V. (A)

"Ne dam ti da odeš", odlučno mi je rekao Tom između poljubaca. "Frajeru, nisam ni ja baš luda za odlaskom. Pogotovo jer će me svi daviti oko tebe i tražiti autograme i preseravati se, a možda će i pričati o..Peteru..što mi nije baš nadraža tema", odgovorih šapćući. "Zato sam ja ovdje. Priznaj, kad si sa mnom zaboraviš na sve. To je zato jer sam tako savršen", odgovorio je smješkajući se i jače me zagrlio. "Aha, sigurno..", sarkastično odvratim. Nasmijao se i poljubio me. Protekla 2 tjedna bila su prokleto savršena. Još se sjećam kako su mi koljena klecala kad me poljubio nakon dolaska u njegovu sobu. Kasnije su se stvari odvijale prirodno. Nije me morao ništa pitati. Odmah sam znala da smo sada službeno zajedno. Za tjedan dana će sve službeno izaći u javnost u Bravu. I Kety i Bill, naravno. Ali, kao da već cijela Njemačka nije znala. Hvala Bogu, nisu nam još objavili imena, ali skoro svaki dan su izlazile nove slike. Iritiralo me to, iako sam bila malo ponosna. Uhvatila sam super dečka, ali, stvarno, super. Jedini je problem bila udaljenost. Oni su često bili ili u studiju ili na turnejama, a mi smo, više-manje, sasvim normalne srednjoškolke koje jedva izlaze na kraj sa školom i svime ostalim. Bit će mali problem održavati takvu vezu. Pogotovo na početku. Ali, uspjet ćemo. Ne vjerujem da će me Tom prevariti. Vjerujem mu. Nikada nisam nikomu prije toliko vjerovala, a i dala sam mu do znanja da ja ne prelazim preko takvih stvari. Nema teoretske šanse. Ne mogu vjerovati da već idem natrag u Berlin. Ovo su mi najbolji praznici do sada, iako nisu tako počeli. Ne mogu vjerovati da sam prije samo 2 tjedna bila u totalnoj komi. A sad..pa, više nisam. Još uvijek ću posjećivati Petera, o tome nema sumnje. Svake subote. Ali, sad imam Toma i ne kanim ga baš tako lako pustiti. Super nam je zajedno. Pogotovo kad su i Kety i Bill s nama. Kako su ova dva tjedna proletjela. Sad opet u školu. Kao da se ništa nije dogodilo. Šteta što ga prije nisam primjetila. Imali bi više vremena. Ovako ćemo se jedva viđati. "Slatkice, o čemu razmišljaš?" pitao me Tom. Trgnula sam se iz misli. "O nama. Bit će teško, Tom, jako teško..", rekla sam uzdišući. "Teško, ali ne nemoguće. Znaš da ću ja doći u Berlin kad god te se zaželim. Doduše, koliko mi obaveze budu dopuštale", sjetno je dodao. "Hm, da..ma, preživjet ćemo nekako. Nećemo sada sve upropastiti bezrazložnim kmečenjem. Bit će kako bude", rekla sam optimistično. Tom se slatko nasmiješio i opet me poljubio. Isuse, kako je sladak.."Imamo još sat vremena. Šta misliš da se vratimo iz šetnje? Ako se Bill i Kety nisu vratili, kuća ti je prazna", rekla sam znakovito ga pogledavši. "Ako baš inzistiraš", rekao je cereći se. "Ajde, upadaj", dodao je pokazujući na leđa. Popela sam se, a on je, smijući se i noseći me, počeo trčati.

