blogovi etc:

nexe i okolica:

oranus

brujah

awia

xayam

našičanin by default

divljo

ded ciken

republika jerguzovac

mala helena
bubnjar trenč mortara

akasha & mta_max

*red juliette

tena

moniq

jukebox

ne baš okolica:

sensitive bitch

svetlana/lucija

linkovi:

po defaultu:

blog.hr

forum.hr

monitor.hr

my favourites:

jedi pimp academy

carpe noctem

carpe noctem design

i tak još koja:

projectw resurrection

zipile

ex-symbian-mobile

the underground search

car iz paračina

ponedjeljak, 07.08.2006.

01:05

insomnia [#03]


evo, i ja opet ne mogu spavati...

upao sam u ono čudno stanje koje me prije pun plinac više pucalo...

stanje kad mi se miješa stvarnost i imaginarno.

upravo sam vodio visoko intelektualni razgovor sa crknutim mobitelom, otprilike kao one scene u filmovima gdje dođe lik na grob mrtvog prijatelja i onda priča s njim dok dovršava ko zna koje pivo, malo prolije po grobu (tradicija koju i ja u malo drukčijim okolnostima radim) i tak to... interesantno kako se osoba može vezati za pokoje predmete...

i tak, dok mi se u želucu vrti pretjerano masna i kalorična večera, upravo pojedena, vrtim si u glavi neke asocijacije poput: prženi kruh>pivo>pijanstvo>alkohol>mamurluk>očaj>suze>još alkohola>besparica>očaj>alkohol>mamurluk>paraliziranost u krevetu od bolova>bolovi u leđima i ramenima>pritisak u stomaku>sarma>zelje>riganje>usamljenost>riganje>alkohol>sataraš....

brainstorming... tok misli... volim se izgubiti u svemu tome.

ona priča iz prošlog posta bi trebala biti updateirana, ali malo jenemoguće, tj. neizvedivo, jer mi jednostavno sad ne da o tome. napisat ću što se još dogodilo, ali u nekom od sljedećih postova...

a vi, svi dobri ljudi koji mi čitate i komentirate post, hvala vam puno, i imate moje svečano obećanje da ću se i ja pojaviti na vašem blogu i prokomentirati prvom prilikom kad uzmognem više vremena na netu... sad mi je malo stiska doma, a i ja sam sam u nekom čudnom stanju, tak da... eto... sorry

....

mislim, ja sam već malo dulje u tak nekom čudnom stanju, ali sada je barem to prilično očito, dok sjedim u boksama u fotelji i unišavam si oči blještanjem monitora u potpunom mraku dok razmišljam kako mi je bed što si nisam napravio kakao večeras. naime. nema mlijeka...

moždana izlučevina druge klase.



| ćemo kampirat dok pišeš?(2) | il ćeš na papiru? | # |


arhiva bloga:

srpanj 2007

lipanj 2007

svibanj 2007

travanj 2007

siječanj 2007

studeni 2006

listopad 2006

rujan 2006

kolovoz 2006

srpanj 2006

design by cdjay, all rights reserved, copyright by carpe noctem & > carpe noctem design