veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


hOčEŠ*nEčEš by:plushrOOms :))

x o blogu...

Prica o nasem zivotu...

Linkovi

~Ingin osobni blog
~Magdalenin osobni blog
~Tekicka
~Verka
~Mia,Marija i Gudy
~Maja
~Anamarija
~Tadicka i Matea
~Tadicka
~Činklica
~Lorena
~Vicky


x mi smo?!



xImE:Magdalena
xRaZrEd:sad 8.
xGoDiNa:14
xTrEnIrAm:hip hop
xZiViM u:Sl.Brodu
xSlUsAm:Rap,hip hop.
xOpIs:Obozavam se
zezati i mogu reci da mi je
to jako vazno kada netko ima
smisla za humor.
Veoma sam opustena u svom
drustvu koje znam i kojima
mogu sve reci bez brige da ce
se saznati ako ne zelim.
Ne volim se svadati ali kad moram
onda se stvarno svadam i kazem
nesta sto ne trebam.Zlopamtilo sam
nazalost.Iako ne zelim biti ali jesam.
Nista ne zaboravljam.Mnogi su
mi rekli da sam pametna...HaHa...
Prijatelji i obitelj su mi na prvom mjestu
pa onda ide glazba i ples.
Imam mnogo prijatelja i sa svima sam
dobra samo me je tesko upoznati jer
i nisam bas otvorena u drustvu koje
neznam.Inace sam opicena do bola...
Ne volim lazljive,prevrtljive i neodredene
osobe.Dvolicnost mi je nesta najgore
pa i u to spada ogovaranje i tracanje koje
ne mogu smisliti.Svi kazu da ne vole
tracati a tracaju tako i ja ali u granicama.
Sve ima svoje granice.Volim bombone,
cokoladu i sve vrste kolaca.
Eto...To bi bilo to... :]




°Zovem se Inga...
°Imam 13 godina...
°Idem u 7. razred...
°Škola-i.b.m....
°Živim u slavonskom brodu...
°Msn:inga-sb@hotmail.com

°Imam super prijatelje...
...Neki od njih su:
Tea,Mia,Marija,
Verka,Tonka,
Magdalena,Gudy....

°Slušam
°Rihannu
°Ciaru
°Fergie
°Avril
°Jojo
°Nelly Furtado...

°Volim:
°puno pričat
°praznike
°prijatelje
°ljeto
°druženje
°glazbu,
°ljeto
°tulume...

°Ne volim:
°umišljene ljude
°svađu
°školu,
°laž
°učenje
°povijest..





srijeda, 20.02.2008.

Skola,zabava....

Hej...Evo postic...
Nije nas bilo na blogu nije nam se bas dalo pisati post i tako...
Slika jos sa Valentinova nece biti jer nismo jos od svih skupili...
U skoli je zakon...Pisali smo par testova...Pre lagani su...
Matea,Tea i ja smo sve u skoli naucili pod onim satima koje smo
imali prije testa...Pisali smo zemljopis...hehe
Cudno ali istinito...Valjda cu dobiti 4 ili 5...Nisam sigurna...Necu nista
pricati...
U skoli se svo samo zezaju....Zakon je...Danas je isto bilo zakon.
Prva smo smjena pa smo imali kao zajednicu i ja osla ali sam nakon zajedice
isla van sa nekima...Bilo je zakon...Hehe...
I tako...
Post na brzinu...Sljedeci puta vam se Inga javlja....
Eto ja vas pozdrafljam i puffa!!! :)



By:Magdalena



| kOmEnTs. (207) | pRiNt. | * |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.