nibruno

ponedjeljak, 13.02.2017.

O LJUBAVI

POVRATAK

Sumrak dolazi i boje
lagano blijede.
Prva lampa se pali a
nju zatim i ostale slijede.

Umorni koraci,
jedan za drugim,
se prate.Rano jutros
odoše a sada...
netko čeka da se vrate!

Slika dana tamni.
Prolaze tako sekunde
i minuti i pogled kroz
prozor se već,
lagano,muti.

Osluškuje korake,
svaki šum prati;
-Ta,tako rano otiđe,
nije li već vrijeme
da se vrati?-

I onda ključ,
I srce koje ubrzano
kuca i zatim ...
uzdah,zagrljaj i zvuk
strasna poljubca.

Sifi ;10.10.13.


Objavljeno na:
www.magicus.info

ŠTA ZNAČI

Šta znači pogled,
Šta znači u očima sjaj?
Šta znači dodir?
Šta znači zagrljaj?
Sve!
Jer,kad toga nestane
onda je gotovo,
onda je kraj!

Sifi 05.08.09

Objavljeno na:
www.magicus.info

NA KLUPI

Večer je.
Bonaca.
Brod se vraća u luku.
Ti kraj mene sjediš i
držiš me za ruku.

I dok sunce
tone,zalazi,
ljubav tvoja,
srce moje
nalazi.

I sjedimo tako,
dugo,dugo,
bez riječi...
...ma,treba li
išta dodati
toj sreći?

Sifi;29.07.08

Objavljeno na:
www.magicus.info

RIJEČ

Neka ti misao sine,
svega te ispuni i oduševi.
Neka tvojim obrazima,
neka zubima i jezikom,
prostruji impuls,
neka se usta pokrenu.

Neka usne strujom zraka,
tonove proizvedu.
Neka se tonovi poslože u riječ.
Neka TU riječ ponese zrak,
neka je preuzme lahor,
i dodirom neka je šapne drveću.
Neka je lišće i grane nježno prenesu,
i spuste na krila pticama.

Neka nošena pticama,
dosegne najviše vrhove planina.
Neka je odatle preuzmu oblaci,
i grmljavinom i zasljepljujućim
bljeskovima munja,
po čitavom svijetu,
kugli zemaljskoj,kišu donesu.
Kišu sastavljenu samo
od te,jedne,jedine rječi.

I neka nastane opći potop i
neka se sve živo utopi i odmah
ponovo rodi,oplemenjeno sa
TOM riječi.
Jednom jedinom,
riječi : LJUBAV!

Sifi 24.01.08


Objavljeno na:
www.magicus.info


I HTJEDOH

I htjedoh napisati
pjesmu o tome
koliko me voliš
i još toga više.

I nije mi teško,
ne nedostaju rječi,
jer srce ih tvoje samo
govori i piše.

Sifi; 24.07.08

Objavljeno na:
www.magicus.info

Dugo te nije bilo

Opet čujem
poznati korak,
i zvuk vrata koja
otvaraš tako samo ti.
I onda ti vidim lice,
tvoj osmjeh i usne
koje govore te riječi
što tako gode mi.

Tako je,tako dobro,
da si opet tu.
jer ti si ta ,
što mi se nasmiješiš,
ponekad zagrliš i
uvijek dodirneš prije sna.

Taj dodir tvoj mi,
tako puno znači,
i jako volim to,
jer dodirom tim
ja osjetim da ti doista
značim nešto.

A blizine tvoje nikad
dosta mi nije,
i kad si tu,pored mene
srce moje je sretno i
samo se smije, smije.

Dugo,dugo te nije bilo
i tako,tako je dobro,
da si opet tu,
jer kada te nema,
sve tvoje vrline i "mane"
toliko mi nedostaju.

Sifi 23.02.08


Objavljeno na:
www.magicus.info


VIRTUALNA*

I već kada se probudim,
odmah pomislim na tebe.
I koračamo tako kroz dan.
Ti i ja.
Tvoja ruka u mojoj ruci,
sasvim tijesno,dlan uz dlan.

I tek kad slučajno,
stanem pred neki izlog,
tad vidim da nisi tu,
al´ odmah se prenem i
brzo vratim svom,
hodajućem snu.

I osjetim,da sve
tvoje je tu:
tvoj miris, tvoj dah
i tvoja blizina.
Iako si tako daleko,
iako nas razdvaja tolika
daljina.

I koračam tako ,
vjerujući slijepo,
dalje,
da si ti, tu sa mnom,
da mi duh tvoj,
dragi Bog šalje.