Image and video hosting by TinyPic

dee

30.04.2007. u 08:00 | 7 Komentara | Print | # | ^

IV. (B)

Nisam mogla vjerovati svojim očima. Pa ja uopće nisam uočila nikakve paparazze. A sada su osvanule moje slike u novinama. Čini se da sam bila prezauzeta. Baš me zanima čime. Moram priznati da sam dobro izgledala na tim slikama. Sama sam sebe iznenadila svojom reakcijom. Prije bih u takvim situacijama već čupala kosu, a sada mi takva medijska pažnja, čini se, godi. Razgovarat ću s Billom o svemu tome. Nadam se da ćemo ih tužiti. On je tako drag. Totalno sam se zaljubila u njega. Zapravo, čini mi se da ga volim, ali mu to još nisam spremna reći. Bojim se njegove reakcije. Povrijedilo bi me kada me ne bi volio. Možda je to još prebrzo.Reći ću mu kada budem sigurna da on mene voli. Htjela sam to reći Dee, ali se bojim da će me ismijati. Iako zapravo znam da ona to ne bi nikada napravila, ali svejedno. Stalo mi je do njenog mišljenja. Nakon šokova zbog novinara Dee je dobila ideju za šetnju. Vidjela sam po njoj da želi razgovarati s Tomom. Bila je zabrinuta. To sam odmah osjetila. Ipak smo sestre blizanke. Jednojajčane. Doduše da je zabrinuta primjetio bi čak i susjed, ali ja sam to osjetila u sebi. Drugačija vrsta razumijevanja. Željela sam joj pomoći oko cijele situacije pa sam uzela stvari u svoje ruke. Odlučila sam joj dogovoriti sastanak s Tomom. Nazvala sam Billa. Bilo mi je tako drago što čujem njegov glas. Počeo mi je tepati pa sam skoro zaboravila zašto sam ga nazvala. Na kraju nas je pozvao kod sebe pa smo brzo šuteći otišle do njih. Moje usne žudjele su za njegovim. Kada je otvorio vrata navalio je na mene kao lav koji nije jeo mjesec dana. Dee je sa izrazom gađenja na licu produžila do Tomove sobe. Ipak joj je poznat put. Iako mi je zapravo godilo to što me tako poljubio, prigovorila sam mu zbog toga jer ja ipak nisam komad mesa. Malo smo se porječkali oko toga, ali je on na kraju rekao da sam mu užasno falila pa sam popustila. A i prigovorila sam mu samo zato jer mora znati da se prema meni ne može odnositi bilo kako. Treba me poštovati, ja nisam fufica. Nakon toga smo se nastavili maziti. Nakon...posla ( nije bilo sexa) Bill i ja smo naručili pizzu i već je gotovo požderali cijelu kada su iz Tomove sobe izašli Tom i vidljivo presretna Dee. "Hej, a gdje je naša pizza?!" rekao je Tom. "Ups, mi zaboravili na vas." rekao je Bill. "Pa baš vam hvala! Sada moja slatkica i ja mormo sebi naručiti pizzu. Ja ću to morati platiti, a mogao je Bill!" rekao je Tom. "Pa Tom ako to želiš ja ću platiti pizzu." rekla je Dee. "Ma ja sam se samo šalio srećice moja, naručit ću ja nama tri pizze, a njima nećemo dati ništa!" odvratio je Tom. Bilo je apsolutno čudno gledati Toma tako sretnog. Malo smo se zezali i gledali neki film, a Dee je cijelo vrijeme, kao neprimjetno, nježno gledala Toma i on nju. Kada sam pogledala u nju uzvratila mi je pogledom Sve ću ti ispričati kada dođemo doma. Baš mi je drago što je za promjenu sretna. Tom će joj pomoći da se ponovno osjeća kao kada je započela vezu s Peterom. Iako se nadam da veza sa Tomom neće završiti kao ona s Peterom. I meni je Tom postao draži sada nego prije tri godine. Kažu da slava mijenja, njega je očito promijenila... na bolje. Ili je to ipak učinila ljubav.

