~JuSt SoMe ShIt...~

JA
Evo napokon i jedna moja slika...

Bebica ;)))

Richie...

Richie dance!!

kojih ti problema imaa??

Photobucket

Moja mala ribica ;))

In the club....

Dobra zurka...

Exus5...

He's adorable!!

He is soooo sweet!!

I love Richie!!!

Te oci<br />
i taj osmijeh..... ;-)

MALI VINCE...MALA BEBICA...

Photobucket

Tu je, bez uvrede, malo gadan...ali da vidite kako su ga "ušminkali"...mljac...
Evo vam slikice...


Vinnie

Photobucket

Photobucket








PPeaceful
EEntertaining
TTender
RRare
AAmusable
Created by Crazyprofile.com





bedzevi.com,button,badges,priponke,Volim te!



Rihanna-Take A Bow = )



Free Music

Free Music



Free Music

...VOLJELI SU SE...

Djevojka i momak se voze na motoru...
DJEVOJKA: "Nemoj tako brzo voziti, smanji..."
MOMAK: "Ne, bas nam je dobro."
DJEVOJKA: "Nije mi dobro, molim te..."
MOMAK: "Kazi mi da me voliš..."
DJEVOJKA: "Volim te i ti to znaš"
MOMAK: "Zagrli me..." (djevojka zagrli momka)
MOMAK: "Skini mi kacigu sa moje glave i stavi sebi na glavu, molim te..."
SLIJEDEĆE JUTRO U NOVINAMA:
"Motor je imao saobraćajnu nesreću, jer su otkazale kočnice.
Na motoru su bile dvije osobe.
Jedna je poginula, a jedna preživjela..."
A PRAVA ISTINA JE:
Momak je na pola puta shvatio da su kočnice otkazale,
ali nije zelio reci djevojci....
Želio je posljednji put od nje čuti riječi VOLIM TE, i posljednji put osjetiti njen zagrljaj
Zatim joj je rekao da stavi njegovu kacigu, jer je znao da će onda ona preživjeti...
iako je to značilo da će on poginuti...
VOLIO JU JE VIŠE OD SVOG ŽIVOTA...
Sutradan je djevojka presjekla vene...
VOLJELA GA JE VIŠE OD SVOG ŽIVOTA...

VOLJELI SU SE VIŠE OD ŽIVOTA...




Grunge Angel at bigoo.ws



Free Widgets



www.bigoo.ws



www.bigoo.ws





sto decki iz us5 misle o tebi?
Full Name
Age
Richie Volim te!!
Chris Slatka si
Izzy Stavi tetovazu!
Mikel Volim te
Jay Volim te
This quiz by michaelaus5 - Taken 62 Times.
New! Get Free Daily Horoscopes from Kwiz.Biz




Myspace

Graphics
- At Myspacejunks.com


I'm a fallen angel!!



Myspace

Graphics
- At Myspacejunks.com





Myspace

Graphics
- At Myspacejunks.com





Myspace

Graphics
- At Myspacejunks.com





Myspace

Graphics
- At Myspacejunks.com





Myspace

Graphics
- At Myspacejunks.com





Create your custom cookie at blinkyou.com



Tombstone Generator



Love Letters Generator at bigoo.ws



Love Letters Maker - bigoo.ws



Teddy Bear Gram Generator at bigoo.ws

< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Siječanj 2009 (1)
Lipanj 2008 (1)
Travanj 2008 (3)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (5)
Rujan 2007 (7)
Kolovoz 2007 (8)
Srpanj 2007 (7)
Lipanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMM...~yes~/~no~

design by: mawa cura dizajn

O blogeku...

He, he, he............nemam pojma........valjda će bi nešto zanimljivo, uglavnom, sve i svašta...

Linkići :)


Luce!!
Zuba!!
Bonić!!
Kika!!
Doroteich
Karla
OBAVEZNO POSJETITE OVE BLOGOVE!!
Nažalost je pola mojih curka zatvorilo blogiće...cry

ponedjeljak, 21.04.2008.

Jedna velika glupost...

Eto, naslov glasi: "Jedna velika glupost...", a neki od vas se sigurno pitate o čemu se radi...mi cure (Kika, Rina, Luce, Zuba, Ana i Maja...) smo se posvađali...crycry A baš zbog gluposti...i na kraju smo se skroz razdvojili...mislim...onda su se još umješali određeni ljudi koji su samo čekali da nas razdvoje i da mogu tako dobro otračat Kiku, Rinu, Luce i mene...Mislim...a što je najbolje, pola tračeva je izmišljeno ili prenapuhano...mislim...stvarno...ne kužim šta smo mi skrivile određenim ljudima da se tako ponašaju...s druge strane, ovo mi je čak dobro došlo jer sam vidjela kakvi su neki ljudi, a ako hoćete ime ZRNA!! mislim...Pupy (Markić) se isto malo previše umješao...kaj sere, malo se ufurava jednima, pa malo drugima u dupe...DDD!! Koja dvoličnost...i onda se on nešto javlja...ma daj...sa Zubom sam si kolko-tolko opet ok, ali Ana je nešto full ljuta na nas...ja bi se njoj ispričala i sve joj objasnila, ali šta da radim kad cura ne želi čut za nas...i da joj dođem ne bi me htjela poslušat...al jbg...kaj da joj radim...žao mi je, al ko što sam rekla, ne želi me ni pogledat...Maja je sama rekla "da ne želi imat više s nama posla, tj. da joj se ne da pomirit se s nama..." A sve je spigano, totalno, nemogu uopće objasnit...
Duga priča, idemo mi na neku drugu temu...
Hmmm...da mi ja saznat ko je onaj ud iz komentara, znam da je muško, ali ko je neam blage...pa te lijepo moliš, ak buš čital ovaj post da se potpišeš, tj. napišeš ime i prezime...
Onda dalje...opet svađa s Lojenom...nešto često u zadnje vrijeme, kaj ne?
I neš sam mu OPET oprostila, ali nek mu bude jasno: NA UVJETNOJ SI!!!! Bolje ti je da ovaj put ne zasereš...beljbeljbelj
I tako...neznam kaj da više pišem...komentirajte mi...
P.S.-SVI FANOVI US5-a POGLEDAJTE SI SPOT OD NJIHOVE NOVE PJESME ROUND AND ROUND!!! E, SVI SU PRESLATKI!!!! POGLEDAJTE VINNIEA SAMO...mljac...finofinofino
Pusek Kiki, Rini, Luciji, Zubi i ostalim curkama, ak ga žele...
kisskisskissFicho, volim te!!cerekcerekcerek
Bokić...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno.