nibruno

ponedjeljak, 13.02.2017.

O MENI

Odlučio sam!

Odlučio sam!
Od danas ću
uvijek biti dobre volje,
od danas vjerujem
da će biti bolje!
Iako nebo je
tmurno,hodam
polako,nimalo žurno.

Kažu da,
klime više normalne nema,
čeka nas budućnost
sa puno problema.
Mnogi se żale da treba biti
bolje ali ja sam ipak
dobre volje.

Loše vjesti!
Posvuda ratovi i krize,
poskupjele devize.
loši rezultati,
nikako naši na loptu stati.
Sve nekako ide na dolje,
ali ja sam ipak dobre volje.

Neki me gledaju čudno,
što ne pratim politiku
i crnu kroniku budno,
ali ja zato,zaista nemam
volje, jer ja vjerujem
čvrsto da će biti bolje!

Sifi ; 05.03.08
Objavljeno na:
www.magicus.info


Povratak u budućnost

Danas se osjećam
čudesno,sjajno!
Sve je tako lijepo,
divno!Želim da to
bude trajno!

Sve to oko mene,
sve što mi puno znači:
priroda,grad, i ljudi
danas sve,baš sve,
pozitivno zrači!

Danas su svi ljudi
dobre volje,
hodaju opušteno,
glave uzdignute,
i baš nitko ne
gleda na dolje.

U politici: mir!
Nema svadje!
Na sudu:
susjed za susjeda
lijepu riječ nađé!

U novinama,
na tv-u i radiju,
samo lijepe vijesti.
Biser na kraju:
“Hrana je opet zdrava,
baš sve možemo jesti!“

Na ratištu:neprijatelj sa
neprijateljem pod ruku,
u maršu mira stupa.
Tu u dvorištu:
pas,miš i mačka
se igraju skupa.

Nigdje više
nema problema.
Svugdje u svijetu
su prestale krize.
Za putovanja ne trebamo
više nikakve vize.

I nije više bitna
ni boja kože.
Čovjek je čovjeku
zaista postao brat!
Iskreno i stvarno:
nitko više ne želi rat.

Globalno zatopljenje
prošlost je već.
Temperatura normalna.
Vode dovoljno.
Usahle rijeke ponovo
su počele teč´.

Zrak je tako lijep,čist
zagadjenja nikakvog
nema više!
Padaju opet kao nekada
one čiste,zdrave kiše.

Super,divno,
ma naj,naj!
Prevarili se oni
što su predviđali
kraj.
Zemlja je evo opet
postala raj.

Danas se osjećam
čudesno,fantastično,
sjajno!
Sve je tako lijepo,divno
i zaista od srca želim da
to bude trajno!

Sifi 29.05,08
Objavljeno na
:

www.magicus.info


Prošlost

Kadkad poželim da se
vratim u prošlost,
da još jednom
proživim neke
dane,
da opet sretnem
neke drage ljude,
neko sreteno jutro
da još jednom svane.

I dok mislim tako,
u srcu mi lijepo,
baš mi prija, godi!
I tako putujem
sve dalje i dalje a
svako drago sjećanje
za sobom još
jedno takvo vodi.

I vidjeh da u mom
životu bijaše tako
puno lijepih dana,
obasjanih suncem
i osmjesima sa
svih strana.

Ali ugledah među
njima i neke tada
za mene ružne dane,
koje davno nekad
odbacih,nepoželjne,
tamo,savim sa strane.

I tako je to u životu.
Neki su dani stvarno
ružni. Ali često budu
i među njima mnogi
lijepi,
ali tek kad postanu
prošlost vidimo da
smo tada za njih bili
doista slijepi.

Sifi; 17.07.08

Objavljeno na:
www.magicus

Zvijezda

Noć.
Mjesec lagano
korača. I gle,
odjednom stade,
pa propusti zvijezdu,
koja,negdje daleko
pade.

I u trenu mi
misao sine,da
poželim nešto
iz te beskrajne,
zvjezdane daljine.

Ali ne znadoh
šta da poželim,
jer imam doista
sve to što u životu
stvarno želim.

