blogovi etc:

nexe i okolica:

oranus

brujah

awia

xayam

našičanin by default

divljo

ded ciken

republika jerguzovac

mala helena
bubnjar trenč mortara

akasha & mta_max

*red juliette

tena

moniq

jukebox

ne baš okolica:

sensitive bitch

svetlana/lucija

linkovi:

po defaultu:

blog.hr

forum.hr

monitor.hr

my favourites:

jedi pimp academy

carpe noctem

carpe noctem design

i tak još koja:

projectw resurrection

zipile

ex-symbian-mobile

the underground search

car iz paračina

četvrtak, 19.04.2007.

10:47

ja ne volim myspace


jer ne vidim kreativnu svrhu tog. znam da moš puno tog natrackat tamo, ali ako toliko hoćeš tog nagomilat, napravi si svoju web-stranicu, pa onda budi faca! ne impresionira me to što gomila ljudi nastoji progurati svoje ja tamo... i bendovi, i umjetnici etc etc etc... i dalje smatram da koji god layout napraviš (čitaj-pasteaš, jer ne moš sve sam totalno prilagodit kak oš), i dalje će izgledati nabacano, jer svaki profil ima previše linkova i opcija čak i da ga skrljaštiš...

e pa da znate, napravit ću si tako jeben html na blog.hr-u da će biti nabrijaniji od myspace-a! sa puno flasha, sa puno naprednih opcija i u isto vrijeme NEĆE bit ni nabacano, ni neuredno ni stilski bljak.... uvijek sam radio dobre dizajneve... odite pa pogledajte portal bratstva. moj lični uradak. i moju osobnu stranicu: www.carpenoctem.vze.com..... prvi put sam ju stavio u pogon cca 2002, znači kad sam bio žvaljo balavi... istina, nisam ju već tri godine ni pipnuo niti obnavljao niti redizajnirao, i sad mi izgleda šugavo... ali bit će, bit će, samo da nađem vremena. sve ću objediniti, i sajt bratstva, i moj sajt. privatjni i poslovni (imam i to ali ne dam link - u izradi je stranica već 3 godine) i blog. i bit će kul. jako kul. zato što sam ja kul. i antikrist u usponu... poštujte moj autoritet...

jooooj..........

nisam spavao cijelu noć, popio sam i više nego što sam mogao, i napio se, i otrijeznio, i opet napio, i onda sa cimericama čistio poslije i pravio kavu i joj sve ne puno tog..... vidim male prugaste gusjenice i miševe kako mi plešu kolo oko stolice.... da, leš, to se zovu halucinacije... a sa mnom je i darko. moj imaginarni prijatelj koji skuplja salvete i voli malu djecu, posebno ako nije doručkovao. onda mu je apetit malo jači, pa ne ostanu ni kosti... fakit... morbidnost me hvata, onak, mal jače... zlo. a kava ne pomaže. ni najmanje... sam mi se riga od nje.. jebeno osječko pivo i jebeni loewenbrau...


i da, ljudi, nemojte me ispitivati zašto vam ne komentiram blogove, ne da mi se. uvijek se pogodi da budem online kad jedva gledam ili kad nemam vremena, i jednostavno ne mogu niš smisleno smislit da vam napišem. pričitam ja post i sve, ali ne mogu više od tog. ne mogu. nejde...


iš miševi! šu! šu!


butite dobri i nemojte vatat medicinske sestre za guzice.... dobijete injekciju od 1500mg lokalnog anestetika u bedro... pa vi onda pješačite doma.... ne.

pusa

arhiva bloga:

srpanj 2007

lipanj 2007

svibanj 2007

travanj 2007

siječanj 2007

studeni 2006

listopad 2006

rujan 2006

kolovoz 2006

srpanj 2006

design by cdjay, all rights reserved, copyright by carpe noctem & > carpe noctem design