjela babi reći (na pomalo nepristojan način) da me baš i ne zanima njezina mala mirovina i da si nađe drugu žrtvu kojoj će to pričati, a da mene pusti na miru, bus se zaustavio. Iskočila sam van i nastavila pješačiti do hotela, koji je udaljen još otprilike 5 min hoda. Lagano sam ušetala u hotel i hodala po katovima očajnički pokušavajući spaziti tjelohranitelje kao znak da je Tokio Hotel tamo. Kad sam se već uspaničila da sam pogriješila hotel ili da su vrlo moguće negdje otišli, spazila sam Zakija (jednog od njihovih tjelohranitelja) i kompaniju na četvrtom katu. Nonšalantno sam došetala do Zakija i počela:" Ovaj... dečki su tu jel?" "Da, tu su. Bill ti je u ovoj sobi desno, ako ga trebaš", rekao mi je Zaki. "Aha, hvala", rekla sam i ušla u Billovu sobu. Ležao je na krevetu i gledao TV. "Ej mala! Pa otkud ti tu?" iznenađeno je upitao. "Pa došla sam ti malo u posjet, ako nemaš ništa protiv", odvratila sam. "Naravno da nemam. Jesi ti sama došla? Pretpostavljam da ti sestra nije došla", rekao je. "Da, sama sam. Ali nećemo sada pričati o Tomu i Dee. Nisam zbog toga došla. Imamo mi i pametnijeg posla", rekla sam i doslovno se bacila na njega. Žvalili smo se tako sve više i više. Nismo se mogli zaustaviti. Sjedio je na krevetu, a ja njemu u krilu (ljubili smo se naravno) kada je rekao: "Znam da imaš tetovažu pištolja na nozi. Mogu li ju još jednom vidjeti?" "Možeš", odgovorila sam. Počeo mi je skidati majicu. U tom trenutku su se otvorila vrata i Tom je ušao. Malo sam se smela, ali Bill nije gotovo ni primjetio sve dok Tom nije malo iznervirano rekao: "Ajd, ovaj... ne dajte se smetati. Samo sam došao po svoju majicu", uzeo majicu i izašao van. "Aha, nego di smo mi stali. Uvijek nas netko prekida..."., rekao je Bill i nastavio me ljubiti i skidati mi majicu. "Ej, ali tetovaža mi je na nozi", progovorila sam, tobože iznenađeno. "Pa doći ćemo i do nje", rekao je vragolasto se osmjehnuvši. I ja sam njemu skinula majicu, a zatim me on počeo ljubiti po vratu pa sve niže i niže...