I ta ugodna
spoznaja prođe
mojim tjelom
cjelim,ali ipak
u času se sjetih
da još poželim:

„Da sve
dok živim,u
ovome svijetu
materijalizma i
ostalih „važnih trica",
osmijeh mi nikada
ne nestane sa lica!“

Sifi:28.07.08

Objavljeno na:
www.magicus.info

Nocturno

Odjednom sam
tako umoran,
sjetan i tužan.
Želim biti sam.
Mir mi je doista
nužan.

I sjedam tako
u polumrak sobe.
Ja,samoća i glazba.
I dok Chopinov
Nocturno svira,
sve to me tako
snažno u dušu dira.

I onda se lagano
doista dogodi i
moja,duša,um i tijelo,
tog umora,teškog
se potpuno oslobodi.

A onda opet
osjetih bilo!
Krv ponovo ispuni
žile,oči opet

postaše žive
i misli se javiše
opet,životne
vesele,čile.

Sifi;08.08.08

Objavljeno na:
www.magicus.info

Vjerovanje

Vjerujem u ljude,
u muškarca ,u ženu.
Vjerujem u ljubav
medju njima,
uzvišenu,iskrenu,
poštenu.

Vjerujem u dodir
u zagrljaj.
Vjerujem u ruku u ruci,
u poljubac uvijek istim
žarom i dobru i na muci.

Vjerujem
u prijateljstvo i mir!
Vjerujem da je
čovjek čovjeku,
sestra il´ brat,da dolazi
vrijeme kada više neće
započeti niti jedan rat.

Vjerujem da se dobro
uvijek dobrim vraća.
Vjerujem da se za
nepravdu,kad-tad,
zaslužena kazna plaća.

Vjerujem u plavetnilo neba,
u sjaj sunca.
Vjerujem u čisti zrak i vodu,
vjerujem u fizičku i
duhovnu slobodu.

Vjerujem,
jer vjerovati;
biti uvjek na svjetlu znači,
pa i onda kad se tama
nad svjetlom nadvije,
kad se sasvim,savim smraći.

Sifi;15.02.09

Objavljeno na:
www.magicus.info

Ponekad se skrijem u sebi

Ponekad u meni prevlada
neka,sjeta,neka tuga.
Na tren osjetim kao
da neka sam osoba
sasvim,savim druga.

I tad samo šutim.
Ništa govorio ne bi´.
Potražim mir,skrijem se,
nestanem,sasvim,sasvim,
duboko u sebi.

I tako to traje,
neko vrijeme duže,ili
kraće,dok misao nova,
pozitivna i svjesna put
svoj do uma ne nadje.

A onda se opet razvedri lice,
U očima opet zablista sjaj,
pa raširim ruke i opet,
zagrlim ovaj zemaljski raj.

Sifi 20.05.2009
Objavljeno na:
www.magicus.info


VOLIM PUTOVATI

Volim putovati
prelaziti kopna,
mora,jezera i rijeke,
upoznati krajolike
neke nove,nepoznate,
daleke.

Bilo kuda da me
putovanje vodi,
svaki krajolik,
pejsaž,panorama,
sve mi tako prija,tako
godi.

Putovanja,putovanja,
moja duša stalno sanja,
pa poželi da se digne,
do beskrajne visine,
i zagrli,odjednom,
sve te čudesne daljine!

Sifi: 27.07.09


Objavljeno na:
www.magicus.info

ČEKAM

Ja sam onaj što
zna da čeka;
vremena bolja
ljepša,sretnija neka.

Čekam;
oluja da prodje,
da stane,mine,
da sunce opet
kroz oblake sine.

Čekam;
da vjetar ludi
oslabi,smiri,
da lahor onaj
blagi,dragi
opet zapiri.

Čekam;
tebe da
nešto shvatiš,
čekam da me poželiš,
odnekud da se vratiš.

Čekam;
jer znam,
da je čekanje važno,
čuvam ga,držim,stežem,
ga snažno!

Čekam;
jer znam:
kad čekanje prestane
nada,izblijedi,gubi se,
nestane!

Sifi 14.01.2012

Objavljeno na.
www.magicus.info


U TAMI,U NOĆI

U tami u noći,
moje oči nisu slijepe,
one vide i kad žmire,
neke obzore daleke,
veće,šire.