Image and video hosting by TinyPic

Kety

27.04.2007. u 08:00 | 9 Komentara | Print | # | ^

IV. (A)

"Vau!", izderala se Kety, a ja sam ju šutnula jastukom. Glava me boljela. "Sorry, ali ima i tebe", nasmijuljila se. Brzo sam uzela novine i pogledala. Pas mater. Bila je slika, doduše nejasna, mene i Toma kako se žvalimo i mene s cigaretom, a u tekstu ispod pisalo je da je on poslije otišao gore, a da sam mu se ja pridružila. Samo da tata to nije pročitao. Onda sam, blago rečeno, u k*rcu. O Billu i Kety je, hvala Bogu, bilo više. Bila je i slika Kety kako sjedi na stepenicama, a halteri joj se vide. "Baš si komad", prokomentirala sam. Nasmijala se. Ponašala se drugačije. Obično bi sad panično hodala, ali sad je bila gotovo savršeno smirena. Čini mi se da joj odgovara. Cijelo jutro je bila sretna i euforična. Pomalo mi je išla na živce. Možda jer ja nisam imala nikoga. Nije baš da nisam imala nikoga, ali..Tom je to sigurno shvatio kao one night stand. Mislim da ja baš nisam. Ne bih se trebala više mučiti. Trebala bih sve razjasniti s njim. Da, nije to tako loša ideja. "Kety, idemo u šetnju?", pitala sam ju. "Nisi li rekla da si previše umorna, da te glava boli i da hoćeš spavati?", pitala me. "Razbudila sam se, popit ću tablete, a mi bi mogle svratiti do trgovine. Jede mi se čokolada, a još se ljutim na tatu, tako da neću uzeti one koje smo dobile od njih.", odgovorih. "Ok, super, ja ću još ovo prolistati. Ti se otuširaj. Izgledaš grozno", rekla je. "Tnx, sis, uvijek si tako draga", rekoh joj. Naravno, poslušala sam ju. Istuširala sam se, popila tablete, stavila kosu u rep, obukla užu crnu majicu s kapuljačom, tamne srednje šire traperice i crne vansice. Kety je isto stavila kosu u rep, obukla crvene starke, crne hlače i crnu majicu s crvenom zvijezdom. Izašle smo totalno ignorirajući tatu koji nas je pitao gdje idemo. Izašle smo na svježi zrak. Polagano smo šetale do trgovine. Ušle smo. Kupile što trebamo. Uopće nisam vidjela Toma, kako sam se nadala. Ipak ću mu morati poslati poruku. Nevoljko sam uzela mob, ali Kety je skužila i rekla kako će ona nazvati Billa. Nazvala ga je. Slatko su se pozdravljali. Bože dragi, jel može ubrzati? "Pozvali su nas kod nas. Rekla sam da stižemo za 5min", rekla je naposljetku. Samo sam rekla ok. Počele smo malo brže hodati. Ja sam šutjela. Jela sam čokoladu. I šutjela. Nikad mi se ovo nije dogodilo. Obično bih sad trčala i smijala se, ali ja sam samo brzo hodala i razmišljala o mogućim raspletima. Došle smo. Kety je pozvonila. Bill je otvorio i odmah ju poljubio. Ušle smo unutra. Pozdravila sam Billa i frajerski ušla. "Tom te treba. Gore je. U svojoj sobi", rekao je Bill. "Ok, tnx", nasmijala sam se i popela se, već poznatim putem gore. Stajala sam 2s ispred vrata. Onda sam ušla. Tom je sjedio na krevetu. "Ej, rekao mi je Bill da me trebaš", rekla sam, ali skoro i prije kraja Tom se digao, došao do mene i poljubio me kao da smo 100 godina zajedno.