Image and video hosting by TinyPic

Kety

19.07.2007. u 08:00 | 15 Komentara | Print | # | ^

XVII. (A)

"Ideš danas na onaj fensi tulum?" zvala me Maria. "Došla su mi dvojica bratića, pa im je dosadno. Znam da si tek prekinula s Tomom, ali... ti voliš takve stvari. Jel može? Please!!" molila je. "Kako si dosadna. Ajde, može..Usput sam, pa dođite po mene oko 9. Ok?" pristala sam. "Stvarno?! To, obožavam te! Može, u 9 smo kod tebe. Nemoj kasniti", rekla je Maria. "Naravno da hoću. Vidimo se", prekinula sam vezu. Tulum. Nisam bila na tulumu malo više od tjedan dana. Nevjerojatno je da mi je prije tako malo vremena Tom rekao da me voli. Užasno me razočarao svojim postupkom. Ipak, strašno mi nedostaje i stvarno bih htjela da je opet sa mnom. Nijednu osobu u svom životu nisam nikad toliko voljela kao njega. I na takav način. Ono jutro sam pola sata plakala u onom prolazu. Sve dok me Christian nije odvukao kući. Sada sam, više-manje, dobro, ali ipak sam bila polaskana njegovom brigom. No, preko onoga ne mogu prijeći. Da mi je bar rekao, nego ja moram saznati iz novina. Osjećala sam se kao zadnji kreten kada mi je Yvonne to pokazala. "Šta ćeš obući?" u stvarnost me prizvala Kety. "Ma, neam pojma. Kao da je važno", odgovorila sam. "Hoćeš obući moju novu crno-crvenu majicu, one svoje traperice i moje crvene starke?" pitala me Kety očito me pokušavajući razveseliti. "Može, tnx", samo sam odgovorila. Cijelo poslijepodne sam se povlačila po kući, potpuno nezainteresirana za bilo što. Na kraju sam ušla u kupaonicu i pogledala se u ogledalo. Izgledala sam očajno. Nije čudo što se Kety cijelo vrijeme brine za mene. Trebala sam se probati srediti. Nakon više od sat vremena ipak sam, više-manje, bila zadovoljna svojim izgledom. Raspustila sam kosu, stavila tuš i crveni ruž, puderom prekrila odvratne prištiće, obukla Ketynu kombinaciju i probala se nasmiješiti. Nije baš išlo, ali malim koracima naprijed. Glupo je očekivati da ću odmah biti super. Dok sam tražila stvari koje bih potrpala u torbu, čula sam zvono. Naravno, opet sam kasnila. Na brzinu sam uzela sve mobitel, novčanik i ostale sitnice i spustila se dolje. "Nisam ni sumnjala da ćeš da ćeš doći na vrijeme. Nego, ovo su moji bratići", rekla je Maria i pokazala na dvojicu tipova. "Chris, drago mi je", rekao je stariji tip kratke smeđe kose, crnih očiju, a po ogromnoj majici i hlačama shvatila sam da je opsjednut hip-hopom. "Michael", rekao je mlađi, visoki tamni tip, crne, kovrčave, razbarušene kose, obučen u majicu i košulju. "Diana, ali svi me zovu Dee", rekla sam i nasmiješila se jer sam primjetila da su obojica prilično zgodni. "Nego, šta vi radite u Berlinu?" započela sam razgovor kada smo krenuli prema podzemnoj. "Selimo se ovdje. Dok sve ne bude spremno, nas dvojica ćemo ostati kod Marie", odgovorio je Michael. "A koliko imate godina?" pitala sam. "Ja ću za tjedan dana 21, a Michael ima 17", rekao je Chris. Znači, on je prestar, a i previše me podsjeća na Toma. Dok smo došli na tulum svi smo se prilično dobro upoznali. Pokazali smo osobne i upali bez problema. Unutra je bila super atmosfera. Puno ljudi, pića, glazbe i plesa. Baš ono što mi je trebalo. "Ideš plesati?" pitala sam Mariu koja je odmah pristala. Chris je vidio neku žensku i otišao za njom, ali Michael nam se pridružio. Nakon puno alkohola i divljanja otišla sam van zapaliti. Mrzila sam pušiti u zatvorenom i zagušljivom prostoru, a i bila sam prilično pijana. Naslonila se na zid i lagano pušila neprestano se smijući sama sebi. Nakon nekoliko minuta pridružio mi se Michael, u malo boljem stanju. "Znaš, zaboravio sam te pitati. Ti si cura od onog Toma, kako li već?" rekao je Michael. "Bivša cura", rekla sam, a on se nasmijao,očito zadovoljan odgovorom. "Kako to da ste prekinuli? Niste li vi bili jedan od onih savršenih parova?" očito ga je zanimala tema. "Bili smo, više nismo", rekla sam smijući se. Užasno mi se vrtjelo, pa sam jedva ugasila cigaretu. "J*biga, događa se", rekao je i približio mi se. "Da, događa se. Nažalost", nasmijala sam se i približila mu se. A onda sam ga...poljubila. Čim sam to napravila odmah sam shvatila da sam užasno pogriješila. Iz čista mira sam se odvojila od njega i promrljala: "Koja sam ja glupača". "Šta?" pitao je Michael šokirano. "Koja sam ja glupača. Ja njega još volim", rekla sam i uhvatila se za glavu. "Molim?" pitao je još uvijek šokiran Michael. "Volim ga. Sorry, zanemari ovo. Vidimo se", rekla sam dok me Michael zbunjeno gledao. Vratila sam se unutra s namjerom da nađem wc. Odjednom mi je postalo mučno.

