< lipanj, 2007  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

By:me®i

Opis bloga

Vjerojatno, ljubav, prijatelji, škola, problemi, tipični tinejđerski... Nevolje, moja svakodnevica... Eto to bi bilo to, ostavljajte mi komentare, svaki komentar ću uzvratiti kada stignem ali, uzvratit ću ga... Pusa svima...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
ljepotica02.hr
chudakinja13.hr
lawboy1.hr
ninuska18.hr
slatkipoljubac.hr
strongboy.hr
riba2.hr

Tko sam ja?

IME: Martina
PREZIME: pojma nemam...
ŽIVIM: u Popovači
ROĐENA: 31.05.94, što znači da mi je uskoro rođendan...
SLUŠAM: sve osim metala i tih nekih darkerskih pjesama... fuj
VOLIM: male peseka i mačkice, medeke, voziti bicikl s prijateljicom Evom, po ljetu na večer trčati na Moslavcu, svoj mob, slušati muziku, svoje prijatelje, rukomet, nogomet...
NE VOLIM: laž, samoću, pohlepne, lijene i škrte ljude, "savršene" ljude, školu...
BOJIM SE: smrti, samoće, mraka, zmija i aligatora, ______ ...
eto to bi bilo to, mislim da ostalo i nije tako važno ali, ako vas nešta zanima pitajte me u komentarima...

Slike :)

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us

petak, 08.06.2007.

Napokon, novi post!

EJ svima? Kako ste? Evo ja sam još u pidžami pa da prije škole napišem post!! Evo slijedeči utorak idemo na izlet na relaciji Osijek-Đakovo i još ćemo ići u neke toplice. I tak!! Evo Antonio mi je na maturalcu na Obonjanu, svi 7 razredi... Joj, jedva čekam da ga vidim u ponedjeljak!!! Danas nemamo matematike, tak da nam je super... Inače imamo jaaako groznu nastavnicu, ali ona slijedeče godine ode u mirovinu!! Yes, yes... Ovih dana se baš nije niš puno događalo... Evo, zato nisam dugo pisala post... Sutra si idem kupiti mp4... Jej, i njega ću si uzeti na izlet tak da ćemo ja i Dory cijelo vrijeme ga slušati!!! Super... Morat ću si kupit puuuno baterija... Ma nema veze!!! Evo kupila sam si novi badić za izlet, sličan sam imala prošle godine samo je ovaj zeleni, a onaj je bio rozi... Baš mi je zakon, inače mi je zelene boja naj, naj... Ajde ljudi moram ići. Moram se istuširati i skinuti lak s noktiju i namazati s bezbojnim tak da sjde bok svima!!! Sedmaši dobro se provedite na maturalcu, mi idemo slijedeče godine i dečki su nam rekli da se čuvamo!! Ha, ha, ha... Ajde sve vas pozdravljam i velika hvala za komentare!! Pozz Dorčici, a Antonio volim te!!! Slatko, he, he, he... Tina :)



| Reci nešto pametno… (8) | …printaj ako hoćeš… | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.