25.09.2006., ponedjeljak

.

Evo...proradio mi je space-konačno,išaro sam tipkovnicu ko konj...
Iz geografije sam dobio da napravim referat o nekom otoku-Rapa nui
to je otok koji se nalazi malo istočno od čilea...
Ma nije bitno nego fali mi malo muzike uživo,kada ima neki koncert...
...e da....prošli tjedan je čini mi se bio sprovod jednom čovjeku koji
je bio ajmo reći glazbenik imao puno opreme...i uglavnom većina ga
ljudi smatra kraljem zato što je mnogo stvari učinio i ponosio se sa time.
Jedni vako malo stariji su mu svirali Knockin On Havens Door na pokopu
...Stvarno se ima čime ponosit...svaka čast.
Sada slušam Highway to Hell i mislim se da i meni netkko tako nešto
odsvira,bilo bi prejebeno....Ona Tamina je mala budalašica...
Onaj Hans je veliki Švapski krkan....Onaj Tovar...krelac
Josip....Kamikazas,eto da i ja nešto "našrljan" kako kaže Tomislav


<< Arhiva >>