blogovi etc:

nexe i okolica:

oranus

brujah

awia

xayam

našičanin by default

divljo

ded ciken

republika jerguzovac

mala helena
bubnjar trenč mortara

akasha & mta_max

*red juliette

tena

moniq

jukebox

ne baš okolica:

sensitive bitch

svetlana/lucija

linkovi:

po defaultu:

blog.hr

forum.hr

monitor.hr

my favourites:

jedi pimp academy

carpe noctem

carpe noctem design

i tak još koja:

projectw resurrection

zipile

ex-symbian-mobile

the underground search

car iz paračina

utorak, 15.08.2006.

02:19

samo kratka informacija....


baš sam naletio na neki blog, onako bezveze i naletio na jednu od (po mom mišljenju skromnom) najopičenijih i najsmješnijih objeba koje sam ikad pročitao... ne znam zasto...vajda zato kak je pisan.. ugl, evo ga:


"Ges huz bek!

E da, da... Ja sam se vratila... Samo na sek sam došla na blog jer sam mrtva umorna i idem u krevet...
Samo da znate da sam tu za vas sada...

Čujemo se ujutro...
Pisat ću duuuuugi post...

Btw. Mirna... sunce, ako ti smeta, šta dolaziš na ovaj blog, goni se u tri pičke materine jel ti jasno kučko glupa?! ja se oblačim kak oču i slušam kaj oču... To mi ti nemožeš odrediti... I dečko mi je za informaciju zgodan... Glupačo... Zato kaj nemaš svoj život nemoraš tuđi jebat u zdrav mozak... i da, slušam alternativu a i nemožeš mi reć da i ti koji put ne poslušaš škoru i takve stvari, kao ti si neka opaka curica... da ziher... ajd molim te... ne slušam teense a ni us5 ni takve gluposti, slušam ono kaj oču slušat... jebemti mater usranu... ajde goni se od tuda... ak ti smeta šta dolaziš ovdje, kaj se kurčiš... nemaš svoj život... pička ti materina... i eto, JA NE VOLIM BRIJAT, i ko mi kaj može... kaj tebe briga kaj ćemo mi radit??! kaj oš bit kraj mene i držat mi svijeću kujo glupa... ajd u kurac...

Laku noć.

Pičke mile materine.
"

a autor je ovdje



| ćemo kampirat dok pišeš?(6) | il ćeš na papiru? | # |


arhiva bloga:

srpanj 2007

lipanj 2007

svibanj 2007

travanj 2007

siječanj 2007

studeni 2006

listopad 2006

rujan 2006

kolovoz 2006

srpanj 2006

design by cdjay, all rights reserved, copyright by carpe noctem & > carpe noctem design