Sexi prica - Pronađi pratnju

srijeda , 26.12.2018.

Erotske priče, sex priče, erotske priče parovi, erotske priče grupnjak!










Click here: Sexi prica






Prvi pridje Jovan, stavi mi kitu u usta, ja ga standardno obradim, kao I Srdjanu, I on svrsi, ali ja ne progutam, vec cekam. Ja sam seo napred.



sexi prica

Baš me zanimalo o kojoj sad tračaju. Pre nego sto je stigao da u prvu na udaru zagnjuri glavu spermatozoidi su kao iz katapulta leteli po nekoliko metara na sve strane,a onda se on, ne zaustavljajuci se, zaronio u crnu cupavu pipicu, klizajuci nezadrzivo u slatku tamu.



sexi prica

EROTSKE PRIČE - Trećima je u sećanju ostalo odlično društvo.



sexi prica

Ime mog trenera neću otkrivati. Obuzela me je ogromna zelja da je ljubim, uvek sam bio hladan u vezi sa njom, ali sada sam osecao pravu ljubav. Polako sam se spustao na dole ljubeci joj vrat, skinuo sam joj majicu, s... Prva godina na faxu, polozio dosta ispita i spremam se sve to pakleno proslaviti. Pravio sam razne planove, no međutim nije sve zavisilo od mene. Ali dovoljno da znam sto volim a sto ne. Odabrala sam crvene,lakirane potpetice koje sam upotpunila ogrlicom krvavo crvene boje. Imala sam 18 godina, tek napunila. U ovoj priči vas neću smarati imenima, jer ih ionako nećete zapamtiti na kraju. Već uveliko sam se upustila u seksualne vode. Bila je to 2011ta ja sam imao 19 god a on 36. Bio je krupan crn dubokog muskog glasa a ja mrsav nizak blago femkast stidan. Imamo dvoje dece koje su proizvod naše velike ljubavi , još iz srednjoškolskih dana. Ne samo da je bio mršav i slabašan, takvih ima i previše, već je bio skroz neprimjetan. Ne možemo biti zajedno, ali možemo se ponekad kresnuti, tu i tamo, zar ne? Rodjen sam, zivim i odrastao u Austriji u Salzburgu. Imam 26 godina i radim kao med. Spremao sam se da kod jednog svog prijatelja odem na slavu Svetog Nikole. Gledao je i smejao se. Ova prica je u potpunosti bdsm fikcija i ni na koji nacin ne podrzava nikakav oblik nasilja. Bura je dizala pjenu s morske površine i raznosila je posvuda. Kada se ovo desilo imao sam 19. Isao sam do drugove kuce da ga pozovem na basket. Baš mi je žao. Pričao mi je o djevo... Nijesam se vezao i ulazio u ozbiljnije veze sa curama. Moji drugovi su već odavno imali stalne veze i te godine su čak... I dalje nisam znao da li je ostala trudna.. Trebalo je to i sinoć da odradimo, ali mi je javila da su joj promenili smenu na poslu, tako da je druga. Seminar se bližio kraju i obavijestili su nas da će,s obzirom da smo svi smješteni u istom hotelu,biti organizovan prevoz do restorana gdje ćemo večerati i malo se družiti uz muziku... Isao sam na poslovni put u Sabac. Dan je bio relativno topao, sunce, u kolima ekstra. Smješteno je u kanjonu rijeke Miljacke, na samom ulazu u grad sa istočne strane. Posle povratka sa mora, ostalo mi je još par dana odmora. Odlučio sam da maksimalno iskoristim odmor i tih nekoliko dana provedem na Adi. Tacnije, ne, ja sam njima bila najbolja drugarica. U Jovana sam bila zaljubljena a na Milosa sam se povremeno lozila. Ziveli smo u istoj ulici. Kao mnogo tipova prije mene i ja sam povremeno se sa prijateljima znao zabaviti u zajednickoj mastrubaciji uz različita dječija eksperimentisanja..... Arbajt po