Samo još jenda ispovjest... https://blog.dnevnik.hr/neznanka

nedjelja, 11.02.2007.

Valentinovo

Zašto? Zašto svi rade toliku strku oko tog dana? Ja ga naprosto mrzim. Organski ga ne podnosim. Svi su tako uzbuđeni na taj dan, a meni je on sasvim običan. Zapravo najrađe bi ga prespavala. Ne vidim zašto bi taj dan morao biti najromantičnji u godini. Zapravo to je samo jedna glupi datum koji praktički ne znaći ništa. Ako nekog voliš voli ga cjelu godinu i trudi se da svaki bude kao Valentinovo...
Jučer kad sam šetala gradom nisma vidjela izlog u kojem nema crvenih srca.
Bezveze. Taj dan me jos više baca u depresiju. Da bi barem zaspao ovaj grad...

X

11.02.2007. u 18:33 • 2 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ovaj blog služit će mi samo kao jedna knjig u koju ću opisati svoje osječaje koje nemogu povjeriti nikome......

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Teško je voljeti,
a ljubav kriti,
u srcu plakati,
a nasmijan biti,
teško je umrjeti ,
kad ništa ne boli,
al´ najteže je,
zaboraviti onoga
koga ti srce voli!!!

Ako nekog voliš
voli ga ISKRENO,
DUŠOM i SRCEM
voli ga POŠTENO..

Sve je noćas protiv mene
čak i zvijezde gube sjaj
kad ti jednom loše krene
tad shvatiš da dolazi kraj...

Ostat ću sama
i ne želim
ljubiti više nikog
u životu, niti
želim da itko
ljubi mene,
da me miluje
obasipa poljubcima.
Voljela sam jednom
u životu, ali
ta ljubav
nanjela mi je
bol i patnju
i zbog toga
ne želim više
da volim
jednostavno
NE ŽELIM...