Image and video hosting by TinyPic

dee

16.07.2007. u 08:00 | 8 Komentara | Print | # | ^

XVI. (B)

"Aaaaaaa!" vrištila sam iz petnih žila. Otrčala sam u kupaonicu i zatvorila vrata u nadi da će što-god-je-u-mojoj-sobi nestati kada izađem. Pričekala sam nekoliko sekundi, a onda otvorila vrata. Ne, nije nestalo. "Aaaaaaa!" opet sam počela, a valjda-Bill-nadam-se-ne je, pomalo iznervirano, sjeo na moj krevet. "U čemu je problem?" upitao je ozbiljno. "Jel ti sebe vidiš? Imaš nešto na glavi", rekla sam, a on se opalio smijati. "Ne sviđa ti se?", pitao je još se oporavljajući od smijeha. "Pa...vrlo je...osebujna" rekla sam odmjeravajući njegovu novu frizuru. Još uvijek je bila crna, ali u visini brade, bez šiški i sličnog. "A, zašto?" pitala sam šokirano. "Za nove početke", rekao je ponosno. Sjela sam do njega, uzvila obrvama i jednostavno mu rekla: "Ne seri. Zašto si to napravio?" "Ma, bilo mi je dosadno. Kako ti mene uvijek skužiš?" bio je totalno zbunjen. "Pa, valjda te dovoljno dobro poznajem", rekla sam i poljubila ga. "Nisi više onaj stari. Onaj stari se bolje ljubi", zezala sam ga. "Ma nemoj? Jesi sigurna?" rekao je i poljubio me ponovno. "Hm...nisam", rekla sam, a onda smo se počeli ljubiti. Odjednom je Dee upala, skužila nas, pogledala Billa, rekla: "Ajme!" i zatvorila vrata. "Uvijek je znala pozdraviti. I, koji je vaš problem s mojom kosom?" pitao je zabrinuto. "Ma...da... Nego, šta je Tom rekao za kosu?" spretno sam izbjegla bolnu temu. "Pa... isto što i vi. Nego, di smo ono stali?" Nasmijala sam i opet smo se počeli ljubiti. Dee je opet upala u sobu s pitanjem: "Oće itko pizze? Anna mi je sad javila da će oni doći tek navečer, a ja sam gladna." "Prihvaćam ispriku za upad. Nego, hoćemo pizzu. Naruči", rekla sam, a ona je izašla iz sobe. "A hvala ti što si me pitala za mišljenje", rekao je Bill. "Nema na čemu", nonšalantno sam odgovorila i nasmijala sam se. "Noge su mi se ukočile. Dok ne stigne pizza, ajmo prošetati" rekao je i napravio slatku facu. "Joj, ajde idemo", smilovala sam se. Izašli smo iz sobe, spustili se, pozdravili Dee i izašli van. Bilo je jako hladno, pa me Bill zagrlio. Nekoliko smo minuta pričali. "Kako je Tom? Dee je, blago rečeno, u k*rcu", sjetila sam se bolne teme koju još nismo raspravili. "Da, stvarno je užasno. Samo se povlači okolo ko mrtvo puhalo. Uopće ne priča", rekao je Bill, a na licu mu se vidjelo da je stvano zabrinut. Neko vrijeme smo šutjeli jer je bilo očito da nijedno ne želi raspravljati o toj temi. Bili smo dovoljno pametni da ih pustimo da sami riješe svoje probleme. "Ipak, žao mi je što se to saznalo odmah nakon što joj je rekao da ju voli", rekla sam ono što me već dugo mučilo. "Da, ali ne bi joj to rekao da ne misli ozbiljno. Stvarno ju voli", rekao je Bill. "Ti mene očito ne", promrmljala sam. Bill je zastao i zbunjeno me pogledao. "Šta?" pitao je. "Ma, ništa. Nastavimo", rekla sam iznervirano. "Čekaj, Kety. Ti misliš da ja ništa ne osjećam prema tebi?" očito me čuo. "Da, mislim to", rekla sam i sama iznenađena svojim riječima. Zašutio je i opet me zagrlio. Nakon nekoliko sekunda neugodne tišine počela sam pričati o nekim glupostima, pa je situacija bila spašena. Iako sam se pravila potpuno bezbrižnom iskreno me zaboljela njegova šutnja. To je samo potvrđivalo moje sumnje. Osjećala sam se kao zadnja glupača jer sam očekivala od njega da će mi reći da me voli. Još neko vrijeme smo šetali okolo, a onda je on zaključio kako bi bilo krajnje vrijeme da se vratimo. Kada smo stigli pred vrata on je zastao i pogledao me ravno u oči. "Volim te", konačno je rekao. "I ja tebe", odgovorila sam s velikim olakšanjem, a onda smo se poljubili. "Nisam imao pojma da se tako osjećaš. Mislio sam da znaš da te volim i da nema nikakve potrebe da ti to uopće kažem. Nisam ti onda rekao jer mi je bilo glupo. Ispalo bi da se to očekuje, a ne da to stvarno osjećam. A osjećam, i to jako", pojasnio je situaciju i poljubio me. Neko vrijeme smo se ljubili, ali nas je prekinuo dostavljač pizze koji je tražio Billov autogram. Dok se Bill preseravao pred njim i potpisivao se na puno papirića, ja sam ušla i obavijestila Dee da je stigla pizza. Sretno sam se zavalila na kauč i shvatila da sam konačno dobila što sam već dugo čekala.