Image and video hosting by TinyPic

dee

24.04.2007. u 08:19 | 2 Komentara | Print | # | ^

III. (B)

Tata je udario novinama po stolu (on i mamchy došli su ujutro k baki i djedu da nam čestitaju Novu, a baka i djed su otišli na tržnicu). „Katharina, molim te objasni mi što to znači!“ viknuo je. „Paaa…“ nesigurno sam zamucala. Nisam znala što bih rekla. Bila sam u totalnoj panici. Krišom sam pogledala Dee, koja je stajala pored mene, ali i ona je izgledala iznenađeno, baš kao mamchy i tata. Osim što je izgledale iznenađeno, izgledala je kao da ju je vlak pregazio. Nismo stigle ni razgovarati jer je ona došla kući u 6. Htjela sam započeti razgovor s njom, ali ona se samo bacila na krevet. Tata je u pola 9 vikao da siđemo jer je ugledao novine. Kada je počeo vikati trgnula sam se, a Dee je skočila s kreveta i uhvatila se za glavu. Bilo je očito da se napila ko vol pa ju sada glava razara. Baš me zanima gdje je provela noć. Kada smo sišle dolje, tata je bijesan sjedio za stolom, a mamchy je sjedila pored tate i pila kavu. Dee je oteturala do kuhinje da si natoči kavu, meni je tata dobacio novine. Imala sam što vidjeti. Na početnoj stranici današnjih novina stajao je natpis „Djevojka ili one night stand?“ A ispod toga velika slika koja prikazuje Billa i mene u zagrljaju usred vrlo strastvenog poljupca. Dee je bacila pogled na novine preko mog ramena i zinula u nevjerici. „Kety,“ počela je „ što…?“ „Šuti, sve ću ti kasnije ispričati.“ šapnula sam joj jedva otvarajući usta da tata ne primjeti.
I tako sam ja gledala u Dee ne znajući što da kažem tati. On mi je ponovno rekao da mu sve izvolim objasniti, a ja ponovno nisam znala što da mu kažem. „Pa očito je da si je moja seka našla dečka!“ rekla je Dee. Bila sam joj tako zahvalna što je uskočila jer ja stvarno nisam znala što reći. Bilo mi je neugodno tati pričati o svom ljubavnom životu. „ Ti šuti! Nisam te ništa pitao! Uostalom nisi ni ti ništa bolja! Dolaziš kući u 6 ujutro! Bog zna gdje si bila do tada, ali s tobom ću kasnije popričati!“ izderao se on na nju. Dee se držala za glavu, ali mu je ipak uzvratila: „Neću ja ništa s tobom pričati! Nemaš se pravo tako derati na mene i Kety! Ti nam nisi nitko i ništa! Pusti me na miru!“ uzviknula je, te otrčala u sobu i zalupila vratima. Ja sam ostala stajati ne znajući što napraviti, ali sam na kraju ipak odlučila i rekla: „Da, to mi je dečko, nisam ja kriva što su nas uslikali!“ Počela sam se penjati u svoju i Deeinu sobu, a on je za mnom vikao: „Ja sam tvoj i tvoje sestre zakonski skrbnik i dok ste pod mojim krovom ponašat ćete se kako ja kažem! Ne želim da mi se kćerke povlače po novinama obučene poput nekih… Tko ti je uopće dao da tako obučena izađeš iz kuće?!“ „Mama!“ viknula sam i zalupila vratima. Dee je sjedila na svom krevetu i smijala se. „Baš se dobro osjećam nakon ovoga, ti sis?“ upitala sam ju. Panika me, hvala Bogu, prošla. „Da, dobar je to osjećaj:“ rekla je i dodala: „I molim te pričaj malo tiše, glava me rastura.“ „Ok,“ šapnula sam i nastavila „sada mi sve ispričaj i ništa nemoj izostaviti. Što se događalo s tobom i Tomom? Učinilo mi se da vas vidim u..hm, eksplicitnoj pozi.“ Nasmijala se. Počela mi je pričati, a ja sam slušala sa zanimanjem. „Ne mogu vjerovati da si to učinila, Dee.“ rekla sam. Ipak je malo pretjerala. Nakon toga je na red došla moja priča. Pričala sam joj i kako smo neko vrijeme nakon prvog poljupca Bill i ja samo sjedili na klupi i gledali se bez riječi. Zatim smo se malo ljubili, pa još malo i još malo. „Bilo je već pola 4 kada sam odlučila da trebam poći kući. Rastanak je trajao 20 min. Naravno, koristili smo se sasvim neverbalnim sredstvima. Njegove usne privlačile su moje poput magneta.“, rekla sam. Ovdje je napravila izraz potpunog gađenja, al znala sam da izmišlja. Sentimentalna je kao i ja, ali ona to nikad ne pokazuje, pa ispadne da je bezosjećajna kučka. . „Što kažeš na to da sada malo odspavamo, užasno sam umorna?“ rekla je. „Ma samo ti spavaj, meni se ne spava. Odo ja ukrast novine da vidim što piše o meni Billu. Kad se probudiš, onda ćemo još jednom sve to pretresti. Ok?“ pitala sam. „Ok.“ rekla je i legla, a ja sam otrčala dolje po novine, ni ne pogledavši u tatu koji je stajao u hodniku i bijesno gledao nešto oko utičnice.