celoj Srbiji,manje-vise,spavam po raznim hotelima,izlazim u nepoznate klubove i srecem mnogo devojaka i zena. Kazu da sam lepuskast decko ali do paznje lepseg p... Zahvaljujem sto si izdvojio vreme da procitas moju pricu,o mom prvom seksualnom iskustvu,ako se tako moze reci,a tokom price shvatices i zasto,o mom odrastanju itd... Na trosjedu su sjedile dvije gospođe. Rukovali smo se i upoznali. Polumrak, muzika, ljubim se sa prezgodnom transicom u ženskom rublju, našminkan i gledam malo u ogledalo nas dvoje, malo u dečka ali polako gubeći vezu sa stvarnošću njišuć... Kako biva obicno upoznajes razne ljude stices razna poznanstva. Ovog puta nemam neku fotografsku pricu ali imam jednu o tinejdzerima i matorcima. Kao i uvek dug je put do seksa u mojim pricama. Osjecao sam na licu kako mu se polako dize. Idemo na Ploce, svaki dan je pena party pa idemo malo ludovati. Izlazim van i odlucujem se za jedan plazni kafic, fino mesto sa sankom i par barskih stoliova. Stigao sam i zauzeo mestu na sanku. Tamno je , jer ga osvetljavaju samo sijalice... Vidim te u daljini sa nekom plavusom prilazis. Dugo već igram belu,kartasku igru,na drustvenoj mrezi. Čemu, zašto nije zalupila? Jako nek se sve strese. Tako je pre nego sto... Bio sam stisnut sa ženama. Sta uopste znaci pro? Zivis od fotkanja, sto ne znaci da si nesto mnogo dobar u tome. Ja ne zivim od fotkanja, zivim ZA fotkanje a za platu radim nesto drugo, vise... Karao ju je otpozadi, dok je ona rukama bila oslonjena na radni sto njenog dečka Vlade. Bilo je leto, oko 8 uveče. Kao uvek kad sam sam u stanu, držao sam ruku u gaćama i lagano drkao. Iako se nije skroz podigao, mogao sam da svršim lako. Da budem iskren ne bi ni smeo nikome u zivo. E ova bas i nije muska pricica. Da je bolje ne bi bilo dobro. Ona na leđima, digla noge na ramena jebaču dok je tuca, a drugome dudla kurac. Posmatrao sam ženu, nju je to napalilo, pomazio sam joj tvrde... Ime u istoj je promijenjeno... Nakon završetka fakulteta, vratio sam se u rodni kraj. Tu sam upoznao novog komšiju, kasnije dobrog prijatelja... Dan je protekao bez nekih bitnih dešavanja, i predveče sam se spakovao i krenuo u posjetu kod sestre i zeta. Sjeo sam u autobus i čekao ad što prije dođem do nji... Internet spajanja mogu svakako da se dogode.



Sexy Thai Girl - Pulling Happy Thai Girl From Club
Ni sama ne znam koliko sam kurca popušila ili koliko kurca me je jebalo u pičku i guzi, pa čak i istovremeno. Jos to vece muz je hteo da me jebe ali sam mu samo izdrkala jer me je kao bolela glava. Nastavila je normalno odlaziti na posao, gaca oblozenih sve tanjim i tanjim uloscima. Dok sam sisala Marku, Dragan me je silovito nabijao na svoj kurac ispustajuci glasne I divlje zvuke zadovoljstva istovremeno se igrajuci mojim nabreklim grudima. Samo sam se lagano nakasljao. Rodjen sam, zivim i odrastao u Austriji u Salzburgu. Posto je on vec bio kao strijela, odmah sam spustio pantalone i iskocila je batina. Njegov mekani kurac i muda su mi bili ispod obraza i davali onu lepu toplinu i mekoću. Uuuuh, nesvesno sam izustila sa nevericom I cudjenjem.

[Online chat u bih|Stranice za upoznavanje split|Udane zene za druzenje]






Oznake: erotske, priče

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.