Image and video hosting by TinyPic

Kety

13.07.2007. u 08:00 | 17 Komentara | Print | # | ^

XVI. (A)

Pijuckala sam kavu i pušila cigaretu na našoj maloj terasi. Obožavala sam takva subotnja jutra jer su Anna i Mark skoro uvijek negdje otišli, pa bi Kety i ja uživale. Iako još nisam pričala s njom, znala sam da će sve biti u redu jer nije prvi put da posvađamo na takav način. Nakon još nekoliko minuta uživanja došla je Kety s ogromnim podočnjacima i šalicom iz koje se pušilo. Malo je zastala i pogledom se zaustavila na mojoj cigareti. "Šta, opet si počela? U grob ćeš me otjerati", rekla je i sjela na jednu od stolica. "A, j*biga", rekla sam i sve je opet bilo kao prije. Neko vrijeme smo samo uživale u ugodnoj tišini. "Idem ja do trgovine po nešta za jest. Ti ćeš štrudlu, jel?" pitala sam, a ona je samo klimnula glavom. Uzela sam novce i, u običnim trapericama i ogromnom tamnoplavom puloveru, otišla do obližnje pekarnice. Kao i uvijek slušala sam I-pod (nisam mogla nigdje hodati bez njega) i razmišljala o Tomu. Užasno mi je nedostajao, ali mi je lagao, a preko toga nisam htjela prijeći. Kada sam ujutro upalila mobitel dočekale su me 22 poruke i 38 neodgovorenih poziva. Sve sam izbrisala jer me uopće nisu zanimale njegove patetične gluposti. Nešto je bilo čudno. Imala sam užasan osjećaj da me netko prati. Nisam se željela okretati jer sam se bojala da ću se još više uplašiti. Počela mi je svirati pjesma "Du liebst mich nicht" od Sabrine Setlur koja se savršeno slagala s mojim trenutačnim stanjem. Ubrzala sam korak i pokušavala se usredotočiti na pjesmu, a ne na strah koji je iz sekunde u sekundu sve više rastao.

Am Anfang war's lieblich
Du sagtest du liebst mich
Warst friedlich und niedlich
Und ich wusste ich lieb dich


Odlučila sam ići puno dužim putem. Skrenula sam u jednu uličicu i još više ubrzala korak. Još uvijek se nisam okretala, ali sam bila sigurna da me netko prati. Skoro sam počela trčati, ali sam se suzdržala i upalila mobitel koji je opet bio zatrpan Tomovim porukama.

Sagst was obermattes wie:
"Ich lieb´ nur dich"
Und erwartest dass ich stolz bin
Denkst du dass ich aus Holz bin du Arsch


Sve sam ih izbrisala i počela tipkati Ketyn broj. Nikad nisam bila više uplašena. Veza je bila zauzeta. Vjerojatno opet brblja s Billom. Skrenula sam u jedan prolaz i skupljala snagu za okret.

Schick´ deine Rosen deinen Schlampen
Die auf Blumen abfahren
Bei mir tragen sie keine Früchte
Wie Gerüchte und Lügen