Image and video hosting by TinyPic

Kety

21.04.2007. u 07:26 | 6 Komentara | Print | # | ^

III. (A)

"Slatkice, di ćeš?" uzbunjeno me pitao netom probuđeni Tom. "Tom, pusti me na miru. Šest sati je..ubit će me!" "Ne seri. Vrati se ovdje!". "Kasnim. I to jako. Ne mogu naći pola stvari. Glava me rastura. Ti me tu zaj*bavaš! A još se ne mogu ni sjetiti pola stvari koje sam radila noćas!!" "Nadam se da se sjećaš najvažnijeg", rekao je blesavo se cereći i promatrajući me. "Odj*bi", odgovorih. Skupila sam i obukla, više manje, sve svoje stvari. "Pa pa, jurim", samo sam rekla, poljubila ga i izašla van. "Nazovi me", derao se za mnom. Kuća je bila u neredu. Rigotina, boce, smeće i sl. ležali su oukolo. Nekoliko ljudi spavalo je u dnevnoj sobi. Izjurila sam na hladno zimsko jutro. Glava me užasno boljela. Baš se pitam od čega. Dotrčala sam do kuće. Tiho sam ušla i, najtiše što sam mogla, počela se penjati stepenicama. Kako me glava boli. Ušla sam, skinula sve svoje stvari. Bacila sam se na krevet i pokušala zaspati. Mirovala sam. Osjećala sam grižnju savjesti jer se nisam osjećala droljasto. Ok, nisam baš trebala spavati s njim. Ma, boli me. Peter je u komi. Nemam više snage brinuti se o njemu. Postupit ću najsebičnije što mogu. Jednostavno ću ga pokušati zaboraviti. Ionako sam pretjerala. Postupala sam kao da smo bili savršeni par, a zapravo smo bili jako daleko od toga. On je često imao svoje izljeve ljubomore zbog kojih nisam mogla tjednima spavati. Zvao bi me usred noći da provjeri gdje sam, dolazio bi mi na prozor i vrištio besmislice. U zadnjih mjesec dana, nakon jedne velike svađe u kojoj sam rekla koliko mi se gadi, smirio se i naša veza se, tempom puža, počela popravljati. Svejedno, sjetila sam se koliko sam vremena provela u onoj bolnici. Nije to zaslužio. Doduše, mogla sam si naći nekog drugačijeg tipa. Tom je, ipak, malo previše. Pojma nemam na čemu smo. Hoću li ja njega uopće vidjeti uskoro? Sladak je. Bilo bi šteta da ostane samo na ovom. Glava me boli. Moram spavati. I, ubrzo nakon toga, sam zaspala. Sve dok nisam čula dernjavu iz dnevne sobe. Osjetila sam oštar ubod u glavi. Kety se samo okrenula. Ustala sam se i jedva došla do vrata. Polako sam se spuštala stepenicama. Ušla sam u dnevnu sobu. A onda je uslijedilo iznenađenje.

Image and video hosting by TinyPic

dee

18.04.2007. u 09:48 | 7 Komentara | Print | # | ^

II. (B)

Psovala sam navlačeći korzet. Jedva sam stala u njega. Ok, to je bio kraj. Kritički sam se odmjerila u ogledalu. Poluduge crne čizme u kojima sam jedva hodala, halteri, koji se nisu vidjeli ispod crne minice koja se gotovo spajala s crveno-crnim korzetom u kojem su mi sise stvarno dobro izgledale. Klasičan smokey eyes i raspuštena kosa. Dee se nije toliko spicila, iako je i ona izgledala super i sretnije nego prije. Čudila se što nisam obukla starke, ali mi se stvarno nije dalo. Htjela sam izgledati posebno. Iznenaditi konkurenciju. Otišle smo po Saru, koja je obukla uske crne hlače, slatke cipele i usku crvenu majicu,ispeglala je kosu, pa su joj oči došle do izražaja, i ubrzo došle do Billove i Tomove kuće. Atmosfera je bila super. Dee se brzo izgubila. Malo sam pregledavala uokolo. Tom me pozdravio, ali sam samo odmahnula rukom i rekla nešto u stilu: "Aha, whatever!" Bilo je puno zgodnih dečki. Doslovno su me gutali pogledima. Samopouzdanje mi je jako naraslo. Nijedan mi nije upao u oči kao Bill. Super je izgledao. Nikad nisam primjetila da ima neku...karmu oko sebe, kojom jednostavno privlači ljude. Oko njega su se gurale ženske. Sjela sam na stepenice u blizini. Halteri su mi se nazirali. Izgledala sam pomalo droljasto, ali to mi je bio i cilj. Trebale su mu otprilike 2 s da dođe. Girl power... Pričali smo o svemu. Dugo se nismo vidjeli, a nismo ni prije nešto puno pričali, tako da nikad nisam skužila koliko je on zanimljiv. Ostali svijet nisam doživljala previše. Jedino sam spazile da su one ženske, koje su se maloprije motale oko njega, sada ljubomorno buljile u nas. Nasmijala sam se. Odmah je skužio zašto. Rekao je da je ovdje prezagušljivo i pitao me hoćemo otići van. Pristala sam. Kad smo izlazili držao me je za ruku da nas masa pijanih ljudi ne razdvoji. Treperila sam. Kad sam se okrenula učinilo mi se da u kutu vidim Dee i Toma u veoma prisnoj pozi. I to je bilo stvarno smješno. Izašli smo van i pričali. Cijelo vrijeme smo se sve više približavali. Totalno me kužio. U dušu. Kao nitko prije. Odbrojavanje je počelo. Svakom sekundom sve mi se više približavao. 5, 4, 3, 2 i...tu je za mene stalo jer me...poljubio. Osjećala sam kako mi srce preskače. Ljudi su vrištili oko nas. On me zagrlio i rekao: "Kažu da će ti ona osoba koju prvu poljubiš u Novoj godini, obilježiti tu godinu. Nadam se da je to točno." Nisam ništa rekla, samo sam se nasmiješila i još ga jednom poljubila. Mislim da sam si našla dečka. I to kakvog! Smijali smo se i zagrljeni gledali vatromet...

