NEŠTO O MARINI


Image and video hosting by TinyPic

Ime:Marina
God.:16
Škola:Ekonomsko-birotenička
Hobiji:Vožnja biciklom,izlasci,pogotovo subotom,
kave,ples i još mnogo lipih stvari...
Glazba:R'n'B' , pop
Volim:svoje frendove i frendice,obitelj,naravno,
izlaske,dečke,glazbu i Zagreb
Mrzim:dvoličnost,
egocentričnost,laži itd.
Ljubav:sretno slobodnanaughty



Image and video hosting by TinyPic
Marina i Kristina




Image and video hosting by TinyPic
Anela,ja i Kiki u Zagrebu


Image and video hosting by TinyPic
Sara i ja za 1. Maj

Image and video hosting by TinyPic
Vesela ekipa,zakon provod!!

Image and video hosting by TinyPic
Ja i moj buraz na ljetovanju


Image and video hosting by TinyPic
Sarika,Fika,Kristina i Anela u Italiji

Image and video hosting by TinyPic
Ja, Tajana i Fika u Padovi

  travanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Travanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


oN/oFF

diZzZ ßy:CoKojAdiCa

Opis bloga

Naš ludi svijet........

NEŠTO O ILIJANI
Image and video hosting by TinyPic



Ime:Ilijana
God.:16
Škola:Ekonomsko-birotehnička
Hobi:šlušat glazbu,vožnja biciklom,izlasci,druženje s frendicama,plesanje,šminkanje...
Volim:dečkecerek,prijatelje i prijateljice,svoju obitelj,ići u grad,zabavljat se,
Mrzim:laž i nepravdu
Ljubav:slobodnanaughty



Image and video hosting by TinyPic
Tajana i Kristina



Image and video hosting by TinyPic
Tajana i Monika Jelinić


Image and video hosting by TinyPic
Sara i Barišić


Image and video hosting by TinyPic
Sara i Ilijana


Image and video hosting by TinyPic
Sara i Marija



Image and video hosting by TinyPic
Sara i Ilijana







Linkovi

Sarika
Sarika i Ana
Marija i Renata
Martina
Ana i Tajana
Tajana

srijeda, 30.04.2008.

LJUDI,ZABAVLJAJTE SE DOK STE MLADI!!!

smijehBokić!Ovog puta vam piše Ilijana.Pa kako ste mi?Šta radite?Ima li šta novog kod vas?Kod mene kao i uvijek sve po starom,zezam se,smijem i zabavljam koliko god mogu...finofinofinoludludpjevapjeva
Šta da vam kažem,prošla subota je bila super!!Najboljeg raspoloženja je svakako bila Marina koja je malo više popila pa svašta pričala,ali opraštamo joj.Sara i Tajana su imale krizmu...Ja također jedva čekam da dođe i moja krizma!!sretansretanMislila sam da će Tajana, Ak ništ drugo pokušat pobijediti u okladi samnom da neće piti do kraja školske godine..No Tajana se odlučila ove subote zabavit uz alkohol,a mislim da ću i ja s njom.beljbeljzubozubocoolJa se nadam da ću u subotu u grad,tata mi je bio na informacijama i nisu mu se baš svidjele moje ocjene.U petak je dan škole,imamo produženi vikend,nije li to super!?cool
Pozdrav Tomislavu koji me pogrešno shvatio u srijedu,ali nadam se da će me razumit i neće se ljutit na mene.Poseban pozdrav Sariki, Tajani, Andrijani J., Mariji S., Kristini D., našem cijelom redu i ostatku razreda i sve ostale koje poznajem...Pozdrav i Sari P., Tei,Ingi, Adrijani, Ani Ć., Mariji K. i Mariji P.Narvno ostavite nam i komentara.....poozzzzz.....kisskisskisskisskissrolleyesrolleyeswinkwinkwinkdeaddeaddeadnaughty



| ToAcH... (26) | ...tHe SkY | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.