Okrenula sam se i ugledala sasvim poznatu osobu. Bio je to Christian, moj stari tjelohranitelj. Nikad nisam osjetila takvo olakšanje. Isčupala sam slušalice iz ušiju i krenula prema njemu. "Pa šta ti tu radiš? Nemaš pojma kako sam se uplašila", rekla sam još u šoku. "Sve je u redu. To sam samo ja. Još pazim na tebe", rekao je sa smiješkom. "Zašto? Između mene i Toma je gotvo", rekla sam zbunjeno. "On me poslao. Rekao je da ti ništa ne kažem." "Molim?" bila sam šokirana. "Ne znam ja, Dee, ništa. Samo radim svoj posao", rekao je i slegnuo ramenima. Taman u tom trenutku meni je zazvonio mobitel. Tom. "Baš u pravi trenutak", rekla sam mu kad sam se javila. "Ajme, Dee, konačno. Jesi se smirila? Ja..", počeo je, ali sam ga prekinula. "Odi u k*rac",rekla sam. "Znam da sam.." "Ti si posesivni kreten. Sad mi još i život hoćeš kontrolirati! Koji je tebi?!" opet sam ga prekinula. "Šta? O čemu ti..", bio je zbunjen. "O Christianu! Ti j*beno nisi normalan!" opet sam se derala. "Ne posjeduješ me! Gotovo je. Shvaćaš?! Gotovo!!" nastavila sam. "Diana, volim te", molećivo je rekao. "Ne voliš me. Gotovo je. Nemoj mi još više otežavati", utišala sam se. "Stvarno te volim. Nisam..", počeo je, ali sam ga opet prekinula. "Nemoj. Molim te. Molim te, nemoj" rekla sam na rubu plača. Naslonila sam se na zid. "Molim te.." skoro sam pukla. Bacila sam mobitel malo dalje i sjela na pod. Skupila sam se, naslonila glavu na koljena i počela plakati.

Image and video hosting by TinyPic

dee

10.07.2007. u 08:00 | 21 Komentara | Print | # | ^

XV. (B)

Konačno idem kući. Bill je došao po mene da me odvede doma (iako su Anna i Mark trebali doći po mene, ali Bill ih je nagovorio da oni slobodno odu na posao, a da će on doći po mene). Od one naše svađe bio je stalno uz mene i bio je nevjerojatno pažljiv i drag. Vidi se da mu je jako stalo i da mu je žao zbog svega. Puno mi znači njegova potpora, ne znam što bih sada da sam prekinula s njim. Stvarno ga volim i to sam mu već htjela reći u nekoliko navrata, no onda ili se posvađamo ili zašutim i čekam da on prvi kaže. Bojim se da on ne osjeća isto prema meni. Tom je već rekao Dee da ju voli, a ja sam, iskreno, mislila da će to meni Bill reći prije njega. Možda me ne voli... Katkada, kada o tome razmišljam, rastužim se i zabrinem, ali onda se kasnije sjetim one "ljubav dolazi s vremenom" i odlučim jednostavno pričekati još malo da me zavoli... ili mi to odluči reći. O tome razmišljam već nekoliko dana i ne mogu to izbiti iz glave. Gledala sam ga kako gleda kroz prozor onim svojim zamišljenim izrazom lica dok sam ja pakirala svoju torbu. Došao je još rano ujutro i sjedio sa mnom u mojoj bolničkoj sobi čekajući da mi doktor donese moje otpusne papire. Prišla sam mu i snažno ga poljubila. "Hej, za što je ovo?" upitao je nasmiješeno. "Za sve. Zato što si tu sa mnom, što mi pružaš potporu uvijek i zato što...", gotovo sam prevalila ono malo "volim te" preko jezika, za koje sam s mukom skupila snage, kada me on prekinuo: "Ali ja sam kriv što si ti tu. Dužan sam biti tu s tobom." "Bill, molim te! Mislila sam da smo tu temu završili. I iskreno, mislila sam da si tu sa mnom zbog nekog drugog razloga, a ne zato što se osjećaš dužan biti sa mnom", rekla