~JuSt SoMe ShIt...~

JA
Evo napokon i jedna moja slika...

Bebica ;)))

Richie...

Richie dance!!

kojih ti problema imaa??

Photobucket

Moja mala ribica ;))

In the club....

Dobra zurka...

Exus5...

He's adorable!!

He is soooo sweet!!

I love Richie!!!

Te oci<br />
i taj osmijeh..... ;-)

MALI VINCE...MALA BEBICA...

Photobucket

Tu je, bez uvrede, malo gadan...ali da vidite kako su ga "ušminkali"...mljac...
Evo vam slikice...


Vinnie

Photobucket

Photobucket








PPeaceful
EEntertaining
TTender
RRare
AAmusable
Created by Crazyprofile.com





bedzevi.com,button,badges,priponke,Volim te!



Rihanna-Take A Bow = )



Free Music

Free Music



Free Music

...VOLJELI SU SE...

Djevojka i momak se voze na motoru...
DJEVOJKA: "Nemoj tako brzo voziti, smanji..."
MOMAK: "Ne, bas nam je dobro."
DJEVOJKA: "Nije mi dobro, molim te..."
MOMAK: "Kazi mi da me voliš..."
DJEVOJKA: "Volim te i ti to znaš"
MOMAK: "Zagrli me..." (djevojka zagrli momka)
MOMAK: "Skini mi kacigu sa moje glave i stavi sebi na glavu, molim te..."
SLIJEDEĆE JUTRO U NOVINAMA:
"Motor je imao saobraćajnu nesreću, jer su otkazale kočnice.
Na motoru su bile dvije osobe.
Jedna je poginula, a jedna preživjela..."
A PRAVA ISTINA JE:
Momak je na pola puta shvatio da su kočnice otkazale,
ali nije zelio reci djevojci....
Želio je posljednji put od nje čuti riječi VOLIM TE, i posljednji put osjetiti njen zagrljaj
Zatim joj je rekao da stavi njegovu kacigu, jer je znao da će onda ona preživjeti...
iako je to značilo da će on poginuti...
VOLIO JU JE VIŠE OD SVOG ŽIVOTA...
Sutradan je djevojka presjekla vene...
VOLJELA GA JE VIŠE OD SVOG ŽIVOTA...

VOLJELI SU SE VIŠE OD ŽIVOTA...




Grunge Angel at bigoo.ws



Free Widgets



www.bigoo.ws



www.bigoo.ws





sto decki iz us5 misle o tebi?
Full Name
Age
Richie Volim te!!
Chris Slatka si
Izzy Stavi tetovazu!
Mikel Volim te
Jay Volim te
This quiz by michaelaus5 - Taken 62 Times.
New! Get Free Daily Horoscopes from Kwiz.Biz




Myspace

Graphics
- At Myspacejunks.com


I'm a fallen angel!!



Myspace

Graphics
- At Myspacejunks.com





Myspace

Graphics
- At Myspacejunks.com





Myspace

Graphics
- At Myspacejunks.com





Myspace

Graphics
- At Myspacejunks.com





Myspace

Graphics
- At Myspacejunks.com





Create your custom cookie at blinkyou.com



Tombstone Generator



Love Letters Generator at bigoo.ws



Love Letters Maker - bigoo.ws



Teddy Bear Gram Generator at bigoo.ws

< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Siječanj 2009 (1)
Lipanj 2008 (1)
Travanj 2008 (3)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (5)
Rujan 2007 (7)
Kolovoz 2007 (8)
Srpanj 2007 (7)
Lipanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMM...~yes~/~no~

design by: mawa cura dizajn

O blogeku...

He, he, he............nemam pojma........valjda će bi nešto zanimljivo, uglavnom, sve i svašta...

Linkići :)


Luce!!
Zuba!!
Bonić!!
Kika!!
Doroteich
Karla
OBAVEZNO POSJETITE OVE BLOGOVE!!
Nažalost je pola mojih curka zatvorilo blogiće...cry

ponedjeljak, 24.09.2007.

Evo ljudi sam da vam se javim da znate da sam živa, začudo...
U subotu smo bili vani i bilo je baš ludo...
Ali kako me živcira onaj crnogorac...ugušila bih ga golim rukama, misli daj je smiješan i duhovit, a ustvari je...čisto suprotno....
Je on zgodan, ali je umišljen...misli da se svi tako silno pale na njega...
Mislim da čak brije i da se neki dečki pale na njega, toliko je bolesno umišljen...mislim da se svi slažu sa mnom...
Baš mi se sviđa ovaj novi dizajn koji sam stavila...
Baš je FENSI, hehe....
Skinula sam ih puuuuno pa ću malo mijenjati da ih sve pokažem....
Ali mi se ovaj nekako najviše sviđa jer baš opisuje mene...
Ja vam se ljudi moji svaku sekundu zaljubim, mislim ne doslovno svaku sekundu, ali kad se ja zaljubim onda mi se cijeli svijet vrti oko te osobe, a kako sam ja trenutno zaljubljena....sve mi se vrti oko jedne osobe kojoj neću spominjati ime....
Hehe, kak su ljudi bezobrazni...htjela sam ih slikati za blog, da napravim slide, a oni bezobrazni pa mi ne daju, to posebno vrijedi za FRANA i JAKOVA!!!
Ali ok, poslat ću si ja već slike od nekoga, imam ja dobre veze...hehe...
A onda ćete moći gjedati moje fjendove i fjendice na bjogu!!
Možda ubacim i neku svoju sljiku...ali sumnjam, komp će mi krepati koliko sam ružna, ali kaj sad....
Kako je ova koza Jurekovićka bezobrazna...
Sad ću i objasniti zašto...
Kako se naši dečki iz razreda vole zezati doveli su dva svoja prijatelja u razred i sakrili ih ispod stolica i ispod klupa na kraju razreda...
I naravno nitko od nas to nije htio reći profesorici koja je malo kasnije ušla u razred...I kad je ona vidjela jednog od njih tako je pošizila da joj se diglo ono malo kose što ima na glavi...
I ok, stjera ona njega van i počne nam držati prodike....bla, bla, bla, zakaj te babe moraju biti tako dosadne, to što one nemaju nikakav društveni život nemoramo mi ispaštati....
I sad ona sjedna i počne pisati primjedbu od 7000000 kilometara dok je onaj drugi dečko još čučao otraga ispod klupe...I krene on polako prema izlazu i mi se počnemo smijat dok je ova baba još pisala primjedbu, plan je bio da netko ode na wc i da on samo izađe uz njega, ali morao je on sve uprskati i reći:-Doviđenja profesorice! i da bi se onda baba Jurekovićka okrenula i shvatila da on izlazi iz razreda...
I onda je opet usljedila prodika i dodatak od 3000000 kilometara onoj prijašnjoj primjedbi...
I sad mi za kaznu ne možemo organizirati ples ovaj petak nego tek za 2 tjedna...
A još je naša raska, koja je najbolja profačica i super razrednica, htjela neku drugu kaznu zato što zna koliko nam je značio taj ples....ali ne, svi profesori koji nama predaju htjeli su da se ples ipak ne održi...
A kaj ćemo sad, moramo se strpiti...
Ajde moram ići.....
PoZZ svima koji žele biti PoZZaNi....
KiSSiCh!!!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno.