Između zvijezda, između jave i sna...

...nitko nikada neće postati kao ja

12.04.2006., srijeda

predpraznična depresija ili mi se samo čini? :)

jedva sam dočekala ovo. zadnji dan škole i onda 10 dana praznika :)

doduše, nije baš da ću se pod praznicima previše odmarat jer treba napisat maturalnu radnju i naučit za ona tri testa sto su najavljena za prvi tjedan nakon ferija ali odlucila sam si priuštiti barem nekoliko dana poštenog odmora – sutra idem na more. u rovinj točnije. :)

ovo će mi biti prvi uskrs u životu da ga neću provesti s obitelji. nisam nikada bila veliki vjernik tako da uskrs za mene nema neki religiozni značaj. uskrs (kao i božić i slične blagdane) uvijek sam voljela baš zbog atmosfere. jer to ipak jesu posebni dani u godini. što sam starija sve su mi draža takva obiteljska okupljanja. počinjem shvaćati da vrijeme brzo prolazi. prije nekoliko godina bila sam mala klinka koja je trčkarala uokolo gnjaveći sve po redu i ne razmišljajući o tome što to znači vrijeme. bila sam sretna i bezbrižna uz sve članove obitelji koji su me voljeli i podržavali. sjećam se toga kao da je bilo jučer... a sada mi se stalno kroz misli provlači činjenica da ljudi stare i da bi mi ovo mogao biti posljednji uskrs s obitelji. barem u ovakvom sastavu. a ja neću biti s njima.

ne znam, čudno mi je to sve. znam da život ide dalje bez obzira na sve i što prije postanem stvarno svjesna te činjenice i odlučim uzeti stvar u svoje ruke bit će mi lakše prihvatiti sve gubitke ali i dobitke u životu. besides, ipak mislim da ću više uživati 5 dana u rovinju s dečkom nego nekoliko sati se prežderavajući (doslovno) s familijom koju ionako redovito vidim već zadnjih 18 godina (dobro, nije da dečka ne gledam svaki dan već pola godine, ali ipak... :)).

zato...Rovinj – here I come! a vi ostali, patite :p
- 12:03 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Image Hosted by ImageShack.us


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

What's all this yak-yak about...

me.
and my alter ego (aka Sunčica). :D


Gdje ćete me (vjerojatno) moći vidjeti:

04.11.2006. Čovek bez sluha, Spierdalaj, Backstage @ KSET, Zagreb

12.11.2006. The Fire, Plan B @ KSET, Zagreb