sam pomalo uvrijeđeno. Tada me on nježno zagrlio i rekao mi: "Ma nisam tako mislio, durilice moja. Znaš ti da ja volim biti s tobom." "Izvukao si se u zadnji tren", dobacila sam pomalo zlobno. Nasmijao se i poljubio me. "Dobro, rekao mi je da voli bit sa mnom, ali to nije isto. Još uvijek mi nije rekao da me voli. Zar mu je tako teško reći te dvije riječi osobi koju stvarno voli?", razmišljala sam u autu putem kući. Bill je sjedio pokraj mene. Pričao je o nekoj promjeni frizure. "Ma, meni se sviđa tvoja frizura (kratka manga frizura s dugim šiškama na lijevoj strani čela)", kratko sam prokomentirala iako ga nisam baš slušala jer sam previše bila zadubljena u svoje misli. "Možda se on jednostavno osjeća kao i ja. Voli me, ali ga je to strah priznati. Da me bar nije prekinuo kada sam mu to htjela reći, zanima me koja bi bila njegova reakcija. Ili je to možda bio znak da mu bolje ništa ne govorim... Ok, sada počinjem umišljati gluposti. Pa ja uopće ne vjerujem u sudbinu!", zaključila sam na kraju i naslonila svoju glavu na Billovo rame. Došla sam u praznu kuću. Mamchy i Mark su bili na poslu, a Dee u školi. Bill je bio malo sa mnom, a onda sam ga poslala kući jer se danas rano ustao (ON koji se inače ne diže prije četiri poslijepodne). Otišla sam pod tuš i dugo ispirala sa sebe bolnički smrad. Zatim sam posjetila kuhinju čvrsta u odluci da si pribavim nešto za jelo jer sam bila užasno gladna. Ali sam ipak bila previše lijena da si bilo šta kuham pa sam si naručila pizzu. I tako sam sjedila, gledala TV, žderala pizzu i uživala u pomisli da još dva dana neću u školu jer sam preslaba. I dok sam ja tako ljenčarila, Dee se vratila. "Sis!" viknula sam i pojurila joj u zagrljaj. Bila je uplakana. "Ej, stigla si!" rekla je slabašno se osmjehnuvši kroz suze i zagrlivši me. "Dee, šta je bilo? Jesi opet dobila jedinicu?" upitala sam pomalo naživcirano, ali i zabrinuto. "Ma, ne...taj kreten..." bijesno je govorila dok je ulazila u sobu, a ja sam ju pratila uzastopce. "Ko je kreten? Ko ti je šta napravio? Dee, šta si radila?" zapitkivala sam. "Prekinula sam s onim glupim Tomom!" rekla je bijesno trgajući ogrlicu, koju je dobila od Toma i koju od onda nije skinula, s vrata. "Šta si radila? Zašto? Šta ti je napravio?" bila sam uporna. "Kreten me prevario! Eto šta je napravio!" rekla je kroz suze bacajući se na krevet. "Smiri se i ispričaj mi sve, a onda ću ga ja nazvati i popričati s njim", rekla sam pokušavajući ju umiriti, te sam ju zagrlila. Pričala mi je šta se dogodilo prekidajući naletima bijesa i plača. "Ti nisi normalna", na kraju sam rekla. "Ostavila si ga zbog te gluposti! Pa nisi mu ni dala priliku da ti objasni i da se ispriča. Zar ti nije rekao da te voli, jel nije stalno s tobom?!" vikala sam. "Znači ti si na njegovoj strani! Baš lijepo! Nisam to očekivala od tebe, Katharina! Od tebe, ne!" bijesnila je sada i na mene. "Ajde ne drami. I sama znaš da nisi u pravu. Idi bolje kod njega i ispričaj mu se!" viknula sam joj dok je stajala pred prozorom i bijesno zurila u mene. "Toliko o sestrinstvu", rekla je. "Ajde, ne budi glupa!" još jednom sam viknula. "KUJO!" izderala se na mene dok je izlazila iz sobe, a ja sam ostala sjediti na njenom krevetu.

