blogovi etc:

nexe i okolica:

oranus

brujah

awia

xayam

našičanin by default

divljo

ded ciken

republika jerguzovac

mala helena
bubnjar trenč mortara

akasha & mta_max

*red juliette

tena

moniq

jukebox

ne baš okolica:

sensitive bitch

svetlana/lucija

linkovi:

po defaultu:

blog.hr

forum.hr

monitor.hr

my favourites:

jedi pimp academy

carpe noctem

carpe noctem design

i tak još koja:

projectw resurrection

zipile

ex-symbian-mobile

the underground search

car iz paračina

subota, 09.09.2006.

15:46

govno


kažu oni, idi, školuj se, znanje je moć, u početku ide teško, poslije sve bolje brže... škola je laka za dobrog đaka....

pizde materine.


koji kurac, da ti jebem školu!?

evo nekih mojih osobnih posljedica učenja

fizičke:
-pod velikim stresom mucam
-vid mi ošo u kurac, trebam naočale za čitanje
-ruke mi se tresu ko da imam 61 godinu, a ne 21
-kilaža mi je ispod prosjeka
-nepopravljivi podočnjaci
-gubim kosu (što kod mene familijarno nije slučaj)
-ovisnost o nikotinu i kofeinu
-zvučne halucinacije
-disleksija

psihičke:
-nervoza
-kronična depresija
-psihička ovisnost o alkoholu
-psihička ovisnost o kofeinu i nikotinu
-razdražljivost
-povremeni napadaji tjeskobe i paranoje


i na kraju svega, mi, ponosni budući akademski građani ove države i kulturtregeri izađemo iz svih tih škola puni znanja i tih pički materini ali sa skraćenim životnim vjekom za jedno 15 godina i stojimo kao jedan jedva poluživi stup ovoga društva.... bokze mazo....

i radimo za minimalac u nekoj područnoj školi u pripizdini donjoj, gdje ne smijem skolčit učenika ako je to zaslužio, jer mu je stari jebeni PTSP-ovac i riskiram da me te večeri posjeti sa AK47 doma.... to je u mojem slučaju...

jebite se svi vi...

nemojte ići u školu, mislite na sebe, odite na neki salaš, tamo se nastanite, uzgajajte svinje, koze, ovce, ma što god vam drago... oženite se s 21, imajte puno djece i to je to... barem ćete dugo i zdravo živjeti i nećete se patiti oko tog da li možete držat šalicu u lijevoj ruci ili ne, jer vam se toliko trese da se možete politi sam tak...



| ćemo kampirat dok pišeš?(9) | il ćeš na papiru? | # |


arhiva bloga:

srpanj 2007

lipanj 2007

svibanj 2007

travanj 2007

siječanj 2007

studeni 2006

listopad 2006

rujan 2006

kolovoz 2006

srpanj 2006

design by cdjay, all rights reserved, copyright by carpe noctem & > carpe noctem design