crashbandicoot

19.04.2006., srijeda

Sami U 3 Po Noći

Koji Kurac Alkohol Me Brije Na Agresivu I Zaljubljen Sam Žestoko U Jednu Curu S Kojom Se recimo družim Kratko Vrijeme Dok Ne Mogu Preboliti Curu Zbog Koje Sam Se Pokušao Ubiti, I To Me Sad Toliko Jebe Da To Nije Normalno I Ne Znam Koji kurac Da Radim Želim Biti Sa Curom U Koju Sam Zaljubljen Ali Ne Znam Kako Stvarno Ne Znam Kako Da To Uspije, A Stvarno Se Trudim I Pokušavam Već Par Dana, Upozoravam Da Sam Trenutno Pijan I To Već 7. Dan Za redom Zato Stvarno Mi Pomognite Kako God Možete
- 02:01 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Depression

crash - životopis glupe lisice
Mesothelioma
Mesothelioma
pis glupe lisice

Cursors



Sava tiho Teče

Pokraj Save breze male, tvoje oči vesele,
ove noći čudno sjaje, mene više ne vole.
Nije meni što te moram, što te moram gubiti,
već je meni, dal' ćeš moći poslije mene ljubiti.

Sava tiho teče, zadnje nam je veče,
draga, ostala si sama.
Sava tiho teče, zadnje nam je veče,
draga, postala si dama.

Slomile se naše grane, više nemam prava ja,
na te tvoje oči male, nisi moja curica.
Nije meni što ja neću više tebe vidjeti,
već je meni, neće mi se nove oči svidjeti.

Sava tiho teče, zadnje nam je veče,
draga, ostala si sama.
Sava tiho teče, zadnje nam je veče,
draga, postala si dama.

Sava tiho teče, zadnje nam je veče,
draga, ostala si sama.
Sava tiho teče, zadnje nam je veče,
draga, postala si dama

Hell Yeah Linkovi