blogovi etc:

nexe i okolica:

oranus

brujah

awia

xayam

našičanin by default

divljo

ded ciken

republika jerguzovac

mala helena
bubnjar trenč mortara

akasha & mta_max

*red juliette

tena

moniq

jukebox

ne baš okolica:

sensitive bitch

svetlana/lucija

linkovi:

po defaultu:

blog.hr

forum.hr

monitor.hr

my favourites:

jedi pimp academy

carpe noctem

carpe noctem design

i tak još koja:

projectw resurrection

zipile

ex-symbian-mobile

the underground search

car iz paračina

ponedjeljak, 14.08.2006.

12:37

nešto kao manifest


Mala replika na neke od dosadašnjih komentara koje sam zaprimio (što usmenih, što pismenih):

Ovo je moj blog!

Moj privatni prostor i ovo su moje misli, razmišljanja te zaključci do kojih dolazim razmišljanjem na jedan drukčiji način. Na taj način bi se rijetko tko od vas uopće usudio razmišljati, jer bi, otprilike, ubrzo izgubili ikakvu nadu u išta i osjećali se apsolutno nepotrebni i suicidalni...

Riječi koje ja biram možda drukčije ljudi doživljavaju nego ja sam koji ih pišem. Ali tako je bilo uvijek, otkako sam napisao prvu pjesmu i prvu priču. Iskreno, a i logično, nakon 8 godina pisanja, što poezije što proze, što kolumna po raznim fanzinima, sajtovima, časopisima itd. normalno da me nije briga hoće li se to ljudima svidjeti ili ne, i kako će drugi to doživjeti. Može vam se svidjeti, a i ne mora. Možete biti indiferentni, možete komentirati i napljuvati me, ili, pak, pohvaliti - to je vaše ljudsko, i demokratsko pravo. To nikome ne osporavam. ALI osporavam, ne priznajem i osuđujem kad neko u pomanjkanju objektivnog i višeperspektivnog načina razmišljanja tumači moje riječi u cilju postizanja bilo koje vrste antagonizma... verbalnog, fizičkog ili intelektualnog. Kad na račun mojih riječi sudi o meni i sudi mene zbog svog osobnog doživljaja stvari koje ja pišem... a ja onda ispadam još veće đubre kad operem ruke od svega... i ne uzimam to kao svoju odgovornost...

Pa jasno da ne uzimam kao svoju odgovornost, jer ja ovdje pišem svoje riječi, misli, i doživljaje, a VI to doživljavate NA SVOJ način, i ja za vaš doživljaj nisam odgovoran, niti ću utjecati na vaš način zaključivanja. Opet se vraćamo na ono gore napisano (razmišljanje na jedan drukčiji način... pa onda i ono: ljudsko i demokratsko pravo....). ali u tom slučaju, od sad, pa nadalje, MOLIM VAS, ako ne možete moj tekst doživjeti na ikoji drugi način od onog koji vam je pred nosom i ako se prepoznate u tekstu kao napadnuti i uvrijeđeni, molim vas – suzdržite se od komentiranja... od sad pa nadalje sve komentare na moje daljnje postove, koji u sebi sadrže izravne napade na moj integritet, na moju osobnost i mene kao osobu, ću obrisati, modificirati i sl.

jer vi, koliko god da čitali moje tekstove, ne možete znati kakav sam ja i kako ja razmišljam...

Ja ako ikoga spominjem u svojim blogovima, onda ih ne imenujem, a ako i imenujem, ne govorim određeno i redovito izostavljam prezime... drugim riječima, i sad, ovim postom perem ruke.

A vi se slobodno ljutite ako vam to ne paše... a glede onih s kojima sam i ranije normalno komunicirao preko ovog bloga, radilo se to o pohvali ili kritici, vama se ispričavam zbog ove verbalne agresije, ali, izgleda da sam se ovog upozorenja ranije trebao sjetiti...



| ćemo kampirat dok pišeš?(3) | il ćeš na papiru? | # |


arhiva bloga:

srpanj 2007

lipanj 2007

svibanj 2007

travanj 2007

siječanj 2007

studeni 2006

listopad 2006

rujan 2006

kolovoz 2006

srpanj 2006

design by cdjay, all rights reserved, copyright by carpe noctem & > carpe noctem design