A meni je lijepo!
I prolazi vrijeme,
idu sati i minuti.
Meni se tako,
i dalje s tobom,samo
korča,korača, i šuti.

Jer nekim čudom,
sa tobom pričati
baš nužno mi nije,
jer duša moja i
bez riječi,tvoj duh,
dobro razumije.

I smješim se,zadovoljno,
toj ljepoti,tom
savršenom skladu,
jer ljubav me tješi
i drži mi nadu.

Znam uskoro će ovo
ipak stvarnost biti
i ruku tvoju ja ću
u ruci svojoj doista,
i stvarno osjetiti.

Jer tada,kad se vratiš,
ti ćeš biti tu,sa mnom,
živa i stvarna,
a ne kao sada,samo,
moja ljubav virtualna.

Sifi 07.02.08

Objavljeno na:
www.magicus.info


JESTE LI SVJESNI

Jeste li svjesni
koliko to znači,
da upravo vas dvoje,
ste se sreli, i s rukom u
ruci jedno drugo
u život poveli.

Jesi li svjestan
koliko to znači,
kada ona želi,
s tobom i dobro i loše
da djeli.

Jesi li svjesna,
koliko to znači,
kad njegovo volim te,
iskrenošću zrači.

Jesi li svjestan koliko
to znači,kad,
ona doista zagrljaj,
tvoj želi,kad svaki
susret s tobom
je iskreno veseli.

Jesi li svjesna,koliko to
znači,kolika
je to sreća,kad
ti za njega zaista od
svega si preča.

Jesi li svjestan koliko
to znači,koliko je to
važno kad jedno u drugo
vjerujete,iskreno,snažno.

Jeste li svjesni koliko to
znači voljeti i biti voljen,
da to je doista znak da od
dragoga Boga si blagoslovljen.

Sifi 02.01.2008


Objavljeno na:
www.magicus.info



ZAGRLI ME

Pogledaj me.
Priđi, zagrli me,stisni!
Od ushićenja poluglasno
vrisni.

To je nešto što mi puno,
puno znači, to je ono
čime ljubav zrači.

Ljubav treba da se vidi.
Ona ne smije da se krije,
da se stidi,i ako je prava
ona nikada ne spava.

Ljubav buja,cvjeta, ,
tokom mnogih zima,ljeta.
Ne može joj nitko
ništa kad je iskrena i čista.

Sifi 11.09.2007

Objavljeno na:
www.magicus.info

PONEKAD POŽELIM

Ponekad poželim
da me samo pogledaš,

Ponekad poželim
da me samo dodirneš,

Ponekad poželim
da me samo zagrliš,

Ponekad poželim
da me samo poljubiš,

Ponekad poželim
da mi samo kažes volim te,

Ponekad poželim
da samo misliš na mene,

A onda poželim
da ponekad zauvjek postane.

Sifi,21.10.´07

Objavljeno na :www.magicus.info

DA SE SAMO SMIJEŠIŠ


Ponekad poželim
da me samo pogledaš,
i da svu tvoju ljubav u
tom pogledu vidim.

Ponekad poželim
da me samo dodirneš,
i svu toplinu svoga srca
tim dodirom uliješ u mene.

Ponekad poželim
da me samo zagrliš,
i da taj zagrljaj nikada
ne prestane.

Ponekad poželim
da me samo poljubiš
i da taj poljubac zauvjek
na mojim usnama ostane.

Ponekad poželim
da mi samo kažeš volim te,
i da te riječi zauvjek
u svoje srce urežeš.

Ponekad poželim
da samo misliš na mene,
i da te misli,uvjek smješkom
lice ti ozare.

Ponekad poželim
da se samo smiješiš,samo
smješiš,smješiš,smješiš,
smješiš,smješiš...

Sifi
Objavljeno na:
www.magicus.info

NEDOSTAJE

Jutrom se budim:
sna nedostaje!

Dan oblačan tmuran:
sunca nedostaje!

Radio, vijesti:
dobra nedostaje!

Sjeta na licu,
smijeha nedostaje!

Čekam da se probudiš,
strpljenja nedostaje

A sad' kad si tu:
vremena nedostaje!

Sifi 10,01,12

Objavljeno na:
www.magicus.info

13.02.2017. u 20:07 • 0 KomentaraPrint#

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

S A D R Ž A J

N A S L O V N A

O PROLJEĆU
O LJETU
O JESENI
O ZIMI
O MORU
O PRIRODI
O LJUBAVI
O NAMA (ljudima)
O MENI
MISLI, MISLI
PRIGODNO