blogovi etc:

nexe i okolica:

oranus

brujah

awia

xayam

našičanin by default

divljo

ded ciken

republika jerguzovac

mala helena
bubnjar trenč mortara

akasha & mta_max

*red juliette

tena

moniq

jukebox

ne baš okolica:

sensitive bitch

svetlana/lucija

linkovi:

po defaultu:

blog.hr

forum.hr

monitor.hr

my favourites:

jedi pimp academy

carpe noctem

carpe noctem design

i tak još koja:

projectw resurrection

zipile

ex-symbian-mobile

the underground search

car iz paračina

subota, 25.11.2006.

15:57

. . .




sada sam ostao sam,
nikoga nema tu kraj mene
možda je to ipak sada najbolje...
a da li želim to? to me boli jako
ali shvatam da imam samo sećanje..

vodite me odavde,
jer ovde je čovek potpuno sam,
nema ko da mu ulepša dan
i nema, nema nikoga
nikoga!

dozivam tako ja
svakoga dana jače
ima li za mene još vremena?
ma dozivam, dozivam
i bojim se jer sam sam,
moja šansa je opet, opet nestala

vodite me odavde,
jer ovde je čovek potpuno sam,
nema ko da mu ulepša dan
i nema, nema nikoga

a da li želim to? to me boli jako
ali shvatam da imam samo sećanje..

vodite me odavde,
jer ovde je čovek potpuno sam,
nema ko da mu ulepša dan
i nema, nema nikoga
nema nikoga!
nema nikoga!

(by six pack)

arhiva bloga:

srpanj 2007

lipanj 2007

svibanj 2007

travanj 2007

siječanj 2007

studeni 2006

listopad 2006

rujan 2006

kolovoz 2006

srpanj 2006

design by cdjay, all rights reserved, copyright by carpe noctem & > carpe noctem design