blogovi etc:

nexe i okolica:

oranus

brujah

awia

xayam

našičanin by default

divljo

ded ciken

republika jerguzovac

mala helena
bubnjar trenč mortara

akasha & mta_max

*red juliette

tena

moniq

jukebox

ne baš okolica:

sensitive bitch

svetlana/lucija

linkovi:

po defaultu:

blog.hr

forum.hr

monitor.hr

my favourites:

jedi pimp academy

carpe noctem

carpe noctem design

i tak još koja:

projectw resurrection

zipile

ex-symbian-mobile

the underground search

car iz paračina

petak, 04.08.2006.

00:43

oda mobu


Jučer sam bio na kavi s društvom, popio dvije kave, a ako ubrojimo one što sam doma popio, to bi sveukupno bilo šest šalica kave u sat i pol vremena. Nije mi naškodilo pošto sam bio blago umoran i pospan. I tak.

Malo sam bio izbediran zbog ponovnog susreta s našičkom princezom (navedena ranije u postovima) pa sam otišao prošetati. Ostavio sam društvo i negdje skoro pa sat vremena šetao, naletio na bivšeg radnog koelgu, pa smo ošli na jezero zapalit jednu i tak sve što ide uz to. Dobio sam poruku od frendice gdje mi se ekipa nalazi, i taman kad sam išao, pogledam na mob, a mob zabrejka. Divno. Ali,događa se. Smrzne, pa se restarta, pa opet bude sve ok. Ne čudi me, pošto je taj mob više kompjutor nego mobitel. Ne znam koliko vam znači Siemens SX1, ali meni ako puno. Ljetos sam si ga kupio. Našao sam u oglasu tu ponudu od jednog lika iz Belog Manastira, i taman mi je bila stigla plaća, a stari mob rikavao, pa sam zbrojio dva i dva, i, eto, kupio si ga. Dobio sam sve uz njega, onako uredno, papire, kablove, sve pic pic uščuvano. Još si je lik dao truda pa mi spržio cijeli CD pun igara, programa i štatijaznam. 1300 kn za godinu dana staru pilu od mobitela koja je koštala 4000kn kad je bila nova (dobio sam račun), stvarno je bila dobra pogodba.

I sinoć mi je crko. Nemam mobitela. Danas sam sa starim prčkao po njemu cijeli božji dan upalim ga, pa smrzne čim pokaže onaj flash screen na startu, ili traži pin, pa utipkam, pa smrzne, pa izvadim bateriju, pa ju moram vadit jedno 4-5 puta pa onda upali. Najprije smo mislili da je kontekt u pitanju, pa nije, pa smo mislili da je baterija, pa smo prilično uvjereni u to, ali mene plaši ono najgore – da mi je mob riknuo. Lagano je nabavit bateriju (kolko-tolko u Našicama, pošto je ovdje taj mob malo rijedak i baš ga i nema, ali se da naručiti) ali ako je sistemski otišao, mogu ga jebati. Para za novi nemam, jer ovog ljeta ne radim, a moji starci su do grla u minusu i kreditima, tako da sad vrtim SIM-karticu i memorijsku karticu među prstima i razmišljam kako mogu samog sebe jebat u šupak.

Gle, nisam ja elitist ili išta, ali glede mobitela sam frik. Nije da pucam na prestiž da imam što skuplji mobitel, nego ga stvarno iskorištavam do daske. Na ovom sam gledao filmove (cijele divxe), slušao glazbu (mp3-e, ogg-ove, sve) imao je bogovske preformanse i mogućnosti koje sam upražnjavao do jaja. I sad ne radi. Ako se i mogu nadati nekom novom mobitelu, mogu se nadati nekom sranju za 200kn koje ne može pohraniti ni 30 poruka u svoju memoriju. Ovo čudo je imalo utor za memorijsku karticu kapacitetab do 1GB, (iako je meni 128MB bilo sasvim dovoljno). Meni mobitel ne predstavlja samo spravu za poruke i telefoniranje, meni je mob doslovno olakšanje. Igre tokom trosatnih predavanja (kojih je znalo biti), glazba, filmovi (to sam već rekao), gomila poruka koje sam čuvao iz emotivnih razloga, spas tokom onih dugih noći u onoj rupi od mog bivšeg stana u OS, itd. Ne želim se više ni mučiti sa svim tim...

... ali svejedno pizdim...


Nekoć sam preferirao samo Siemense, ali nakon ovoga, zaključio sam da mi nije toliko bitno koje je mobitel marke, koliko da je operativni sustav Symbian (poput Nokie 6600, N-Gage-a itd.), jer Symbian tehnologija od mobitela čini čuda, i na to sam se naprosto navikao, i zavolio.

I šta ću sad koji kurac? Nemam pojma; popizdit ću. Gledam malo te oglase na netu i naletio sam na jednu jeftiniju ponudu Nokie 6600, koja mi se čini skroz OK (lik traži 800kn za nju), ali prva je stavka nać tih 800kn koje sumnjam da će mi starci baš dat... a, uostalom, ako je lik negdje npr. na moru, ne znam ni kako bih došao do njega...

I tako da sam sad u agoniji. Dajte vi, ako znate nekog koji prodaje neki mobitel, javite mi nešto! Jer šanse da je na ovom riknula samo baterija su vrlo male, i ipak se moram bar nekako osigurati...




p.s. još jdnom se ispričavam zbog tipfelera. još uvijek se navikavam na tipkovnicu na laptopu, a tipkam razmjerno brzo...

arhiva bloga:

srpanj 2007

lipanj 2007

svibanj 2007

travanj 2007

siječanj 2007

studeni 2006

listopad 2006

rujan 2006

kolovoz 2006

srpanj 2006

design by cdjay, all rights reserved, copyright by carpe noctem & > carpe noctem design