Image and video hosting by TinyPic

Kety

15.04.2007. u 14:52 | 5 Komentara | Print | # | ^

II. (A)

Na kraju sam se ipak odlučila za običnu dugačku bijelu majicu bez rukava, crni bolero, široke tamne traperice i vansice. Oko vrata sam stavila ogrlicu u obliku cvjeta koju mi je Peter dao. Išla sam samo zbog Kety. Da ona misli da mi je bolje. Ali nije bilo..Nimalo. Izašla sam zajedno s Kety koja je izgledala kao pravi komad. Otišle smo po Saru, pa lagano do Billove i Tomove kuće. Uput smo, naravno, brbljale. Nedaleko od njihove kuće počela se čuti divljačka glazba. Tulum će biti po mojoj mjeri. Ušle smo. Bila je hrpetina ljudi, litre, litre i litre alkohola i preglasna glazba koja je, zasada, bila hip-hop. Odmah sam si otišla natočiti nešto za piće, a svi su buljili u nas. Iskreno, bolio me k*rac. Bill i Tom bili su okruženi hrpetinom cura u, blago rečeno, dopičnjacima. Nisu obraćali puno pažnje na njih. Tom se samo lagano smješkao i odmjeravao svaku. Izgledao je prilično umišljeno, ali se definitno proljepšao od zadnjeg susreta. Stajala sam u kutu, pijuckala i spremna na skori ples. Vidjela sam kad je Tom odmjerio Kety i pozdravio ju je. Samo je mahnula i produžila. Uskoro sam počela plesati. Tri godine hip-hopa su se isplatile jer sam, više nego očito, tamo bila najbolja. Od ženskih. Oko sat vremena divljala sam s nekim likovima koji su super plesali. Bilo je pola 12, a ja sam već bila, blago rečeno, mrtva pijana. Totalno sam zaboravila na Petera. Odjednom se iza mene stvorio Tom u sličnom stanju. Počeli smo plesati. Imao je dobar smisao za ritam. Ne sjećam se baš detalja, ali znam da sam se uskoro žvalila s njim u nekom kutu. Nije skidao ruke s mog dupeta. Iskreno, tad mi baš i nije smetalo. Bilo je 10 do 12. Kety već dugo nisam vidjela. Tom je otišao gore smješkajući mi se. Odmah sam otišla po neko piće. Popila sam i to uz cigaru. Dugo nisam pušila, ali sam baš uživala pijuckajući i pušeći naslonjena na zid dok sam u glavi razmišljala hoću li ili neću. Alkohol je učinio svoje. 3 do 12. Počela sam se penjati stepenicama. Malo sam bauljala i tražila sobu. Vidjela sam neka vrata na kojima su bili neki gangsterski posteri i natpis 241 B. Nervozno sam naredila kosu. Ušla sam, a Tom je ležao na krevetu i gledao TV. Čuo me, okrernuo se i nabacio samozadovoljni smješak. "Dee, jel da?" pitao je ne skidajući smješak s lica. "Tom, jel da?" smješeći sam ga pitala. Još se više, ako je to bilo moguće, nacerio i napravio kretnju glavom kao da me poziva da mu se pridružim. Naravno da sam to napravila. Sjela sam i počeli smo se žvaliti. Osjećala sam se droljasto. Nije mi baš pretjerano smetalo. Sjećam se da je polako odlazilo sve dalje, vani su se ljudi derali. Očito je završilo odbrojavanje. "Sretna mi Nova", pomislila sam i polugola se nastavila žvaliti s Tomom.