Image and video hosting by TinyPic

Kety

07.07.2007. u 08:00 | 18 Komentara | Print | # | ^

XV. (A)

"Ne zanima me kako, ali nacrtat ćeš se ispred moje gimnazije za 2 minute!" bijesno sam se izderala i prekinula vezu. Svinja bezobrazna! Yvonne me gledala kao da sam potpuno poludjela. "Dee, aj se smiri. Ne može doći tako brzo. Uostalom, imamo nastavu", rekla je baš u trenutku kad je zvonilo. "Živo mi se j*be za nastavu! Tom će, ovako ili onako, doći ovdje! Ovo će mi morati dobro objasniti!" odbrusila sam joj i bijesno sjela na klupu gužvajući novinski list u ruci. "Kako hoćeš. Ja te neću opravdati", bila je već naviknuta na moje ispade. Zamahnula je smeđom kosom i potrčala u školu jer je već kasnila. Rastvorila sam šaku i buljila u komad zgužvanog papira koji je, prije samo nekoliko minuta, uništio sve u što sam vjerovala. Mobitel mi je zazvonio. "Ne znam oko čega toliko p*zdiš, ali jel se možemo naći kod onog parkirališta? Ja sam u blizini i mogao bih za 5 minuta stići tamo", čuo se Tomov glas. "Ok. Za 5 minuta", bijesno sam promrljala i prekinula vezu. Nije me zanimalo što tako rano ujutro radi dosta daleko od svog hotela nego sam se samo ustala, bacila papir i lagano krenula prema mjestu sastanka. Kad sam došla on je već bio tamo. "Ej, slatkice, šta je bilo?" pitao me i pokušao poljubiti, na što sam ga ja, prilično jako, odgurnula. "Više mi se nikad u svom životu nemoj obratiti!" izderala sam se. Šokirano je buljio u mene. "Dee, o čemu ti to?" zbunjeno je pitao. "Ne pravi se blesav. Lagao si mi", bijesno sam rekla i prekrižila ruke. "Šta sam ti lagao? Koji je tebi k*rac?" nije odustajao. "Stvarno si me razočarao. Seronjo. Očito nisi vidio šta je danas izašlo u novinama" rekla sam ne gledajući ga. "Šta je izašlo?" bio je znatiželjan. "Popis cura s kojima si do sada slikan" rekla sam i pogledala ga. "Da, i? Znaš da sam bio s puno cura, ali ti si jedina ozbiljna." "Ne seri. Nekim čudom su objavili datume kad si slikan", rekla sam pokušavajući se suzdržati od histeričnog napada. "Da, i?" nastavio je. "E, pa, dušo draga, jedan od tih datuma je bio 1.1.2006", rekla sam, a on je problijedio. "Dan kada smo prohodali, Tom. Dan kada smo se cijelo poslijepodne zaj*bavali s Billom i Kety! Dan kada sam mislila da stvarno imamo super početak veze! Na taj dan si se ti, mrtav-hladan, našao s drugom curom! Na NAŠ prvi dan!" rekla sam plačući već nakon nekoliko prvih riječi. "Dee, nije tako", rekao je. "Šta nije tako? Hoćeš reći da je to greška?!" opet sam se počela derati. Dosta ljudi je prilično očito buljilo u nas, ali tada mi je bilo svejedno. "Nije greška, ali...već sam se prije dogovorio s njom. Nisam znao za tebe", rekao je buljeći u pod. Neko vrijeme vladala je tišina. "Tom, pogledaj me u oči", rekla sam tiho. Nakon malo oklijevanja pogledao me. Izgledao je prilično čudno. "Zašto nisi otkazao?" pitala sam ga tužno. Šutio je. "Molim te, samo mi objasni zašto?" plakala sam. "Ne znam", promrljao je opet gledajući u pod. "To je jedina iskrena stvar koju si danas rekao", rekla sam skupljajući snagu za ono što ću upravo napraviti. "Ovo je kraj. Molim te, nemoj me zvati, nemoj slati neka sranja, nemoj izigravati patnika u javnosti. Sam si si kriv. Odrasti i odgovaraj za svoje postupke", rekla sam trudeći se ostati mirna. Uzbunjeno je digao glavu i molećivo me gledao. "Dee, molim te, nemoj. Znam da sam napravio sranje, ali nakon toga nisam ni jednu curu ni pogledao. Znaš da te volim", rekao je zvučeći kao da ne može vjerovati što se dogodilo. "Ne seri. Ne voliš me. Uostalom, na početku sam ti rekla da ti dvije stvari nikada, ali baš nikada neću tolerirati. Ako me udariš ili prevariš. Zbogom. Bilo je lijepo dok je trajalo", rekla sam i okrenula se. Nisam ga imala snage pogledati. Nekoliko puta je viknuo "Dee" i nešto poput "Molim te" i "Oprosti", ali nisam se obazirala. Ubrzala sam korak i, u dimu cigarete, nestala iza ugla.

