Između zvijezda, između jave i sna...

...nitko nikada neće postati kao ja

07.11.2006., utorak

"Dvije- tri o genima i zašto ih mrzim"

Naslov je to posta kojeg već nekoliko dana držim u glavi ali nikako da ulovim vremena da ga i bacim na papir (ekran, točnije). I sad kad sam konačno došla s faksa u normalno doba i nemam šta raditi cijelu večer sve je isparilo iz glave. Ostao je samo naslov, ali više ne znam što ću s njim.

Pitam se gdje su nestali svi oni moji zabavni postovi (ako je takvih ikada bilo). Nije se dugo jedna takav pojavio. Valjda je inspiracija pobjegla pred ovim lošim vremenom. A kad smo već kod vremena - znam da nismo Britanci pa da ćakulamo uz čaj, ali previše me izluđuje. Čas je toplo, čas se smrzavam i više nemam pojma što bih stavila na sebe prije nego izađem iz stana. Osim da umjesto torbice navlačim kofer okolo pa se (pre)svlačim po potrebi. Jedan komplet za grad, jedan komplet za kavu, jedan za vožnju u autobusu/tramvaju, jedan za faks...

Eh, faks... Nije to za mene. Čini mi se da sam promašila film. Ili, bolje rečeno, crtić. Kao da sam Garfield u Ptici trkačici. Možda je moj velecijenjeni brat ipak bio u pravu kad je rekao da ja tamo nemam šta raditi. Ali hej, pitanje je bi li se onda uklopila igdje drugdje. Ionako sam cijeli život provela izgubljena u međuprostoru između svjetova.

I eto, još jedan depresivan post. A obećala sam si da neću više. Možda sam na kraju krajeva ja ipak samo Eeyore svijetu punom Lumpya. Zato mijenjam naslov posta u "It's not much of a tail, but I'm sort of attached to it."

- 19:52 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Image Hosted by ImageShack.us


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

What's all this yak-yak about...

me.
and my alter ego (aka Sunčica). :D


Gdje ćete me (vjerojatno) moći vidjeti:

04.11.2006. Čovek bez sluha, Spierdalaj, Backstage @ KSET, Zagreb

12.11.2006. The Fire, Plan B @ KSET, Zagreb