Image and video hosting by TinyPic

dee

12.04.2007. u 19:24 | 6 Komentara | Print | # | ^

I.(B)

Bila je to uobičajena subota. U početku. David i ja smo sjedili na njegovu kauču i mazili se dok smo gledali film. U jednom trenutku me nešto presjeklo u prsima. Stresla sam se, a David me samo još jače zagrlio. Znala sam da nešto nije u redu s Dee. Tada mi je zazvonio mobitel. Imala sam pravo. Bila je to Dee, ali je bila neobično uzrujana. Kada sam ju upitala što joj je, rekla je da je s njom sve u redu, ali da je Peter u bolnici jer ga je udario auto. „ Odmah dolazim, sis, drži se!“ rekla sam joj te zgrabila jaknu i istrčala iz kuće. Bilo mi ju je tako žao… Obožavam ju i mrzim se kada je tužna, a ja ju ne mogu razveseliti. Ona je do sada uvijek imala samo kratke veze, a ova veza s Peterom joj je prva duža veza do sada. Peter joj puno znači baš kao meni David. David je tako drag. On je istrčao za mnom iz kuće, te smo sjeli u njegov auto i krenuli u bolnicu. Stvarno volim Davida. On i Dee su mi uvijek podrška iako zapravo ni on ni Peter ne shvaćaju koliko je jaka veza između nas dvije. Prije Davida imala sam dvije veze koje su trajale nekoliko mjeseci, ali sam se samo u njega zaljubila na prvi pogled. Izuzetak je Tom u kojeg sam mislila da sam se zaljubila čim sam ga ugledala, ali se kasnije ispostavilo da je to samo, kako Tom to voli reći, „fizička privlačnost“. Tom i ja smo čak, prije 3 godine, brijali jednu večer. Bilo je to kada je moj i Deein i Billov i Tomov zajednički prijatelj Andreas slavio rođendan. Tulumarili smo u njegovu vrtu i ja sam popila previše pa se ne sjećam svega baš najbolje. Znam samo da smo se Tom i ja u jednom trenutku drpali i žvalili, a već u slijedećem mi je on nudio da se „bolje upoznamo“ u Andreasovu krevetu. Odjebala sam ga… ipak nisam bila toliko pijana da ne shvatim njegove namjere. Ali sada je David tu, on je pristojan i drag. Dok sam razmišljala hoće li sve biti u redu s Peterom, ali i sa Dee, nisam ni primijetila da utrčavam u bolnicu i da na kraju hodnika stoji uplakana Dee. Kosa joj je bila razbarušena, oči crvena, a još uvijek je bila u svojoj odjeći za hip-hop. „Dee, ispričaj mi što se dogodilo!“ rekla sam. Dee mi je, jecajući, sve ispričala, a kasnije je zaspala. Odveli smo ju kući, a mi smo se vratili u bolnicu. Doktori su nam rekli da je Peter pao u komu i da se vrlo vjerojatno nikada neće probuditi. Nisam imala snage to reći Dee. Previše bi ju pogodilo. Rekla sam joj samo da je u komi. Drugi dio nisam ni spominjala. Kasnije sam svo svoje vrijeme provodila uz nju. Davidu je to smetalo i stalno mi je prigovarao što nikada nisam s njim. Ono rijetko vrijeme kada bi se našli samo smo se svađali. On uopće nije shvaćao da mi je puno više stalo do Dee nego do njega. Natjerao me da biram. Naravno, odabrala sam Dee pa smo prekinuli. Kreten, kako me uopće mogao tražiti da biram! Dee je moja sestra! Shvatila je da se nešto dogodilo, pa sam joj sve priznala. Kasnije sam dugo pričala s mamchy i ona nam je predložila da odemo baki na selo. Dee slabo priča s mamchy, nije joj nikada oprostila što nam nije ranije rekla da smo posvojene. Ja sam joj to oprostila pa se nas dvije puno bolje slažemo nego Dee i ona. Kada smo došla baki u Loitsche srele smo Saru i sve joj ispričale. Pozvala nas je na tulum koji prave Bill i Tom. Nadam se samo da neće biti novinara jer ih fanovi toliko opsjedaju da to postaje nemoguće. Ponekad po noći ne možemo zaspati zato što fanovke stalno trče oko njihove kuće. Pa oni su samo tipovi koji stvaraju glazbu!!! Nadam se da će na tulumu biti bolje i da će se Dee, barem malo, opustiti. Zabrinuta sam za nju.

