blogovi etc:

nexe i okolica:

oranus

brujah

awia

xayam

našičanin by default

divljo

ded ciken

republika jerguzovac

mala helena
bubnjar trenč mortara

akasha & mta_max

*red juliette

tena

moniq

jukebox

ne baš okolica:

sensitive bitch

svetlana/lucija

linkovi:

po defaultu:

blog.hr

forum.hr

monitor.hr

my favourites:

jedi pimp academy

carpe noctem

carpe noctem design

i tak još koja:

projectw resurrection

zipile

ex-symbian-mobile

the underground search

car iz paračina

srijeda, 04.04.2007.

16:08

nisam opet pun kurac dugo ništa napisao...


i ne da mi se puno ni pisati.... mislim, nemam neke posebne inspiracije.... al uglavnom...


- jasmina i ja smo opet prekinuli prije cca. tri tjedna... ne bih sad govorio kako je to prošlo i kako se osjećam. znam da je veza bila u kurcu i znam da se nikako nismo mogli naći, riješiti neki kompromis... ne kažem da ju nisam volio i da mi nije bilo dobro, ali jednostavno, kad se nađu dvije tvrdoglave osobe, moš ga jebat... dalmatinka i zagorac... paradoksalna kombinacija sama po sebi... ona će vjerojatno (opet) za sve kriviti mene, no kako god da bilo, nek joj bude. to je očito njen obrambeni mehanizam, jer nikada nije u sebi i na sebi vidjela greške u koracima, čak i kad se opekla.... ne kažem da je ona za sve kriva. u vezi je uvijek dvoje (barem ;) ) i nikada nije samo jedna osoba kriva. ja sam priznajem da sam težak po naravi i da se sa mnom teško nositi, no, ja nisam princ i ne tražim princezu. jednom mi je rekla da ima tipova koji joj se uvaljuju i koji bi ju držali kao kap vode na dlanu... ja to apsolutno odbijam i NIKADA to ne radim curi. kao prvo zato što smatram to ponižavanjem te osobe.. zašto bi ja nekom tepao i tretirao tu osobu kao da je ograničena i kao da nešto ne može sama raditi, mazio ju i držao pod staklenim zvonom? pa nije to biljka ili kućni ljubimac! ovdje se radi o stvarnoj osobi, sa stvarnim razumom i emocijama... ona to još nije i ne može shvatiti.. drugi razlog zašto ja nisam takav prema curama je zato što to ni ne očekujem od njih. jedno je biti zajedno u vezi, i ponašati se tako, ali drugo je kad postoji, tj. kad se nameće neka potreba da se STALNO moraš umiljavati, STALNO dodvoravati, STALNO 'vatačiti i STALNO pokazivati koliko ti je stalo... jednostavno se to potroši, ishaba, dođe do zasićenja... poanta je u povjerenju...

kažem, nemam ništa protiv nje, i želim joj samo dobro, no cura se ozbiljno mora zapitati oko nekih njenih razmišljanja, shvaćanja i metoda... ja očito nisam uspio, i očito MI u vezi nismo uspjeli... jebiga... kod nje mi je stalo da uspije u životu i da bude sretna. ja ju nisam mogao učiniti sretnom... i to je to... ona mora krenuti dalje od tog, a i ja.... jer ono što je ostalo je samo jad... iskreno i ne razmišljam puno o tome, faks i praksa su me previše zaokupirali da bih se živcirao oko tog... a bol? ne znam, valjda zbog svih prijašnjih iskustava sa curama sam se navikao na bol i otupio... samo znam da se s tim nosim bez nekih velikih problema... očito kad se zabijem u obaveze i ništa me tako ne ometa... zvuči okrutno, znam, ali tako je...

-a monika? ona o kojoj sam prije pisao tu? monika je u makedoniji, i dalje pleše, i dalje s plesanjem uzdržava samu sebe... javila mi se neki dan... naći ćemo se jednom kad dođe u RH da uhvatimo proteklo vrijeme ali ono što sam pisao prije... jednostavno otpada. prošlo je i previše vremena da bi me boljelo što nije ništa uspjelo među nama, i previše vremena da bih se živcirao, da bi me boljelo... žaliti nemam vremena, tak da se vraćam na ono kad smo ona i ja bili "lege" (kako je ona to voljela govoriti, iako ja ne podnosim tu riječ... draže mi je reć frendovi)...

-i šta još ima novo... hm, da! ne pušim više cigarete! prešao sam na motanje duhana, i uopće mi nije bed. em je jeftinije, em u biti manje pušim, em je manje nezdravo (smotani duhan s filterom ima u sebi manje katrana, nije parfumiran i nema kemikalija), i na kraju svega, veći mi je gušt. finija aroma i puun kurac manje pušačkog kašlja....


- još neš novo? pa ne znam... sve je u biti po starom.... faks malo zapeo zbog prakse, ali zbog bezuvjetnog upisa se ne živciram oko tog puno previše.... malo me jebu ovi idioti iz bratstva, previše kajlanja i podjebavanja bez specifičnog razloga, ali uskoro ću to sanirati... lagano im "skrešem" ovlaštenja na forumu bratstva (mala reklama - Jedi Pimp Academy official website) i to je to....

- novo je i to što sam se opet uhvatio gitare, nakon gotovo dvije godine nesviranja... žuljevi na prstima se stvaraju, motorika mi se vraća pa je sve to jako dobro.... jedino sam sad nabio prst igrajući američki footbal s novom originalnom loptom, pa će sviranje malo boliti, al ajd...

ma volim ja svoju bebu! (gitaru)... jedina žena koja me nikad nije napustila ili zajebala i uvijek smo savršeni zajedno!

tražio sam pokoju sliku na netu, ali nema puno... ako vas zanima, upišite fender catalina u google i potražite ako ima crni model... e to je moja beba! tj. tako izgleda, jer moja beba je jedinstvena!


ma neda mi se više tu pisati.. dosta je i ovo...

ajde, ljudi (ako me iko još tu i čita uopće...), pozdrav!
NeVr1



| ćemo kampirat dok pišeš?(0) | il ćeš na papiru? | # |


arhiva bloga:

srpanj 2007

lipanj 2007

svibanj 2007

travanj 2007

siječanj 2007

studeni 2006

listopad 2006

rujan 2006

kolovoz 2006

srpanj 2006

design by cdjay, all rights reserved, copyright by carpe noctem & > carpe noctem design