U tami u noći,
kad nestane svakog zvuka,
kad okolo sve zašuti,
moje uši mogu čuti
menuet,divan,
na violini i flauti.

U tami u noći,
kada stanu,
kad´ nemaju kamo stići
moje noge mogu ići,
kroz pejsaže divne,
ko' u bajci,ko u prići

U tami u noći,
kad se smire,
kad ne hrle,
moje ruke mogu,
moje drage, moje mile
i dalje da grle.

U tami u noći,
kad se moje ruke,
kad se noge smire,
kada oči mi zažmire
u tom carstvu mira,
dok menuet svira,
moja duša samo želi
da da zagrli svemir cijeli.

Sifi; 17.03.2012


Objavljeno na:
www.magicus.info

USKRS

Sivilo tmurnog,
oblačnog dana.
Oblaci plove,
lagano,bespućem
nebeskog oceana.

Nedjeljno popodne.
Odmaram
uz glazbu i knjigu.
Zaboravljam stres,
na probleme na brigu.

I tako prolaze
minuti i sati i...
moje tjelo i svijest prati;
i sasvim polako,tiho
u luku sna svrati.

Vani java;
moje tijelo
glasno diše!
A... unutra san;
moja svijest spava
tiho,tiho,tiše.

I tako,neko vrijeme,
provedoh u miru
u spokoju u snu,
a onda ...moje tijelo
se probudi
i moja svijest,
vedra i čila,uskrsnu.

Sifi;08.04.´12

Objavljeno na:
www.magicus.info


ODUSTATI NEĆU

Nekad' nadolaze
loši dani u nizu.
Donose;
oblake crne,
bure,orkane,
donose krizu!

Donose
slutnju i smutnju ,
donose
sumnju i kušnju,
donose
kaos,pomutnju.

Da klonem?
Da plačem?
Da se predam?
Da popustim jačem?

Stati,odustati?
Ne želim,neću,
ne mogu!
Vjerujem sebi,
sreći,ljudskosti,
Bogu!

Srce razumu
poruku šalje:
Hajde,idemo,
gurajmo dalje!

Stisnem šaku,
stisnem zube,
jer nisam od onih
koji gube!


Objavljeno na:
www.magicus.info

Dilema

Jutro i osmjeh.
Snio sam lijep
san...ali..vani;
oblačno,kišno jutro!
Dolazi ružan dan?

Osmjeh ili kiša
šta će prevladati
u mome danu?
Misli dobre i
loše se bore!
Nikako da stanu!

Dilema!
Osmjeh ili kišom
donosena tuga?
Moram birati
izmedju ta dva,
dnevna druga!

Tuga odguruje,
osmjeh!Nasrće!
stalno se nudi,
dok konačno
svijest se ne
trgnu,dok se
ne probudi.

Pa šta ako
je oblačno,
kišovito, tmurno?
S osmjehom
idem ka novome
danu, hrlim mu u
susret žurno,

Sifi;27.08.2012

Objavljeno na:
www.magicus.info


KORAČAM

Po suncu,magli i kiši,
po snijegu, koračam!
Nekad mi ništa nije jasno.
nekada samo dio a,nekada
opet sve shvaćam!

Koračam i idem sve dalje,
od trena kada prekoračih,
svoj rodni prag.
Iza mene ostaje put,ostaje
prav i krivudav trag.

Koračam i maštam; o
sigurnosti,ljubavi,o sreći.
Ali hoću li to doista imati?
Nitko mi ne obeća,nitko mi
ne može i neće reći.

Ja idem, ja kročim,a...
do kraja puta ne znam
koliko ima; još nekoliko;
proljeća,ljeta,jeseni,zima?

Ja koračam po putu života i
gledam samo ono;
što na njemu blista,šta je ljepota!
Ja,vremena nemam, za ono ružno!
(Ako pak netko,tako,svoje minute
troši ,onda je to doista tužno!)

Jer... Homo sapiens,je
jedino biće,koje zna za
(o)smijeh,i ako ga namam
na licu,onda je to za
mene grijeh!


Sifi 18.01.´13


Objavljeno na:
www.magicus.info

13.02.2017. u 20:11 • 0 KomentaraPrint#