Image and video hosting by TinyPic

Kety

09.04.2007. u 15:10 | 3 Komentara | Print | # | ^

I.(A)

Osjećala sam se..tupo. To bi bio najbolji opis. Što mi se sve već izdogađalo u životu. I Kety, naravno. S 11 godina saznale smo da smo posvojene, jer su nam skrbnici bili preglupi reći nam prije, kao bebe od 6 mjeseci iz Južnoafričke republike. Još uvijek nam je to prebolna tema, ali uspjele smo nekako nastaviti više-manje normalan život s njima. A sada, Peter. Moj prvi pravi dečko..2 godine sam bila s njim. A sad ne znam hoće li preživjeti. Auto ga je udario. Neki kreten koji bio prepijan da gleda. U Berlinu, našem gradu, se to svakodnevno događa, ali nikad nisam mislila da će meni. Odnosno, njemu. Kety je došla. Zbunjeno me gledala dok sam joj objašnjavala što se dogodilo. Nakon 3h rekli su mi da je u komi i da se ne zna hoće li preživjeti. Zaspala sam uplakana u hodniku dok je Kety pričala s Davidom, njenim dečkom. Probudila sam se u krevetu. Anna, naša mamchy, mi je rekla da su me odveli uspavanu iz bolnice. Uopće se nisam toga sjećala. "Peter, kako je Peter?", zabrinuto sam upitala. "Isto", rekla mi je Kety, koja me zabrinuto promatrala. "Idem se otuširati, pa se vraćam u bolnicu", rekla sam i otrčala pod tuš. Obukla sam vansice, jednostavne široke hlače i Peterovu majicu koja je zalutala kod mene. Tako sam provodila dane. U bolnici cijeli dan, pa onda kuć na spavanje. Kety je cijelo vrijeme bila sa mnom. Obožavam ju. Istina, jednojajčane smo blizanke, ali je naša povezanost stvarno posebna. Nije se odvajala od mene. Ni na sekundu. Oko toga se i počela svađati s Davidom. Nije mi rekla da me još više ne deprimira, ali znala sam..Osjetila sam..Nakon 5 istih dana mamchy je odlučila da će nas poslati baki na ostatak praznika. Da se malo smirimo. Htjela sam se buniti, ali nisam imala snage. A i Kety me baš zagrlila i prošaptala: "Dee, tako je bolje i znaš to." Klimnula sam glavom. Kety je spakirala naše stvari. Ujutro smo krenule. Mark, naš tata, nas je odvezao. Slušala sam 2paca na mp3 i buljila u prolazeći krajolik. Loitsche, selo naše bake i djeda, nije bilo isto. Na svakom koraku naišla bi na ufurane klinke koje bi vrištile Tokio Hotel. Jadni tipovi, a stvarno su simpatični. Znale smo ih i nismo se zbog toga osjećale posebnima. Ionako smo se samo pozdravljali. Isključujući Ketyno brijanje s Tomom prije 3 godine. Ali, ionako nije ostavio neki dojam na nju. "On je samo tip", rekla bi mi svaki put kad bi vidjela opsjednute fanove u Berlinu. Smjestile smo se i pričale s bakom. Ona se nije, kao obično, žalila na reumu, djeda, starost, tinejđere, djeda, televiziju, djeda...već me stalno ispitivala kako sam. Dosadilo mi je to, iako joj ništa nisam rekla, i Kety i ja smo se odlučile prošetati. Priznala mi je da je prekinula s Davidom."Jednostavno nije shvaćao da si mi ti važnija od njega", rekla mi je. Samo sam ju zagrlila. Srele smo Saru, staru frendicu. Sve smo joj ispričale. "Ah, jadne. Za 2 dana je ovdje veliki tulum za Novu godinu. Hoćete doći da se malo oraspoložite?" pitala je. Isprva nisam bila zagrijana, ali Kety me nagovorila. Sara je objasnila da ju rade Bill i Tom. Oni iz Tokio Hotela. Vald' će onda biti dobro. Došle smo, još malo pričale i otišle spavati. Razmišljala sam o Peteru. Tiho sam pustila "Unendlichkeit" i zaspala plačući i nadajući se u bolje sutra.

Image and video hosting by TinyPic

dee

06.04.2007. u 10:03 | 7 Komentara | Print | # | ^

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

  travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2009 (2)
Travanj 2009 (2)
Studeni 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (11)
Lipanj 2007 (10)
Svibanj 2007 (7)
Travanj 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



DA/NE

UPOZORENJE!

Sve je izmišljeno.
Naš privatan život nije važan za ovu priču, stoga molimo da ne postavljate previše pitanje.
Nije važan broj, nego kvaliteta komentara.
Pišite iskreno i vezano za temu.

ČITAMO (ABCD)

LoveTH
LuDaChA s MaRsA
Miss Kaulitz Queen
necky
The Plague: Get it. Feed it. Spread it. Sluts.
T0KiO OuR ImMoRtaL LovE
Zabrane su zabranjene

etc.

<3



Photobucket

Photobucket

Photobucket

Love

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Image and video hosting by TinyPic

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic