Između zvijezda, između jave i sna...

...nitko nikada neće postati kao ja

21.04.2006., petak

ice age 2 - iznimka ili pravilo?

oduvijek sam smatrala (kao uostalom i većina drugih ljudi koje poznajem) da nastavak nekog genijalnog crtića/filma ne može biti tako dobar kao prvi dio. original je ipak original. međutim, kao što se u narodu često govori, iznimka potvrđuje pravilo. a osobno mislim da je «ice age: the meltdown» ipak iznimka.

ne sjećam se kad sam se zadnji put ovako lomila od smijeha gledajući neki crtić. možda kad sam gledala hoodwinked, ali i onda je tih urnebesnih trenutaka bilo mnogo mnogo manje. a zarazan smijeh ekipe oko mene zasigurno je pridonio lomljavi. :)

ne znam bi li mogla uopće usporediti prvi i drugi dio ledenog doba - nekako su mi previse drukciji. prvi dio mi se čini više kao jedna zaokružena cjelina kroz koju nas vodi priča o trojici novonastalih prijatelja. drugi sam dio pak doživjela kao zbornik presmješnih scena, fora i sarkazama. da, i drugi dio ima svoju glavnu radnju ali ona je «sporednija» stvar u cijelom crtiću – kao da je pogurnuta u drugi plan. što ne mora nužno biti loše.

animacija je standardno dobra, kao i glasovi – skoro svi, osim što mi ray romano nikako ne paše kao manny. to mi je recimo dosta smetalo, ali to je samo moje skromno mišljenje. svidjeli su mi se i novi likovi ellie i njena dva brata pasanca crash i eddie, dok mi je onaj blesavi tony znao stvarno ići na živce. i super mi je što je vjeverica koja hvata svoj žir kroz cijeli film konačno dobila i neku drugu svrhu osim da bude urnebesno smješna.

sve u svemu, meni je crtić bio presmješan i svakako preporučujem da ga pogledate ako budete u prilici. a do tada – «Parents: Please do not leave your children unattended. All unattended children will be eaten.»
- 02:20 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Image Hosted by ImageShack.us


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

What's all this yak-yak about...

me.
and my alter ego (aka Sunčica). :D


Gdje ćete me (vjerojatno) moći vidjeti:

04.11.2006. Čovek bez sluha, Spierdalaj, Backstage @ KSET, Zagreb

12.11.2006. The Fire, Plan B @ KSET, Zagreb