Image and video hosting by TinyPic

dee

04.07.2007. u 08:00 | 13 Komentara | Print | # | ^

XIV. (B)

Dee i Tom su izašli iz sobe pod nekakvim jadnim izgovorom. Bill i ja smo ostali sami u sobi. Sjeo je na stolicu uz moj krevet i buljio u prozor, a ja u svoje nokte. "Gle..." "Kety..." počeli smo u isto vrijeme nakon nekoliko minuta tišine. Nasmijali smo se, te je on nastavio: "Kety, jako mi je žao zbog svega..." "Ma ok je. Nisi ti ništa kriv", odvratila sam. "Jesam, ja sam kriv što sam te ostavio s onim kretenom", bio je uporan. Bilo mi je tako drago, ne zbog toga što je Bill krivio sebe zbog cijele situacije, već zbog toga što nije krivio mene. Bojala sam se da će me ostaviti kada je ono izašao iz moje sobe, ali nije. Ja nisam smatrala da je on kriv, ali nisam ni sebe smatrala krivom. Naposlijetku, nisam ja tražila da me taj lik nadrogira. Kad se sjetim da sam još prije koju minutu planirala ostaviti Billa, što bi bio donekle sebičan čin, kao što je Dee rekla, jer bih time mislila samo kako da sebi olakšam, a sada... Ne znam kako bih ga ostavila... On je tako drag prema meni i preuzima krivnju na sebe. Jednostavno ga previše volim, a znam da i on mene voli. "Ali nisi mogao znati kakve namjere taj tip ima. Uostalom nitko me nije tjerao da plešem s njim", nastavljala sam naš razgovor. "Da, to ti stvarno nije trebalo", hladno je rekao. Osjećala sam se kao da me netko polio hladnom vodom po glavi. Nakon početnog šoka sam se u trenutku sabrala i počela vikati: "Mooolim??!!!" Bill me zbunjeno pogledao. "Šta si rekao?", pitala sam ga svadljivo. "Da ti to nije trebalo", rekao je mirno gledajući me u oči. "Samo malo, znači, ja nisam trebala plesati ni s kim već sjediti pokraj tebe kao zadnja luzerica i buljiti okolo?!" derala sam se na njega. "Pa, to što ja nisam htio plesati ne znači da si ti odmah morala otrčati drugom tipu! Stvarno si pretjerala!!" sad se i on derao. "Bill, začepi! Prvo, nisam se žvalila s njim, nisam mu se upucavala, samo smo plesali, i ne mislim da sam pretjerala!" derala sam se iz petnih žila. "Ne, uopće. Pred brdom novinara si plesala s nekim tipom dok sam ja sjedio ko zadnji kreten!" bijesno se derao. "Ko zadnji kreten?! Ko zadnji kreten?! Bill, malo si si previše umislio! Samo misliš na sebe! Šta misliš kako je meni svaki j*beni put u javnosti?! Misliš da se ja ne osjećam kao zadnji kreten kad se prema meni ponašaš kao da sam neka jadna fufica koja ti samo služi za ukras!! Nećeš plesati, nećeš pričati, ne daš mi da pijem jer smo u javnosti, samo moram sjediti pokraj tebe dok ti pričaš s nekim facama ili se "diskretno" smješiš u kameru!! To nije baš ugodno!!" izderala sam se, a onda je nastala tišina. Buljio je u mene razrogačenim očima. Sjeo je na krevet i spustio pogled. Izgledao je tako..tužno. "Sorry, nisam znao da se tako osjećaš", rekao je tiho i pokajnički. "E, pa..sad znaš", još uvijek bijesno sam mu odbrusila. "Stvarno sorry. I, ne mislim da si ti kriva" rekao je buljeći u svoje noge. "Ej, nije nijedno krivo. Nismo znali da će se to dogoditi. Sorry što sam plesala, ali htjela sam da malo vidiš kako je meni", rekla sam mu i poljubila ga. "Sve ok. Jel meni oprošten moj ljubomorni ispad?", slatko je rekao. "Naravno", rekla sam i opet ga poljubila. Ljubili smo se još neko vrijeme. Onda su u sobu ušli Anna i Mark, a Bill je brzo izašao i ostavio nas same. Sad me još samo čekaju njihove propovjedi.

Image and video hosting by TinyPic

Kety

01.07.2007. u 08:00 | 5 Komentara | Print | # | ^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Lipanj 2009 (2)
Travanj 2009 (2)
Studeni 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (11)
Lipanj 2007 (10)
Svibanj 2007 (7)
Travanj 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



DA/NE

UPOZORENJE!

Sve je izmišljeno.
Naš privatan život nije važan za ovu priču, stoga molimo da ne postavljate previše pitanje.
Nije važan broj, nego kvaliteta komentara.
Pišite iskreno i vezano za temu.

ČITAMO (ABCD)

LoveTH
LuDaChA s MaRsA
Miss Kaulitz Queen
necky
The Plague: Get it. Feed it. Spread it. Sluts.
T0KiO OuR ImMoRtaL LovE
Zabrane su zabranjene

etc.

<3



Photobucket

Photobucket

Photobucket

Love

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Image and video hosting by TinyPic

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic